mitenkäs olisi Perjantain Pärstäketju?

  • Tykkää
Reactions: kepsis
[QUOTE="Huoh";29380440]Menkää sexworkin sivuille kuolaamaan. Tiedä vaikka olis palstalaisia sielläkin.[/QUOTE]

no mee sä? tai no täällä on parempaa tarjontaa, kuten tiedät, niin pysy täällä vaan

jos laadukkaan perään olet... *lips, lips*:p
 
Mitä miehesi tykkää lispetti siitä että kuolaat kaikkea liikkuvaa? Onko miehellä lupa myös katsella muita? Vai harrastatteko te kimppakivaa?
Kyllä me molemmat katsellaan muita, yhdessä ja erikseen. Ihmisiähän tässä ollaan, for god sake. Ei kävellä laput silmillä.:rolleyes:

Kaunista on aina kiva katsella.:heart:

Ollaan harrastettu kimppakivaa, mutta eihän sillä ole tämän asian kanssa mitään tekemistä.
 
Mitä miehesi tykkää lispetti siitä että kuolaat kaikkea liikkuvaa? Onko miehellä lupa myös katsella muita? Vai harrastatteko te kimppakivaa?
Hauska tapa ajatella asioita minusta se, että automaattisesti olettaa ihmisten toisiltaan salaa touhuavan jotain kiellettyä. Onko tämä merkki kysyjän suhteesta enemmän kuin kyseenalaistetun?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Peyote
[QUOTE="wieras";29380695]Jaksatko peyote nostaa 60kg lapsen ilmaan?[/QUOTE]

ErikoiSia kysymyksiä. :D isäni painaa ehkä 60-69 kiloa ja jaksan nostaa hänet, mutta ei minun kokoisen ole järkeä nostella 60 kiloista.
 
Ei ymmärrä. Ei kai kuolaamisessa mitään vikaa ole? Terveen merkki se on. :whistle:
juu ja tuolla aikaisemmin joku kysyi: minkälainen nainen/äiti katselee toisten naisten kuvia tjtn.

Mut katon mä esim Linnan juhlien pukuja, ja ihailen niitä pukuja, mutt kyllä mä ihailen niitä naisia myös sen puvun sisällä. Ei se puku niin ihmeelliseltä näytä, jos se itsestään kävelee ilman että on ihminen sisällä... tai jos se roikkuu hengarissa.

Silloinhan siitä vasta puku tulee, kun sen kantaja pukee sen päällensä, omalle kropalle sopivan luomuksen.

No olen ihan hetero, mutta se kys. kommentti laittaa mut sellaiseen outoon valoon, että millainen nainen mä nyt sitten oikein olen? Jne, jne...

- hee hee, nyt tuolta makuukammarista kömpi joku pois, nyt mää pääsen kömpimään tilalle, eli vihdoin...s ä n k y y n ....


:wave: näkemiin, mutta ei hyvästi :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä