Miten voi olla stressaamatta raskautumisesta?

  • Viestiketjun aloittaja "uneton"
  • Ensimmäinen viesti
"uneton"
Ylihuomenna olisi kierron eka päivä ja nyt en osaa tehdä muuta kuin kuulostella kaikkia oireita, että voisinkohan olla raskaana.. En ole saanut edes nukuttua muutamaan yöhön, kun vain jännitän, että onko tärpännyt. Ja suututtaa jo valmiiksi se, että menkat eivät varmaankaan ala ajallaan kun näin paljon stressaan ja sitten kun kuitenkin alkavat niin petyn kamalasti.
 
njaa
tosiaan, kaikki on kiinni siitä mitä odotat ja toivot. jos mietit koko ajan asiaa jonka haluaisit toteutuvan, niin voit myös opettaa ittes vähitellen siihen, että aina pidemmäksi ajaksi laitat ittes miettimään muita asioita.

mutta jos olet sitä mieltä että se hermoileminen käy hartaudenharjoituksesta ja on jotenkin ylevämpää, niin et halua opettaa itseäsi siitä pois.
 
Mulla on ihan sama ongelma.. Tosin vasta DPO 4, KP 19 menossa.. Uni ei maistu, mietin ja stressaan kokoajan. Tämä kierto on ollut minulle lupaavin ikinä. Ensimmäistä kertaa kahteen vuoteen olen todistetusti ovuloinut. Jos ei ole tärppi käynyt, niin tipun kyllä kovaa ja korkealta.. )=
 
"vieras"
Mä stressasin todella paljon, muttei se vaikuttanut raskuatumiseen. 3.kerralla tärppäsi. ja voin sanoa että stressi oli kova. Ei sille voi oikeen mitään jos muutenkin luonteeseen kuuluu stressaaminen
 
hyrr
mulla taas jäätävä stressi siitä, että enhän tule raskaaksi vaikka pillerit ja kumi käytössä.
Tosin kumi hajosi viimeksi, menkatkin tuli ajallaan.. silti stressaa ja yöunetkin tässä menee kohta :(
 

Yhteistyössä