mitenkäs olisi Perjantain Pärstäketju?

Uskonnosta sen verran.. Uskon itsekkin jumalaan, uskon uudelleen syntymään, uskon enkeleihin. Raamatulla ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Kirkolla vielä vähemmän. Älkää mussuttako mistään kiroilusta mitään kun ette toisten HENKILÖKOHTAISISTA uskomuksista mitään tiedä. Synnit on ihmisen keksimää paskaa ja jumala on hyvä. Ei mulla muuta.. :snotty:
 
"ahaa"
Uskonnosta sen verran.. Uskon itsekkin jumalaan, uskon uudelleen syntymään, uskon enkeleihin. Raamatulla ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Kirkolla vielä vähemmän. Älkää mussuttako mistään kiroilusta mitään kun ette toisten HENKILÖKOHTAISISTA uskomuksista mitään tiedä. Synnit on ihmisen keksimää paskaa ja jumala on hyvä. Ei mulla muuta.. :snotty:
Eikö raamattu olekaan uskovaisten ohjekirja? Onko ilmestynyt joku uusi opus?
 
[QUOTE="ahaa";29368104]Eikö raamattu olekaan uskovaisten ohjekirja? Onko ilmestynyt joku uusi opus?[/QUOTE]

Oletko tyhmä vai tyhmä? Ihan tosissaanko olet näihin päiviin saakka luullut, että kaikki maailman uskovat ihmiset uskovat Raamattuun?
 
Peyote
[QUOTE="ahaa";29368104]Eikö raamattu olekaan uskovaisten ohjekirja? Onko ilmestynyt joku uusi opus?[/QUOTE]

Vaikka mä uskon raamattuun niin miten sulla on otsaa vahtia miten mä sitä noudatan, jos et itse noudata edes normaalien ihmisten tavallisia käytössääntöjä? Mä oon antanut harmaille pienen murto-osan sitä kakkelia jota itse saan heiltä.
 

Yhteistyössä