Miten varhaisessa vaiheessa voi esiintyä yölliset siemensyöksyt?

  • Viestiketjun aloittaja Yksvaan
  • Ensimmäinen viesti
Yksvaan
Poika, joka täyttää kesällä 10 v, sanoi aamulla housujensa olleen märkinä, mutta ei kuitenkaan pissaa eikä ollut petivaatteissa.
Toisella pojista kun noita oli vasta 13-14v.
Juu, en tutkinut pyjamahousuja...
 
vieras
meinasin juuri vastata että voi tulla jo tuossa 10v pintaan. kun miettii niin aina välillä kuulee tapauksia joissa 9-12v on tehnyt jonkun raskaaksi. eli paljon mahdollista.
 
sama vieras
tuota suosittelen lämpimästi. mutta tee itsellesi ja pojallesi palvelus ja puhu samalla myös ehkäisystä ja miten lapset saa alkunsa. kirjastossa on todella hyviä kirjoja joissa kerrotaan pojan ruumiin muuttumisesta murrosiän aikana. kannattaa hakea joku sellainen ja katsella pojan kanssa. tuo voi olla pelottava hetki muuten kun keho muuttuu ja ei tiedä mitä odottaa. kovin nuorena alkaa murrosikä.
 
Yksvaan
Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:
tuota suosittelen lämpimästi. mutta tee itsellesi ja pojallesi palvelus ja puhu samalla myös ehkäisystä ja miten lapset saa alkunsa. kirjastossa on todella hyviä kirjoja joissa kerrotaan pojan ruumiin muuttumisesta murrosiän aikana. kannattaa hakea joku sellainen ja katsella pojan kanssa. tuo voi olla pelottava hetki muuten kun keho muuttuu ja ei tiedä mitä odottaa. kovin nuorena alkaa murrosikä.
Oi, meillä on aina näistä asioista puhuttu todella avoimesti ja saattaa olla että pikkuveli muistaa myös että isoveljen kanssa on jo nämä käyty läpi. Siksi toiseksi meille odotetaan uutta veljeä syntyväksi alkusyksystä ja lapset kyllä tietää miten vauvat saa alkunsa, elävät kaikki siskoa myöden kovasti odotuksessa mukana =)

Ihania lapsia ovat.
 
vieras
joskus se vaan alkaa aikaisin. oikeastaan se suurin haitta aiheutuu siitä ettei lapsi ole vielä fyysisesti ja henkisesti valmis siihen murrosiän hormonimyrskyilyyn. saattaa vaikuttaa luustoon ja kasvuun. jos kovasti huolestuttaa niin koululääkäriin voi ottaa yhteyttä ja kysyä asiasta. tai terkkaan. molemmat varmasti mielellään kertovat lisää tuosta miten aikainen murrosikä lapseen vaikuttaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:
Kiitos tiedosta, pitänee vähän vilasta housuja ennenkuin laittaa koneeseen, että oisko noin.
Jos puberteetti alkaa varhain, onkohan siitä jotakin haittaa?
Luulen että ei ole vielä murrosikää vaan keho alkaa vasta valmistautua siihen ja aikaisintaan kahden vuoden päästä alkaa. En usko että nestettä alkaa usein tulla.

On yksilöllistä mutta näin arvelen :)
 
Yksvaan
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:
Kiitos tiedosta, pitänee vähän vilasta housuja ennenkuin laittaa koneeseen, että oisko noin.
Jos puberteetti alkaa varhain, onkohan siitä jotakin haittaa?
Luulen että ei ole vielä murrosikää vaan keho alkaa vasta valmistautua siihen ja aikaisintaan kahden vuoden päästä alkaa. En usko että nestettä alkaa usein tulla.

On yksilöllistä mutta näin arvelen :)
Pojilla tuo tulee myöhemmin, mutta itse olin tokalla jo lekurissa valkovuodon vuoksi ja lekuri totesi että varhain olen kehittynyt.
9 v bongasin ekan häpykarvan. Että ehkä jotain periytyy tytöltä pojallekin.
 
