miten voin laittaa opiskelutodistuksen LIITTEEKSI PÄIVÄHOITOHAKEMUKSEEN, kun en nyt opiskele, eli pidän välivuotta?

  • Viestiketjun aloittaja Mämmiä
  • Ensimmäinen viesti
Mämmiä
Syksyllä välivuoden jälkeen takaisin kouluun... Mutta miten voin nyt laittaa mitään opiskelutodistusta liitteeksi päivähoitohakemukseen? Vai pitääkö koululta pyytää joku erillinen lappu, että olen kuitenkin koulun kirjoilla tms..?
 
Anteeksi
luetun ymmärryksessä oli iso VIKA! Luulisin, että koululta saa todistuksen koulun jatkumisesta syksyllä, kyllähän niillä siellä joku rekisteri on. Muistelisin, että en itse tarvinnut mitään todistusta, kun jatkoin koulua äitiysloman jälkeen.
 
Mämmiä
Alkuperäinen kirjoittaja miksi:
haet hoitopaikkaa? Miksi opiskelutodistus pitäisi olla liitteenä?
Haen hoitopaikkaa, koska menen kouluun. Hakemuksessa lukee, että opiskelutodistus liitteeksi. Kai haluavat varmistaa, että todella lapsella on hoidon tarve.
 
Vieras
Täällä päin käy ainakin sellainen, että jättää päivähoitohakemuksen nyt ja toimittaa opiskelutodistuksen sitten kun opiskelut alkavat. Hain juuri itsekin lapselle hoitopaikkaa ja olen vasta hakemassa opiskelemaan. Sanoivat, että päivähoitohakemus kannattaa laittaa nyt, sitten soittaa sinne kun tiedän pääsenkö opiskelemaan, ja opiskelutodistus pitää toimittaa sitten kun sen saa eli syksyllä. Syksyllähän tuo lapsikin vasta aloittaa päivähoidon.
 
Ite en ainakaan laittanut todistusta opiskelusta ja paikka saatiin. En tiedä missä opiskelet, mutta meillä on kaikki opiskeluun liittyvät tiedot myös netissä, koulun sivuilla, mihin pääsee omilla tunnuksilla ja sieltä löytää myös kyseisen lapun siis todistuksen opiskelusta..
 
tarvitsin opiskelutodistusta vasta siinä vaiheessa, kun kartoitettiin tuloja päivähoitomaksua varten. Sain sen helposti yliopistolta opiskelijapalveluun soittamalla, tosin olin jo ilmoittautunut läsnäolevaksi seuraavaa lukuvuotta varten.
 

Yhteistyössä