Mites nuo neuvolakuviot menikään kun raskautuu..? :)

  • Viestiketjun aloittaja Pihalla
  • Ensimmäinen viesti
Pihalla
Niin, tein tuossa pari pv sitten positiivisen raskaustestin useamman vuoden yrittämisen jälkeen. Minulla on vanhempi lapsi, mutta en yhtään muista hänen ajaltaan näitä kun siitä tosiaan on jo kymmenisen vuotta.

Viikkoja lienee aikalailla tasan neljän paikkeilla, niin missä vaiheessa mun tarvis soitella neuvolaan? Miten sit taas eka ultra (jos sinne asti päästään), varataanko se itse vai tuleeko neuvolan kautta?
 
"vieras"
Soita vaikka heti, eka neuvola oli mulla 10. viikolla, mutta jossain annetaan eka neuvola jo aikaisemmalle viikolle. Meillä ainakin on niin täyttä, kun terveydenhoitaja on osan viikossa kahdessa muussa kunnassa, että on hyvä varata aika ajoissa niin voi itse vähän vaikuttaa siihen, mihin aikaan päivästä saa ajan. Mulle varattiin neuvolasta ultra niin, että sairaalasta tuli kotiin kutsu.
 
4äiti
Mä oon soittanut aina heti. Eka aika ollut aina jossain rv 7-9 tienoilla ja ultra-ajan oon saanut samantien puhelimessa tai sitten ekalla käynnillä. Ultra-aika on ollut siinä rv12 paikkeilla ja nykyäänhän kunta tarjoaa myös rakenneultran rv 20.
 

Yhteistyössä