Miten uusin palstaromanssi etenee?

  • Viestiketjun aloittaja kertokaas
  • Ensimmäinen viesti
No, meillä on Päättömän kanssa eron harkinta-aika menossa.
Syynä eroon oli se että mä en osaa Päättömän mielestä kypsyttää sisäfilepihviä oikein ja mun pastakaan ei ole al dente.

Ei meinaa maksaa elareita meidän Justiina-Jasminellesta eikä Herkko-Hermannista, koska kaikki raha menee autojen rassaamiseen. Ja muuhunkin tuntuisi hänellä riittävän rahaa, Päätön on lähdössä just Thaimaan reissuun mun exän eli Mr.Echon kanssa ja kiertää sen jälkeen Saksan automessut mistä en ole tyytyväinen, eli mä jään lehdellä soittelemaan.
 
No, meillä on Päättömän kanssa eron harkinta-aika menossa.
Syynä eroon oli se että mä en osaa Päättömän mielestä kypsyttää sisäfilepihviä oikein ja mun pastakaan ei ole al dente.

Ei meinaa maksaa elareita meidän Justiina-Jasminellesta eikä Herkko-Hermannista, koska kaikki raha menee autojen rassaamiseen. Ja muuhunkin tuntuisi hänellä riittävän rahaa, Päätön on lähdössä just Thaimaan reissuun mun exän eli Mr.Echon kanssa ja kiertää sen jälkeen Saksan automessut mistä en ole tyytyväinen, eli mä jään lehdellä soittelemaan.
Hups, nyt tuli liian sarkastinen viesti. Sori Päätön. :D
Mutta katkeroituneen muijan tilitystä tämä siis, eli: kun Plymouth menee parisuhteen edelle.
 
Viimeksi muokattu:
Päätön: niin mä aion tuon Plymouthin myydäkin kostoksi, silloin kun olette siellä Thaikuissa muka "kiihdytysajoissa". Samalla saan edes vähän rahaa syksyä varten kun muutoin olen vähän tyhjän päällä rahallisesti lasten kanssa.

Sun aromipesäsi myyn myös, et sitte voi kokata sen matkatuliaisesi eli hymyilevän Liu-Wongin kanssa aasialaisia herkkuja. :stick:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä