mitenkäs olisi Perjantain Pärstäketju?

Minusta Peyote ei ole kaunis, sillä on aika pienet silmät.Leveyssuunnassa pienet. Ja ovat tosiaan syvällä päässä.
Bootylla taas silmät ovat kaukana toisistaan.
Kauneus on symmetriaa kasvoissa.
Tuo yksi, jolla oli tatuointi rinnuksissa, ei näyttänyt edes kasvojaan, oli vaalentanut kuvan niin valkoiseksi, ettei kasvoista paljon selvää saanut, etenkään "virheistä".
Kauneutta ei ole vielä näkynyt, paitsi kerran, muttei tässä ketjussa.Muistaakseni sillä oli pipo päässä jossakin kuvassa.
Kauneus on suurimmaksi osaksi matematiikkaa, jokaisella on jotakin kaunista.
Peyotella se voisi olla hymy?Yksi kuva ei kerro paljoa.
Ja sitten sinä ensimmäinen, kannattaisi muuttaa tuota pöllöilmettäsi katsoessasi kameraan, aivan kuin olisit nähnyt hiiren,
joka kuvassa sama.Se on kauhistuttava, muutoin olet ihan kaunis.
Kannattais vähän laajentaa noita kauneuskriteereitä, niin ois kivempi olla kun näkis enemmän kauniita ihmisiä joka puolella. Peyote on tosi kaunis, Bootypeppi on kaunis, se joka oli vaalentanut kuvansa on kaunis, samoin moni muukin tässä ketjussa on kaunis. Huomaa kyllä taas että kateelliset naiset haukkuu eniten niitä kauneimpien ihmisten kuvia...
 
Arvostelija
Alkuperäinen kirjoittaja taivaanrantaheinä;29361364:
Kannattais vähän laajentaa noita kauneuskriteereitä, niin ois kivempi olla kun näkis enemmän kauniita ihmisiä joka puolella. Peyote on tosi kaunis, Bootypeppi on kaunis, se joka oli vaalentanut kuvansa on kaunis, samoin moni muukin tässä ketjussa on kaunis. Huomaa kyllä taas että kateelliset naiset haukkuu eniten niitä kauneimpien ihmisten kuvia...
Ei minun tarvitse muuttaa kauneusihanteitani, jotta voisin sanoa kaikkia tavallisia kauniiksi.
Kun eivät ole, niin eivät ole.
Mielipide kysymyksiä.
Miksi pitäisi olla samaa mieltä kuin sinä?Jos selkeästi olen tätä mieltä, niin miksi
pitäisi olla toista mieltä, vain että joillekin tuntemattomille tulee kehuista niin hyvä mieli?
Minua ainakin häiritsisi, jos kasvoissa olisi symmetriat hakusessa.
Taideopinnoissakin näkee symmetrian luoman kauneuden.
Kasvoissa pitäisi olla kaikki kohdallaan, jotta voin sanoa kauniiksi.
Noissa kasvoissa on jotakin kaunista varmasti monen mielestä, ainakin niiden, jotka kehuvat,
mutta en itse ole tätä mieltä.
En voi kehua täydelliseksi/kauniiksi, jos ei niin ole. Kuvitteletteko tosiaan ansaitsevanne vain pelkkiä egoa nostattavia pisteitä.
Ajatelkaa itsenne tuomareiden eteen, jotka teitä arvostelee, odotatteko tosiaankin sieltä samoja nostattavia kommentteja?
Tasonsa kullakin.
Ette hipo pilviä, mutta ette nyt ole rumiakaan.
 
Arvostelija: Jossain oli joskus joku tutkimus jossa oli näytetty ihmisille kuvia täysin symmetrisistä kasvoista ja ihmiset kokikin ne rumempina kuin sellaiset kasvot jotka oli epäsymmetrisiä. Epäsymmetrisyys lisäsi jotenkin kasvojen kiehtovuutta ja symmetriset oli tylsiä. Harmi että tuosta on niin kauan aikaa että tuloksia ei varmaan löydy enää edes mistään päin nettiä.


Minähän en siis kyllä odottais omasta kuvastani nostattavia kommentteja koska olen tosi ruma, mutta näköjään se on hyvä olla ruma, koska silloin näkee näköjään muut kauniimpina helpommin ja näkee joka puolella kauniita ihmisiä.
 
Viimeksi muokattu:
Ei minun tarvitse muuttaa kauneusihanteitani, jotta voisin sanoa kaikkia tavallisia kauniiksi.
Kun eivät ole, niin eivät ole.
Mielipide kysymyksiä.
Miksi pitäisi olla samaa mieltä kuin sinä?Jos selkeästi olen tätä mieltä, niin miksi
pitäisi olla toista mieltä, vain että joillekin tuntemattomille tulee kehuista niin hyvä mieli?
Minua ainakin häiritsisi, jos kasvoissa olisi symmetriat hakusessa.
Taideopinnoissakin näkee symmetrian luoman kauneuden.
Kasvoissa pitäisi olla kaikki kohdallaan, jotta voin sanoa kauniiksi.
Noissa kasvoissa on jotakin kaunista varmasti monen mielestä, ainakin niiden, jotka kehuvat,
mutta en itse ole tätä mieltä.
En voi kehua täydelliseksi/kauniiksi, jos ei niin ole. Kuvitteletteko tosiaan ansaitsevanne vain pelkkiä egoa nostattavia pisteitä.
Ajatelkaa itsenne tuomareiden eteen, jotka teitä arvostelee, odotatteko tosiaankin sieltä samoja nostattavia kommentteja?
Tasonsa kullakin.
Ette hipo pilviä, mutta ette nyt ole rumiakaan.
Niin ulkonäössä, kuin muussakin "annissa".
 
Arvostelija
On hyvä ottaa tutkimus sanojensa vahvistukseksi, se ei silti vie mielipidettäni mihinkään suuntaan.
Kyllä varmasti monet kokevat epäsymmetriset kasvot "mukavan" ihmisen kasvoiksi ja persoonalliset,
yleensä tiettyihin piirteisiin ihastuu, kun ihmisen on nähnyt useamman kerran.
Nyt on kuva, jota arvostella.
Ei tarvitse ajatella henkilökohtaisesti, onko ihminen itselle miellyttävä.
Vaan arvostella suoraan pelkät kasvonpiirteet.
Kylmä totuus.
Onhan myös tutkimus, jossa "mokailevat sekä hieman hajamieliset" ihmiset koetaan mukavina ja hauskoina,
ne eivät myöskään ole uhka, toisin kuin jos vastassa on kaikkea sanomaansa ja tekemäänsä tarkkaan miettivä virheetön yksilö.
Tutkimuksista ei ole nyt apua tähän ketjuun.
Arvostelu on mielipidekysymys.
Korostan, että heitä en tunne, joten en sisintä arvostele, vain sitä mitä tuovat arvosteltavaksi.
Sillä arvosteluahan he tahtovat tuomalla kuviaan julki.
Vai pitäisikö pelkästään kehua, vaikkei ole sitä mieltä?
Aika feikkiä hommaa, jos niin vaaditaan.Jos niin, niin tämä ketjuhan on sitten ainoastaan heidän itsetuntonsa nostamisketju?
Se kannattanee myöskin mainita, että ottaa vastaan vain kehuja ja mielellään perustella miksi, jotta saa tahtomansa perille.
 
Valaiskaa mua
Siis eikö tää "rops" ole se ihan nätti, mutta vähän wt-nainen, jolla on paljon koruja kaulassaan? Osallistui usein kuvaketjuihin kuvilla, jotka oli otettu yläviistosta jotta rinnatkin näkyi. Kauniit muhkeat huulet.

Ihmettelen vaan kun mielestäni oli tosi symppis ja kiva, mutta näköjään on tyyli muuttunut aiemmasta.

Olenko mä nyt ihan hakoteillä vai onko tää sama rops?
 

Yhteistyössä