Miten voikin päästä yli miehestä josta joskus luuli ettei voi kuvitella elämää ilman?

Kun lapsen isän kans asuttiin ja meni huonosti ja ero mielessä. Silti en voinu kuvitella mitä on ilman toista. Ajattelin etten voi olla ilmankaan. Että elämä voi olla ihanaakin ;) Eiku tosissaan ilman niitä toisen eleitä, tuoksua, ilmeitä, pikkujuttuja..

Muistan toki ne jutut nytkin mutta se tunnelataus niistä on kadonnut. Ne on vain eleet,tuoksu,ilmeet.. Niinku kellä vaa!!

Ymmärtääkö kukaa :ashamed:
 
jensku
Joo todella muistan vielä kuinka luulin ettei elämä ole enää mitään jos eroan silloisesta miehestäni.
Mutta nyt vuosia jo erillään olleina voin sanoa, että minun elämänlaatuni koheni niin paljon etten voi ymmärtää miten en ymmärtänyt sitä jo silloin.
 
Mä rakastuin eka kertaa 19 vuotiaana. Tapailin miestä vuoden.. Sitten menin toisen kanssa naimisiin ja salaa rakastin ( mielessäni) samaa ensirakkauttani vaikka tiesin suhteemme mahdottomaksi. No .. erosin ja menin uudelleen kimppaan ( tällä kertaa asumaan) ensirakkauteni kanssa ja äidille sanoin vain että: "kynttilä pitää polttaa molemmista päistä..". Muistan ädin myötätuntoisen ilmeen vaikka ei hyväksynyt ( ollut kovin iloinen) erostani. Voi miten hullun paljon "rakastinkaan" sitä miestä. Sitä miestä jota ei ollutkaan lopulta..
Kun asuimme yhdessä niin tajusin että olin rakastunut mielikuvaan ja kemiaamme. Se mies oli harhaa.. Se oli vain viettelijä, itsekeskeinen ja jopa mielettömän paha ( teki minulle ja muillekin pahoja asioita). Rakkauteni loppui seinään kun löysin kirjeen missä hän samana päivänä ( päiväys) kun oli pyytänyt minua asumaan luokseen ( ja eroamaan aviomiehestäni) ruinasi exäänsä jäämään ja tunnusti suuria tunteita tätä naista kohtaan ja suuria lupauksia. Minulle hän puhui naisesta ihan muuta ja minun kuulleni hän puhui naiselle inhottavasti.

Nyt voin rehellisesti sanoa ettei kyllä "värähdä" sen miehen suhteen mikään. En ees vihaa sitä, en ole katkera, en mitään :D Se oli mun "rakkaus jota ilman en voi elää..".

Tästä aikaa seitsemättä vuotta.
 

Yhteistyössä