Mitenhän tämän nyt sitten tulkitsis?

Eli jouduin siirtämään menkkoja ystväni juhlien vuoksi. Olen ennenkin siirtänyt ja menkat on alkanut yleensä 1-2pvä kuluttua. Nyt on 3 pvä ja menkkoja ei vielä kuulu. No tein clearblue testin kun oli jääny kaappii yksi vielä lojumaan. Siihen tuli heti todella ohut mutta tumma pysty viiva. Nyt testin kuivuttua testi viiva on tummempi kuin vaakaviiva mikä on testissä jo valmiina. Eli siis olenko raskaana vai mitä mieltä olette? Yritin ottaa kuvaa kännykällä mut on niin huono.
 
hmm, no perjaatteessa se meinais kyllä raskautta. Mutta minkälaisilla lääkkeillä sä niitä menkkoja siirsit? Eli sisältääkö ne hcg:ta? Jollei, sillon toi kyllä merkkaa raskautta, kerta plussa on testiin tullut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KS09:
hmm, no perjaatteessa se meinais kyllä raskautta. Mutta minkälaisilla lääkkeillä sä niitä menkkoja siirsit? Eli sisältääkö ne hcg:ta? Jollei, sillon toi kyllä merkkaa raskautta, kerta plussa on testiin tullut.
Primolut N 5mg oli lääke millä siirsin menkkoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:
Ei ole plussa! Mulla ihan samanlainen joskus ja ei tarkottanu raskautta!

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1608522

Kaikki mun testikuvat tossa ketjussa on negatiivisia!
Ei kai näitä varsinaisesti voi verrata, eikö se ole tapauskohtaista??

Lara: tosta keskustelusta kyllä saa sen käsityksen, että raskaana olit, vai ymmärsinkö väärin?

Ketjun aloittajalle vois ehdottaa jotain toista testiä ja toivottavasti saat selvyyttä tilanteeseen :hug:

 
"No tein clearblue testin kun oli jääny kaappii yksi vielä lojumaan. Siihen tuli heti todella ohut mutta tumma pysty viiva. Nyt testin kuivuttua testi viiva on tummempi kuin vaakaviiva mikä on testissä jo valmiina."

Okei, muotoilen toisin.
Minun tapauksessani tänä tumma ohut pystyviiva ei tarkoittanut mitään.

BlondeMonsoon: Tämän hetken tietoni mukaan (raskaudenkestosta...) hedelmöitys minun kohdallani on tapahtunut n.4.1. tai sen jälkeen. Nämä aikasemmat testit siis eivät pitäneet paikkansa.

Uusinta testin kannalla minäkin, ehkä jonkun toisen merkkisen... :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja BlondeMonsoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:
Ei ole plussa! Mulla ihan samanlainen joskus ja ei tarkottanu raskautta!

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1608522

Kaikki mun testikuvat tossa ketjussa on negatiivisia!
Ei kai näitä varsinaisesti voi verrata, eikö se ole tapauskohtaista??

Lara: tosta keskustelusta kyllä saa sen käsityksen, että raskaana olit, vai ymmärsinkö väärin?

Ketjun aloittajalle vois ehdottaa jotain toista testiä ja toivottavasti saat selvyyttä tilanteeseen :hug:
Totta ja kiitos :)
Täällä menkat ei ole vieläkään alkanut mut valkovuotoa kyllä riittää mitä ennen on alkuraskaudessa ollu. Minulla on siis 3 lasta ennestään. Tilasin netin kautta tänään pari uutta testiä joten ylihuomenna varmaan pääsee uudestaan testailemaan. Täytyy myöntää että vähän jännittää mikä on tulos?



 
nipukka: aika hurjaa :) Jotkut ne vaan raskautuu ajattelemalla miehensä alushousuja, näin meidän äiti sanoi muinoin (vaikka siis vaan kaksi lasta hänellä, ehkä ajatteli sitten vain kahdesti :D ).

Tsemppiä testailuun, oon ite kans vähän niinku loppukierrossa menossa, joten tässä saa ajan kulumaan, kun jännään sun tilannetta :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja BlondeMonsoon:
nipukka: aika hurjaa :) Jotkut ne vaan raskautuu ajattelemalla miehensä alushousuja, näin meidän äiti sanoi muinoin (vaikka siis vaan kaksi lasta hänellä, ehkä ajatteli sitten vain kahdesti :D ).

Tsemppiä testailuun, oon ite kans vähän niinku loppukierrossa menossa, joten tässä saa ajan kulumaan, kun jännään sun tilannetta :flower: [/quote

Olisin todella ihmeissäni jos olisin raskautunut sillä aikaisempia lapsia ollaan yritetty pitkään ja hartaasti ja nythän ei edes yritetä vaan käytän Persona monitoria ehkäisynä. Siinä mennään hormoonien perusteella eli tavallaan pongataan ovista. Pieni vahinko olisi käyny mut iloinen sellainen =)
 
En sitten kerenny testata. Viime kirjoituksen jälkeen alkoi järkyttävät mahakivut kuin olis ollu synnyttämässä. menin vessaan niin iso veri hyytymä tuli ja veristä vuotoa. Kyllä on ihmeellistä. Normaalisti mulla tiputtelee pari päivää ja sitten alkaa kunnon vuoto nyt sitten kerta rysäyksellä. Täytyy myöntää kyllä vähän harmittaa :headwall:
 

Yhteistyössä