Aikapoika
Pojilla ejakuloimisen alkamisikä voi ymmärtääkseni vaihdella aika tavalla. En muista, että olisin ainakaan itse juurikaan saanut nukkuessani siemensyöksyjä. Nuorena poikana kyllä housuihin laukeamiseni oli minulla varsin tavallista yleensä illalla vuoteessa. Kun nimittäin olin siihen aikaan oppinut noin kymmenvuotiaana elintäni näpelöidessäni ihan vahingossa orgasmin ilot, tapanani oli vuoteessa vetää tiukkaa esinahkaani hitaasti taakse ja päästää siitä sitten ote irti, jolloin silloin vielä ahdas esinahka palautui itsestään tuppiasentoon ja aiheutti näin liikkuessaan mahtavia tuntemuksia. Toistelin temppua hitaasti ja tasapainoilin siten leikkien lähellä siemensyöksyä, Muttaa kun en aina malttanut pitää riittävää taukoa vetojen välillä, jarrut usein pettivät ja mahlat purkautuivat pikkupöksyihin. Ne märkinä nukuin usein yöni ja pöksyt tietysti olivat tämän tästä sisäpuolelta vaaleissa läikissä kuin pakanamaan kartta. Siitä ajasta saakka tiedän miltä alushousut sisäpuolelta näyttävät, kun lemmenliemet ovat niihin purkautuneet. Jo päiväsaikaan olin yleensä tuolloin ainakin kerran uintimatkoillani läheisen järven rantapensaikossa ennen veteen menoa järjesänyt herkkuhetken, jonka sitten illalla edellä kuvatulla tavalla sängyssä uusin. Oletan, että näiden parin säännöllisen päivittäisen laukeamiseni vuoksi ei spermaa sitten riittänytkään kylliksi unessa tapahtuviin purkauksiin. Kyllä esinahkakin siitä ajasta on väljentynyt erilaisissa rakkauden töissäni niin paljon, ettei se itsekseen enää tuppeen palaudu.
 
vierailija
Poika, joka täyttää kesällä 10 v, sanoi aamulla housujensa olleen märkinä, mutta ei kuitenkaan pissaa eikä ollut petivaatteissa.
Toisella pojista kun noita oli vasta 13-14v.
Juu, en tutkinut pyjamahousuja...
Ei mitää huolia m sain jo 5-6v ekat yölliset siemensyöksyt toki ilman mitään märkää mutt tunne tuli en oo koskaan kastellu housuja unessa runkaminen alkoin varhain 7v siitä lähtien oon runkannu joka päivä niin ei oo tattenu tulla töllä tai no ehkä 7-11v ehkä tuli joskus yöllä kun runkaaminen ei ollu säännöllistä silloin vielä mutta ei oo kalsarit kastunut koskaan mulle muuta on mahdollista ett kastuu jollekin toiselle
 
vierailija
Poika, joka täyttää kesällä 10 v, sanoi aamulla housujensa olleen märkinä, mutta ei kuitenkaan pissaa eikä ollut petivaatteissa.
Toisella pojista kun noita oli vasta 13-14v.
Juu, en tutkinut pyjamahousuja...
Oisit kusynut hänelta kun se kertoi että housut oli märät oisit sanonut: jahaa housut on märkänä ei se haittaa ihan ok oliko se sillee yöllä ett tuntui myös semmonen hyvä tunne pippelissä?.
Mutta jos se ei ois sanonut mitään mutta olisit huomannut läikän sit en tiiä jos tarttis kysyä vois kysyy "varovasti" tai eo kysyä en tiiä...
 
vierailija
Oisit kusynut hänelta kun se kertoi että housut oli märät oisit sanonut: jahaa housut on märkänä ei se haittaa ihan ok oliko se sillee yöllä ett tuntui myös semmonen hyvä tunne pippelissä?.
Mutta jos se ei ois sanonut mitään mutta olisit huomannut läikän sit en tiiä jos tarttis kysyä vois kysyy "varovasti" tai eo kysyä en tiiä...
Se oli kyllä luultavasti märkä uni ihan voisit kysyä siltä ett jos pippelissä tuntui jotain tosi tpsi tosi kivaa
 
vierailija
tuota suosittelen lämpimästi. mutta tee itsellesi ja pojallesi palvelus ja puhu samalla myös ehkäisystä ja miten lapset saa alkunsa. kirjastossa on todella hyviä kirjoja joissa kerrotaan pojan ruumiin muuttumisesta murrosiän aikana. kannattaa hakea joku sellainen ja katsella pojan kanssa. tuo voi olla pelottava hetki muuten kun keho muuttuu ja ei tiedä mitä odottaa. kovin nuorena alkaa murrosikä.
Jep kyllä se pippeli on aika mahtava juttu ja tietysti niin myös tyttöjen pimppikin mahtavaa, niillä voi tehdä vauvan on se aikaa ihmeellistä ja vaikea ymmärrtää mutta tosi nice ja kaunista
 

Yhteistyössä