mitenkäs seksi...

ei lainkaan
toivottavasti tämä nyt ei ole kovin yleistä mutta ei lainkaan seksiä.

ukolta meni halut kun kerran synnytyksen jälkeen kokeiltiin, asiasta ei kekustella sen enempää (sanoo vain et on erilaista, ei siis syyksi seksittömyyteen vaan muuten vain). parisuhteesta ei kesksutella ja lapsi halutaan meidän sänkyyn jotta ei edes minull etulisi mieleen mitään yhteiseen hetkeen viittaavaakaan.
 
"sahara"
ekat 1,5v toisen lapsen syntymän jälkeen ei harrastettu seksiä ollenkaan. nyt ehkä pari kertaa kuukaudessa. se on niin harvoin kun sitä aikaa löytyy. aina jompi kumpi lapsi ulisee niin ettei oo minkäänlaista aikaa illalla. ja mulla on ongelmia alapään kanssa niin ei seksi oikeen tahdo luistaa.
 
toivottavasti tämä nyt ei ole kovin yleistä mutta ei lainkaan seksiä.

ukolta meni halut kun kerran synnytyksen jälkeen kokeiltiin, asiasta ei kekustella sen enempää (sanoo vain et on erilaista, ei siis syyksi seksittömyyteen vaan muuten vain). parisuhteesta ei kesksutella ja lapsi halutaan meidän sänkyyn jotta ei edes minull etulisi mieleen mitään yhteiseen hetkeen viittaavaakaan.
siis oikeesti ei ollenkaan?? aika ahdistavaa...
 
"Pusse"
Ton 3-vuotiaan koko elämän aikana se ei oo ollut vaikeaa, edes vauva-aikana kun oli hyvä nukkuja. Nyt sitten ton viisiviikkoisen kuopuksen kanssa onkin ihmeissään, nyt kun muakin vähän seksi kiinnostaisi niin päättää herätä juuri silloin kun vanhemmat olis fiiliksissä :)
Silläpä mies onkin niin paljon järkkäämässä meille kaikkia menoja, joihin ei voi lapsia ottaa mukaan, nyt tajusin :D
 
Mä en ymmärrä miten lapsi olisi jonain esteenä... Ihan pieni lapsihan nukkuu päivälläkin paljon. Ellei kyse ole jostain erikoistilanteesta, että vanhemmat ei saa ollenkaan nukuttua. Kyllä yhdynnät voi aloittaa heti kun siltä tuntuu. En vissiin tajunnut kysymystä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23468642:
Mä en ymmärrä miten lapsi olisi jonain esteenä... Ihan pieni lapsihan nukkuu päivälläkin paljon. Ellei kyse ole jostain erikoistilanteesta, että vanhemmat ei saa ollenkaan nukuttua. Kyllä yhdynnät voi aloittaa heti kun siltä tuntuu. En vissiin tajunnut kysymystä.
et vissiin...:D
 
hr
Lapset 1v5kk ja 2v10kk. Kyllä meillä puuhastellaan keskimäärin joka toinen ilta. Halut on kummallakin kohdallaan ja lapset lähtevät nukkumaan klo 20-21 ilman nukuttamisia.. että ihan riittävästi on meillä aikaa parisuhteelle ja seksille pienistä lapsista huolimatta.
 
neitix 10v naimisissa
Itse varmistan että laatuaikaa miehen kanssa on joka päivä vähintään puoli tuntia, ja yleensä ennen nukkumaanmenoaikaa, jolloin molemmat olisivat väsyneitä. Raskauskilot sain kolmen kuukauden aikana pois, ja treenaan mieheni mieliksi salilla kolme kertaa viikossa ja joka päivä teen lisäksi aerobisen treenin jotta kroppa on timmi ja kelpaa/riittää miehelleni. Olen opetellut mm. tankotanssia ja poseerausta jotta lakanoiden välissä on aina aktiivista. Syy ettei olisi aikaa seksiin, on aina tekosyy.
 
"vieras"
Itse varmistan että laatuaikaa miehen kanssa on joka päivä vähintään puoli tuntia, ja yleensä ennen nukkumaanmenoaikaa, jolloin molemmat olisivat väsyneitä. Raskauskilot sain kolmen kuukauden aikana pois, ja treenaan mieheni mieliksi salilla kolme kertaa viikossa ja joka päivä teen lisäksi aerobisen treenin jotta kroppa on timmi ja kelpaa/riittää miehelleni. Olen opetellut mm. tankotanssia ja poseerausta jotta lakanoiden välissä on aina aktiivista. Syy ettei olisi aikaa seksiin, on aina tekosyy.
Tankotassia ja poseerausta?? Huh!
 
"vieras"
Itse varmistan että laatuaikaa miehen kanssa on joka päivä vähintään puoli tuntia, ja yleensä ennen nukkumaanmenoaikaa, jolloin molemmat olisivat väsyneitä. Raskauskilot sain kolmen kuukauden aikana pois, ja treenaan mieheni mieliksi salilla kolme kertaa viikossa ja joka päivä teen lisäksi aerobisen treenin jotta kroppa on timmi ja kelpaa/riittää miehelleni. Olen opetellut mm. tankotanssia ja poseerausta jotta lakanoiden välissä on aina aktiivista. Syy ettei olisi aikaa seksiin, on aina tekosyy.
Mitäs miehesi tekee seksielämänne eteen?
 

Yhteistyössä