Mites muiden 2v olivat neuvolassa ja mitat...

Meidän neiti nöppönen ei sit alkanut tätin kanssa millekkään, makas väliin maassa ja itki ja väliin roikkui oven kahvassa ja sanoi mulle -tule HETI tänne :D meinas väliin naurattaa ja väliin itkettää.. No paino saatiin sit otettu minun sylissä ja pituus meni kyl vähän arvaamiseksi..
Lopussa sit minun sylissäni teki vähän palapeliä ja palikkatornin kaatoi kun neuvolan täti sen teki. Eläimistä sit kuitenkin jutteli ja muutakin. Lopuksi sitten kun oli kotiin lähdön aika niin kävi sit kuitenkin antamassa neuvolan tädille oikein halin pöydän taakse asti...=)

Ai niin oman tytön mitat oli 86.7cm ja 11200g
 
Viimeksi muokattu:
hupsut lapset
Meillä meni ihan hyvin, oli isoveikka tukena ja turvana ja leikki siinä vieressä niin oli tuo pikkiriikkinenkin rohkeasti mukana ja suht koht yhteistyökykyinen.

Tuo samainen isoveikka kyllä 3v lääkärineuvolassa istui pöydänalla karjumassa mie oon terve, ei mua tartte tutkia.

Mutta ne tämän pienimmän mitat. n. 80cm ja 10kg
 
hhhhhhh
Meillä meni ihan hyvin, oli isoveikka tukena ja turvana ja leikki siinä vieressä niin oli tuo pikkiriikkinenkin rohkeasti mukana ja suht koht yhteistyökykyinen.

Tuo samainen isoveikka kyllä 3v lääkärineuvolassa istui pöydänalla karjumassa mie oon terve, ei mua tartte tutkia.

Mutta ne tämän pienimmän mitat. n. 80cm ja 10kg
hih. mun poika oli 1v neuvolassa 84cm ja 14kg :) niin ne on vaan erikokosia :)
 
Meillä meni ihan hyvin, oli isoveikka tukena ja turvana ja leikki siinä vieressä niin oli tuo pikkiriikkinenkin rohkeasti mukana ja suht koht yhteistyökykyinen.

Tuo samainen isoveikka kyllä 3v lääkärineuvolassa istui pöydänalla karjumassa mie oon terve, ei mua tartte tutkia.Mutta ne tämän pienimmän mitat. n. 80cm ja 10kg
Niin minäkin hoksasin et jos olis ollut isoveli mukana niin varmasti olisi ollut yhteistyöhaluisempi, kun veikka ois ensin käynyt puntarilla...

Mulla on kyllä omassakin neukkakortissa lukenut useammassa kohdassa et ei yhteistyöhaluinen... ja on kyllä tullut tuo tyttö minuun tempperamentissaan:D
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Meidän poika oli 88,5cm pitkä ja painoi 12,4kg. Muuten oli reippaasti, mutta mittaukset päräytti itkemään :/ Jutteli kovasti tädille ja pinosi palikoista tornin. Muita "testejä" ei täällä ollut.
 
sssssssssssssss
Tyttö 2v alkuun istui sylissä eikä suostunut tekemään mitään. Sitten lämpeni ja teki palapelin, potkasi palloa ja tornit. Sit huomas kaikki kivat nuket ja sitterin ja leikki niin ettei pois meinannut päästä! Paino otettiin mun sylissä ja pituus huudon kera ;)
Ja mitat isolla likalla 88cm ja 14,4kg.
 
meillä
Poika 2v neuvolassa oli kovasti hiljainen, sylissä istui. Ensin punnittiin seisomavaakalla ja sitten mitattiin selällään maateen. Ei kovasti arvostanut. Palikkatornia kyllä kokosi, kunhan ensin hoksas, ettei ne jääkään kii toisiinsa niinku legot. Mut täti yritti kovasti kirjasta näyttää ties mitä, eipä se juuri poitsua kiinnostanut.
 
"amm"
tyttö 2v neuvolassa 90cm 11,7kg. teki palapelin kysymättä kolme kertaa itsenäisesti. pituus ja paino piti oikein työllä ja tuskalla saada houkuteltua mittaamaan. ilmoitti pelkäävänsä niitä. ei olisi neuvolaankaan halunnut sisälle tulla, houkuttelemalla sekin.
hoki koko ajan haluavansa sännätä ulos, sanoi että pelottaa jne. puheli siis, joten tädille tuli selkeäksi että osaa puhua lauseita. tunnisti eläimiä ja osaa värejä(punainen, sininen, valkoinen ja musta). halusi niitä katsella ja kyseli niistä.
vaippaa ei enää käytä, joten kuivaksi opettelusta ei puhuttu.
mutta lyhyt reissu, kun tyttö ei halunnut olla neuvolassa :) täti vaan sanoi, että ottakaa yhteyttä jos tulee jotain kysyttävää tai juteltavaa :D
 

Yhteistyössä