Miten useasti isovanhemmat pyytävät syömään...

  • Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti
Kippuravarvas
No ei meitä kummatkaan oikein pyydä syömään paitsi siis tälläin pääsisäisenä, jouluna tms.Mutta aina kun ollaan menossa isovanhemmille niin sanovat että tekevät ruuan sikseen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kummatkin isovanhemmat asuvat alle 1o kilometrin päässä. Omat vanhempani pyytävät monta kertaa kuussa ja aina juhlapyhinä, miehen vanhemmat ei ikinä.

Jos täällä olisi miehiä kirjoittelemassa, niin tulisi vastaavia juttuja, että naisen vanhemmat eivät koskaan pyydä syömään ja nainen itse ei osaa edes vettä keittää.
 
Appiukko ei koskaan, anoppi muutaman kerran vuodessa, minun vanhempani eivät enää nykyään koskaan. =) Jouluna ollaan usein minun vanhempieni luona ja silloin siellä myös siis syödään.
Joulunaikaan me myös kutsutaan appiukko meille syömään. Ja jouluna käydään jonain päivänä myös anoppilassa syömässä :D
 
Yleensä me pyydetään isovanhemmat syömään. Mun vanhemmat asuvat eri kaupungissa eli kun meille kylään tulevat ovat yleensä yötä ja täydellä "ylläpidolla". Mutta eipä meille kutsua ole kyllä juurikaan kuulunut...
 
Äitee
Miehen äiti tekisi meille ruokaa vaikka joka viikonloppu, mutta kieltäydytään. Ollaan sanottu ihan, että kyllä me tullaan kylään ilman ruokaakin. Ettei meitä tarvitse "palkita" kyläilystä.
Minun vanhemmat asuu 300km päässä ja ruokkivat meitä aina koko sen ajan kun siellä kyläilemme, n. kolme päivää kahdessa kuukaudessa. Samoin me ruokimme omat vanhempamme, kun he meillä kyläilevät. Päivänselviä juttuja.
 
appivanhemmat pyytää kesällä noin joka viikko grillaamaan sinne tai tulevat meille grillaamaan, talvella niin jos on jonkun synttärit tai muu juhla.
mun vanhemmat ei pyydä sinne koskaan syömään, mut me pyydetään ne kyl muutaman kerran vuodessa.
 

Yhteistyössä