miten vakavaa seurustelunne on ollut puolen vuoden jälkeen?

  • Viestiketjun aloittaja kyselen vaan
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Aikuisena parikymppisenä oltiin tosi vakavalla pohjalla. Nyt jos aloittaisin uuden kierroksen (15 vuotta myöhemmin), etenisin kyllä hitaammin. Johtuen myöskin siitä,että nyt kuviossa mukana lapsia.
 
kfkfkf
[QUOTE="vieras";28499119]Aikuisena parikymppisenä oltiin tosi vakavalla pohjalla. Nyt jos aloittaisin uuden kierroksen (15 vuotta myöhemmin), etenisin kyllä hitaammin. Johtuen myöskin siitä,että nyt kuviossa mukana lapsia.[/QUOTE]

Meillä myös yhteenmuuttoa hidasti lapset. Jos ei olis lapsia ollut minulla, niin mies ois varmaan samointein jäänyt mun luokse asumaan ja oltais alettu etsimään yhteistä kotia. No periaatteessahan se kyllä asuikin mun luona, mutta oli se omassa kodissaankin öitä :)
 
"aloittaja"
okei...me tapaamme pari kolme kertaa viikossa, asumme siis ihan muutaman kilometrin päässä toisistamme. noina kertoina kun tapaamme niin ollaan yötä yhdessä, kaikki viikonloput nyt ainakin ja kerran ehkä viikolla. haluaisin nähdä enemmänkin ja ns. sitoutua enemmän, mutta miehelle riittää tämä, ainakin on tuntunut olevan ihan hyvä hälle. ei tee mitään hätiköityjä päätöksiä yleensäkään ja etenee rauhallisesti.

noh, pitää itselle nyt kehittää kärsivällisyyttä vaan =)
 
No tehän ootte olleet nopeita :D Miten NOIN nopsaan ootte naimisiin menneet :D
Siis kahden viikon tuntemisen jälkeen :O
:heart:
Ekoilla treffeillä hoitui kosinta sekä esteellisyystutkinnan alulle saattaminen. Kyllähän sitä siinä paljastui, että mielenkiintoa oli ollut puolin ja toisin vuosikausia. Oli se minullekin pienoinen yllätys, että suomalainen mies voi edetä moista tahtia, mutta oli ollut "varma" siitä, että haluaa vain minut jo pitempään, joten mikäs siinä sitten? Prosessi vienyt vuosia kulisseissa, minulle näyttäytyi vain pieni osa sitä ajatusketjua.
 
  • Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
"viima"
Muutettiin yhteen pari viikkoa ensi tapaamisen jälkeen. 10kk yhdes ni oltiin kihlois. Suhteen ensimmäiset vuodet asuttiin yhdes mut erillään töiden ja opiskelujen takia. Neljä vuotta ensitapaamisesta muutettiin kokopäiväisesti yhteen. Siihen asti vietimme kaiken vapaa ajan jonka limme samalla psikkakunnalla yhdes.
 
No täältä tulee toisenlainen tarina :D Tavataan vapaa-ajalla ehkä muutaman kerran viikossa, ei siis asuta yhdessä. Ollaan tosin samassa työpaikassa mutta töissäkin nähdään hyvin vaihtelevasti, joskus ei viikkoon ollenkaan eikä siellä yleensä ehdi kun vaihtaa ehkä muutaman sanan =) Mä olen ihan hulluna tuohon mieheen, suorastaan palvon sitä ja kai sekin musta pitää :D Mutta meillä on aika rankka työ, molemmat harrastaa paljon liikuntaa, mulla on lapsi ja molemman elellään omaa elämäämme ja tavataan sillon kun ehditään.

Mä ehkä tapaisin miestä useamminkin mielelläni mutta ihan hyvä tää on näinkin. Ja meillä ei siis ole pienintäkään aikomusta mennä kihloihin, naimisiin, muuttaa yhteen tai tehdä lapsia :D Tätä on ihmisten ihan suunnattoman vaikea ymmärtää :snotty:
 
Random.
Puolen vuoden kohdalla mies muutti mun luo. Näitä kun lukee, niin tuntuu että oltiinpa hitaita etenemään.:D No ei sentään. Ihan oli passeli tahti meille. Kihloihin mentiin ekana ja naimisiin kolmantena seurustelun vuosipäivänä. Nyt reilu 5½ vuotta yhdessä ja esikoinen 5kk.
 
liirumi
Kyllä me puolenvuoden seurustelun jälkeen olimme vakaasti yhdessä, vaikka toki oli sellasta epävarmuutta ja pelkoa, kun oli huonoja kokemuksia (pettämistä lähinnä). Oltiin 16 ja 17v sillon ja tässä on perhe perustettu jne. ja oltu öö... 12v vissiin yhessä.
 
"vieras"
Hmm... tapailtiin säännöllisesti, pidettiii yhteyttää lähes joka päivä, mutta ei asuttu yhdessä tai oltu koko ajan pidempiä aikoja yhdessä, maks pari päivää kerrallaan.
 
..
Käytiin toisten luona, mutta ei asuttu yhdessä. Toisin sanoen aikaa vietettiin niin paljon yhdessä kuin se töiltä ym oli mahdollista. Yhteen muutettiin vasta 1,5v tapaamisesta koska mukana lapsiakin.
 
meerike
Me puhuttiin siinä puolen vuoden kieppeillä yhteenmuuttamisesta, muutettiin kuitenkin "vasta" 9kk ensitapaamisesta kun sopiva asunto löytyi, eka lapsi tuli (suunnitellusti) kun oltiin oltu melkein 2v yhdessä, nyt ollaan oltu 4v ja naimisiin ollaan menty ja lapsia on kaksi, kolmannesta jo haaveillaan :) Talosta ollaan puhuttu mutta ei vielä ajankohtaista kun saattaa olla että asuinpaikkakin vaihtuu miehen opiskelun/työn takia. Mutta se tulee varmaan vasta sitten viimesenä, vielä muutaman lapsen jälkeen :-D Ikää oli sillon seurustelun alkaessa 25+29v.
 
kfkfkf
Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;28499324:
No täältä tulee toisenlainen tarina :D Tavataan vapaa-ajalla ehkä muutaman kerran viikossa, ei siis asuta yhdessä. Ollaan tosin samassa työpaikassa mutta töissäkin nähdään hyvin vaihtelevasti, joskus ei viikkoon ollenkaan eikä siellä yleensä ehdi kun vaihtaa ehkä muutaman sanan =) Mä olen ihan hulluna tuohon mieheen, suorastaan palvon sitä ja kai sekin musta pitää :D Mutta meillä on aika rankka työ, molemmat harrastaa paljon liikuntaa, mulla on lapsi ja molemman elellään omaa elämäämme ja tavataan sillon kun ehditään.

Mä ehkä tapaisin miestä useamminkin mielelläni mutta ihan hyvä tää on näinkin. Ja meillä ei siis ole pienintäkään aikomusta mennä kihloihin, naimisiin, muuttaa yhteen tai tehdä lapsia :D Tätä on ihmisten ihan suunnattoman vaikea ymmärtää :snotty:
tais unohtua se oleellisin :D
eli kauanko olette seurustelleet :D Jos puoli vuotta niin ihan normaaliltahan tuo kuulostaa :)
 

Yhteistyössä