Miten unohtaa mies joka ei ole oma mutta ei kenenkää muunkaan?

  • Viestiketjun aloittaja voimakasa
  • Ensimmäinen viesti
voimakasa
vain erittäin voimakas ihastus josta ei ole suhteeseen ja joka olisi unohdettava mutta kun ei vaan saa pois mielstä. Ei varmaan pidä puhua sille? hävittää numero?vaikka mitä hyötyä kun sen muistaa silti,ajatella sen huonoja puolia? Tää on vaan nii vaikeeta mutta se olis nyt pakko!
 
hjhgfccccc
Munkin pitäisi tehdä sama yhden miehen kanssa. Ihastunutenkä saa mielestäni. Mies ehdotteli myös suoraan kaikkea mutta ollut nyt hiljaista hetken. Ikävä mutta toisaalta hiljaisuus auttaa kun ei kuulu ei näy.
 
voimakasa
Munkin pitäisi tehdä sama yhden miehen kanssa. Ihastunutenkä saa mielestäni. Mies ehdotteli myös suoraan kaikkea mutta ollut nyt hiljaista hetken. Ikävä mutta toisaalta hiljaisuus auttaa kun ei kuulu ei näy.
Mä en ole tyyppiänähnyt aikoihin mut tällä viikolla kaksi kertaa ja pam! Kaikki tunteet tuli taas esiin.Ollaan kuitenkin oltu puhelimitse yhteydessä ja nyt se olis vaan pakko saada katkaistua kun ei se juttu johda minnekään ja itse en jaksaisi taas surra jotain miestä. Mutta jokin siinä vaan on!
 
"olli"
vain erittäin voimakas ihastus josta ei ole suhteeseen ja joka olisi unohdettava mutta kun ei vaan saa pois mielstä. Ei varmaan pidä puhua sille? hävittää numero?vaikka mitä hyötyä kun sen muistaa silti,ajatella sen huonoja puolia? Tää on vaan nii vaikeeta mutta se olis nyt pakko!
Ei tuo ole mitään ihastusta vaan eläimellistä paritteluhalua. Otat yhteyttä ja nussitte keran kunnolla ja se on siinä.
 
voimakasa
[QUOTE="olli";26409086]Ei tuo ole mitään ihastusta vaan eläimellistä paritteluhalua. Otat yhteyttä ja nussitte keran kunnolla ja se on siinä.[/QUOTE]

on jo nussittu :D :ashamed:
 
"vieras"
vain erittäin voimakas ihastus josta ei ole suhteeseen ja joka olisi unohdettava mutta kun ei vaan saa pois mielstä. Ei varmaan pidä puhua sille? hävittää numero?vaikka mitä hyötyä kun sen muistaa silti,ajatella sen huonoja puolia? Tää on vaan nii vaikeeta mutta se olis nyt pakko!
ja sinä olet mies! Kirjotuksen perusteella! Onks uus naikkonen? Itse unohdin tunteet en miestä. Kaverina bestis! ja tiedän miltä sinusta tuntuu. Jos löydät toisen ne toiseen kohdistuvat tunteet unohtuu! Haluisin olla sen kanssa mutta jos ei pysty vakituiseen seurusteluun ymmärrän. Saa kait sitä kuitenki tapailla!
 
"Vieras"
Sen kun tietäis! Itse yritän unohtaa myös miestä, joka yrittää unohtaa minut, sillä kummallakin on perheet. Mikä sen tyhmempää kuin kaksi naimisissa olevaa, joiden todella pitäisi pysyä erossa toisistaan!
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;26416178:
Eikö se ois aika rasittavaakin että haikailtais perään? Tai siis tuossa mittakaavassa ja jos kumpikin tietää ettei suhteesta tule mitään. (Joo, puhun kokemuksen syvällä rintaäänellä).:snotty:
No mutta jos tykkäät niin kerro sille että tykkäät jos ei mitään pakottavaa syytä, miks et!

Ja jotkut suhteet tulee toimeen kun ei vaan pakota olemaan ja elämään! Jotkut tarvitsee aikaa ja sitä että tuleeko tästä mitään vai katellaanko, "hiljaa hyvä tulee" jos tulee mitään! Sen tulevaisuus näyttää!
 
[QUOTE="vieras";26416244]No mutta jos tykkäät niin kerro sille että tykkäät jos ei mitään pakottavaa syytä, miks et!

Ja jotkut suhteet tulee toimeen kun ei vaan pakota olemaan ja elämään! Jotkut tarvitsee aikaa ja sitä että tuleeko tästä mitään vai katellaanko, "hiljaa hyvä tulee" jos tulee mitään! Sen tulevaisuus näyttää![/QUOTE]
No tuota, itseasiassa se olen minä se jonka perään haikaillaan.:snotty: Ja ei, en halua katsella tulisko siitä mitään, tiedän ettei tule.
 
"samassa veneessä"
[QUOTE="Vieras";26416203]Sen kun tietäis! Itse yritän unohtaa myös miestä, joka yrittää unohtaa minut, sillä kummallakin on perheet. Mikä sen tyhmempää kuin kaksi naimisissa olevaa, joiden todella pitäisi pysyä erossa toisistaan![/QUOTE]

Hups! Onpa tutun kuuloista.
 
"vieras"
[QUOTE="samassa veneessä";26416303]Hups! Onpa tutun kuuloista.[/QUOTE]

Monet kokee saman! Jotkut luulee että tuttu? mutta ihmiset kokee samoja asioita!
Parisuhteista löytyy monille tuttuja asioita ja mitä mietitään. Ei sen ihmeellistä!
 
naurattaa jälkeenpäin
Itse "unohdin" aikoinaan yhden suuren ihastuksen, koska ei meistä olisi mitään pitemmän päälle tullut. Tosin olimme kyllä ihan vapaita, eikä asiassa ollut mitään rumaa, mutta silti katsoin viisaammaksi odottaa sopivampaa kohdetta tunteilleni.

Aika auttaa todellakin asiaan, jos ei tee mitään eikä ota yhteyttä. Keskityin siihen aikaan yhteen kurssiin tosi voimakaasti ja kuntoilin paljon, elin itselleni. Siitä alkoikin ihan toisenlainen elämänsuunta ja nykyään olen iloinen etten langennut typeryyksiin.
 

Yhteistyössä