Mites teidän kesä?!

Mä olin jussin jälkeen yhden viikon kesälomalla ja nyt alko sairasloma joka kestää ainakin ens kuun puoleen väliin. Sit pitäis vielä pitää loput kesälomista eli julmetusti olis viel jäljellä!!

Tuntuu että tekee jo nyt tiukkaa... Lupasin serkulle että käsi kun on vähän parempi ja käyty tarkastuksissa ni ihan varmasti menen sinne vähän jeesailee että jotain saa touhuttua. Mä en vaan osaa olla paikallaan!!

Tein eilen jo yhden huoneen laminaattilattia projektin valmiix vaix leikkauksesta alle viikko... :ashamed: Pakko oli jotain tehdä ettei masennu!!!
 
jupupussi
Tässähän tämä lasten kanssa kotona hyöriessä. Mies käy kotona nukkumassa ja sukkia kääntämässä. Syökin tuo aina vähän. Raksa painaa päälle, joten yh elämää tässä eletään kolmen lapsen kanssa. Joten se niistä lomista...
 
Jospa kerettäis jossain vaiheessa käydä jossain reissunpäälläkin. En minä sitä niin kaipaa mutta lapset on jo ihan kyllästyneitä tässä kotona oleiluun.
Ensi viikko pyhitetään mansikoiden keräämiselle, samoin mustikassa pitää käydä että saadaan marjat pakkaseen.
 
Jaa-a? Tänään olin vimosta päivää töissä ennen lomaa. Ja sekin meinas mennä pitkäksi ,kun iltavuorolainen jätti tulematta. No pomo pelasti illan. Huomenna sit alotan loman mattopyykillä ja siivoomisella koko viikonlopun. Ja sit kiertelemään kesäistä Suomea. Jos hyvin käy olen 4vk lastenkanssa pois Helsingistä. Mies kun ei pidä lomaa,niin lasten kanssa nautitaan keskenämme.
 

Yhteistyössä