Miten vanhempasi reagoisivat, jos et soittaisi/vastaisi heidän puheluihin puoleen vuoteen?

  • Viestiketjun aloittaja "niin"
  • Ensimmäinen viesti
mun
vanhemmat saisivat varmasti sydärin ja olisivat ajamassa tuon 650km katsomaan mitä on tapahtunut, jos en vastaisi puoleen viikkoon heidän puheluihin...tai saattais riittää yks päivä (varsinkaan jos eivät saa miestäni/siskoani kiinni, jolta voi tarkistaa et kaikki on ok)
 
eipä ihmeemmin
En ole isälleni tammikuun jälkeen vastannut puheluihin tai viesteihin, asuu sen verran kaukana ettei ole tarvinnut nähdäkkään. Omassa käyttäytymisessään ei ole kuulemma mitään vikaa.

Ehkä kerran kuussa laittanut viestiä ja sisaruksilta jotain kysellyt, ettö ei sen ihmeemmin.
 
jo ekalla paniikissa
Jos ei vastata puhelimeen jo sillä ensimmäisellä soittoyrityskerralla, appivanhemmat soittaa heti minun äidille ja kysyy mitä meille on sattunu. :D Aika rasittavaa oikeestaan ja meillä ikää kohta 40v.
 
Jos mie en viikkoon soittaisi miun vanhemmille, ni kyllä äiti soittasi miulle tai miehelle ja
kysyisi oonko kunnossa ja ellei kumpikaan vastaisi puhelimeen, ni äiti pyytäsi sitten veljeä
kahtomaan tilannetta.
 
"vieras"
Äiti tais viimeksi yrittää soittaa marraskuussa 2011, en ole alkoholisti äitini kanssa ollut tekemisissä noin vuoteen. Kylään saisi tulla ja soitellakin saisi jos sen selvinpäin tekisi, mutta hän on valinnut toisin.
 
-
Jos en vastais soitosta seuraavan kolmen tunnin sisällä, niin meillä olis oven takana poliisi, ambulanssi, palokunta, karhuryhmä ja kaikki mahdolliset viranomaiset äidin lisäksi :)
 
Kyllä ne parissa päivässä varmaan hermostuis, ajais 50 km ja tulis kurkkimaan ikkunoista. Jos siis kumpikaan meistä ei vastaisi puhelimeen. Ja hyvä niin <3

(Mäkin olen välillä ollut tosi huolissani, jos vanhemmat ei vasta koko iltana. Herranjestas, mitä omaa elämää niillä muka on? :O)
 

Yhteistyössä