Miten vietätte ja millaiset aikataulut teillä joulupäivänä?

  • Viestiketjun aloittaja "mammma"
  • Ensimmäinen viesti
lucifer
[QUOTE="mammma";27755042]Tarkoitinkin lähinnä, mitä tuo "tehdään mitä huvittaa"-tekeminen teillä on? :)[/QUOTE]lapet leikkii leluillaan, kattovat telkkarista jos tulee joku mieleinen ohjelma. ajellaan moottorikelkalla. syödään. tai sitten vain maataan sohvalla.
 
Meillä on ainoa aikataulu tänään se, että klo 13.30 päästään veljen perheen luokse katettuun valmiiseen pöytään. Siihen asti rötväillään pyjamassa. Mies aikoo pari lipastoa kasata aikansa kuluksi ja mä ajattelin maata täällä sängyssä niin kauan kuin pystyn. Muksu leikkii uusilla leluillaan varmaan koko päivän ihan tyytyväisenä.
 
"..."
Ei mitään kummempaa, mies vielä nukkuu ja mä ajattelin pian keittää riisipuuron. Odotellaan vaan koska tulee lähtö synnytykseen, tänään rv 40+4.. Varmaan aikalailla menee sohvalla tämä päivä, Californicationia katsotaan :)
 
"vieras"
Ei aikatauluja. Lapset pelaa ja leikkii uusilla leluilla. Mä surffaan netissä, luen kirjaa, katson Netflixiä ja siivoilen. Jos jaksan, kutsun äitini syömään mutta jos en jaksa niin en kutsu. Voi olla että jää soittamatta.
 
Ei aikatauluja!

Lapset ja ukko just heräsvät.

Kunhan ovat aamupalan nauttineet niin sit lasten kanssa maataan lattialla ja pelataan carcassonnea ja syyää suklaata. Jossain vaiheessa, kun kaikille tulee nälkä, laitetaan ruoka ja sit taas jatketaan löhöilyä ja pelailua :)
 
"heidip*"
[QUOTE="mammma";27755042]Tarkoitinkin lähinnä, mitä tuo "tehdään mitä huvittaa"-tekeminen teillä on? :)[/QUOTE]

Lapset leikkii uusilla leluillaan. Pelataan yhdessä uusia pelejä. Katsotaan (lasten)leffoja. Mennään pulkkamäkeen. Syödään. Ja syödään vähän lisää :xmas:

Ruoan laittaminen taitaa olla ainoa ns. aikataulutettu juttu tänään.

Illalla lapset saavat valvoa kuten eilenkin ;)
 
Ei minkään valtakunnan aikatauluja koko jouluna, ihanaa :)!

Ihan vain olla möllötellään yhdessä. Nautitaan koko perheen läsnäolosta - varsinkin miehen kotonaolemisesta :heart: - ja tehdään just sitä mikä milloinkin huvittaa. Parhaillaan lapset viihtyvät lahjojensa parissa ja ällistelevät saamisiaan...syödään silloin kun siltä tuntuu...

Ja ajankulua emme edes mietikään...
 
Poitsu just heräs. =] Tultiin puol 12 taksilla kotiin anoppilasta. Tänään lähetään sitten joulua juhlistamaan mun isovanhempien luokse. :) Mun äiti ja sisko on siellä myös.

Taidetaan lähteä kotoota tossa klo 12 aikaan ja tunti vierähtänee matkoihin. Aika pian meidän saapumisen jälkeen kuulemma syödään. Omnom. Eilen söin itteni ihan hulluun ähkyyn. :D Pitäiskö tänäänkin. Olis kiva kävästä vähän pulkkailemassakin. Sitten lahjojen avausta. =]

Melko vastaavanlainen päivä siis kuin aattokin. ^^
 
öööööööö
Me herättiin n. tunti sitten ja täs yökkäreissä varmaan haahuillaan. Puolenpäivän jälkeen lähdetään mun mummon luo syömään. Kun sieltä tullaan niin lapset lähtee isänsä luo. Illalla tulee miesystävä mun luo ja vietetään romanttinen ilta ;D
 
Miuski harmailee
Lastenleffamaraton tänään - saivat sen verran monta leffaa pukilta eilen. Ja tellustakin tulee pari kivaa. Sit pelataan lautapeleja ja konsolipelejä. Ulkoillaan, jos siltä tuntuu. Syödään herkkuja. Yksi lämmin ruoka tuossa alkuiltapäivästä. Ihanaa rötväilyä!!!
 
"vieras"
meilla juhlitaan joulua tanaan, ostan lahjat vasta huomenna kun mies tulee jos saa lennot. menen iltapaivalla kavelemaan champs-elyseelle ja poikkean leffaan jos on joku hyva menossa sopivaan aikaan. sitten vaan surffaan netissa, luen ja illalla herkuttelen blineja kaikkine lisukkeineen. ja sarkylaaketta. mulla niskat jumissa vaikka kirolla/osteolla jo kavinkin.
 
ihana joulu
Ei mitään aikatauluja, ollaan vaan. Parasta ikinä. Arki on täynnä aikatauluja ja menemisiä ja tulemisia -nyt ei mitään sellaista. Pyjamapäivä, hetki sitten syötiin ja nyt mä nautiskelen viiniä. Lapset pelaa Skylandersia. Aamupäivällä siivoilin vähän, nyt ei ole kerrassaan mitään kotihommia -ihana tilanne :D

Loppupäivä vaan ollaan. Tehdään mitä huvittaa -tai sitten ollaan tekemättä. Ihanaa :)
 

Yhteistyössä