Mites teidän miehet?*naisten kauneuden hoidosta*

  • Viestiketjun aloittaja turhakkeitako?
  • Ensimmäinen viesti
turhakkeitako?
Eli tässä vanhempainrahan loputtua alkaa tosi tiukka kausi kun haluan olla lapsen kans 1,5-2 vuotiaaksi kotona, no ja kun tuo raha ei suuren suuri ole mikä tulee, niin miehen siivellä elellään:D kysyi mieheltä että entäs minun vaatteet, meikit, kampaaja jne? Mies totesi että hän maksaa enemmän kuin mielellään koska hän tykkää kun olen huoliteltu ja en kulje ryysyissä ja saan ihan rauhassa puuteroida nenänpäätä:D Olin että"täh, sanoit mitä? Sinusta se ei ole turhaa??"
Ei sillä, hieno mies:)
Mites teillä? Maksaako mies näitä"turhakkeita"?
 
vieras
meillä on vain yhteisiä tilejä ja kumpikin saa käytellä rahoja..
KOSKAAN ei ole ollut kinaa, että jompi kumpi käyttäisi toisen rahoja tai silloinkaan kun toinen on tienannut enemmän kuin toinen.. =)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meillä on vain yhteisiä tilejä ja kumpikin saa käytellä rahoja..
KOSKAAN ei ole ollut kinaa, että jompi kumpi käyttäisi toisen rahoja tai silloinkaan kun toinen on tienannut enemmän kuin toinen.. =)
Juu näin se mieski sano että kaikki raha on yhteistä, mikä taas minulle on kova pala koska olen aina ollut hyvin itsenäinen nainen ja nyt mies on se päätulon tuoja, kieltämättä vaatii ylpeyden nieleskelyä:D
 
vieras
Perheenä eletään yhdessä. Molemmat ostavat sen mitä tarvitsevat. Eli siis mä ostan meikkini ja kampaustuotteeni. Mies ostaa mitä milloin tarvitseekin tai haluaa. Ei kai tuollaisia asioita kenenkään tarvitse miettiä? Jokapäiväisiä ostoksia?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Perheenä eletään yhdessä. Molemmat ostavat sen mitä tarvitsevat. Eli siis mä ostan meikkini ja kampaustuotteeni. Mies ostaa mitä milloin tarvitseekin tai haluaa. Ei kai tuollaisia asioita kenenkään tarvitse miettiä? Jokapäiväisiä ostoksia?
No minä olenki erikoinen nainen, mies vei eka kerran syömään niin halusi tarjota. Pitkin hampain siihen suostuin, ja seuraavan kerran maksoin kalliimmat ruuat:D
On mies saanu monia kertoja näiden vuosien aikana pyöritellä päätään että"oi voi..",kun minä olen reuhkannu"OLEN ITSENÄINEN NAINEN P*RKELE"..
No juu, vähä pilkettä silmäkulmaan sit kun tätä lukee:D
Mutta tosissaan minulle se on iso juttu, että mies lupaa maksaa jos ei omat rahat riitä, olen tosi otettu ja samalla kalvaa se pieni tunne sisimmässä että nyt olen toisen siivellä.. joo tyhmää.. tiedän..
 
Mä maksan itse pääsääntöisesti kaikki kauneudenhoitojutut, mutta sehän ei ole nyt mikään ongelma, kun olen duunissa. Vaatteita ja kenkiä mieheni kyllä mulle ostelee kuukausittain, kun hän tietää minun pitävän niistä eritysesti :) .
 
Mulla menee nykyään melkoisen vähän rahaa kauneudenhoitoon.
Lisäksi käyn osa-aikatöissä ja teen kotona töitä sen verran, minkä ehdin.

Mutta kyllä mun kauneudenhoito ja esim. harrastukset (joihin uppoaa sitten senkin edestä ) on ihan yhtä yhteisiä menoja kuin miehenkin harrastukset ja vaatteet.

Samoin toimitaan kun kaikessa muussakin siis, se maksaa jolla on rahaa.
 
dd
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meillä on vain yhteisiä tilejä ja kumpikin saa käytellä rahoja..
KOSKAAN ei ole ollut kinaa, että jompi kumpi käyttäisi toisen rahoja tai silloinkaan kun toinen on tienannut enemmän kuin toinen.. =)
Näin meilläkin :)

 
Ei maksa, mutta en mäkään maksa sen moottoripyörän osia. :whistle: Omat tulot ja omat menot molemmilla. Mutta ei se turhana noita pidä, just tänä aamuna kyseli että millonkas mulla oli se rakennekynsien huolto että hakeeko hän lapset hoidosta ja ikinä ei nalkuta esim. meikkiostoksista tai vaatehankinnoista.
 
on se mulle vaatteita ostanut jos ittelläni ei just sillon oo rahaa ollut. yleensä kyllä shoppailen aina keskenäni sekä varaan kampaajat omalle tilipäivälleni.

oon mä tosin pyytäny sitä siirtään mun tilille rahaa kun ei meinannu riittää yhteen mekkoon :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Ei maksa, mutta en mäkään maksa sen moottoripyörän osia. :whistle: Omat tulot ja omat menot molemmilla. Mutta ei se turhana noita pidä, just tänä aamuna kyseli että millonkas mulla oli se rakennekynsien huolto että hakeeko hän lapset hoidosta ja ikinä ei nalkuta esim. meikkiostoksista tai vaatehankinnoista.
Sama täällä. On kyllä hyvin tyytyväinen, että mutsi on kuosissa :) . Varmaan jotain mun huoltoja maksaisikin, jos sattuisin olemaan rahaton. Tähän mennessä olen kyllä pystynyt kaikki kauneusjutut kustantamaan itse. Vaatteet ja kengät ovat sitten vaan kivaa bonusta siihen päälle :) .
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Perheenä eletään yhdessä. Molemmat ostavat sen mitä tarvitsevat. Eli siis mä ostan meikkini ja kampaustuotteeni. Mies ostaa mitä milloin tarvitseekin tai haluaa. Ei kai tuollaisia asioita kenenkään tarvitse miettiä? Jokapäiväisiä ostoksia?
Näin myös meillä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Ei maksa, mutta en mäkään maksa sen moottoripyörän osia. :whistle: Omat tulot ja omat menot molemmilla. Mutta ei se turhana noita pidä, just tänä aamuna kyseli että millonkas mulla oli se rakennekynsien huolto että hakeeko hän lapset hoidosta ja ikinä ei nalkuta esim. meikkiostoksista tai vaatehankinnoista.
Sama täällä. On kyllä hyvin tyytyväinen, että mutsi on kuosissa :) . Varmaan jotain mun huoltoja maksaisikin, jos sattuisin olemaan rahaton. Tähän mennessä olen kyllä pystynyt kaikki kauneusjutut kustantamaan itse. Vaatteet ja kengät ovat sitten vaan kivaa bonusta siihen päälle :) .
Olen kans AINA itse omasta palkasta kaiken maksanu, nyt vaan laskin että yksinkertaisesti rahat ei riitä.. Minunkaan mies ei koskaan nalkuta ja ole nalkuttanu minun kauneusjutuista, on kyllä sitä purkkia ja purnukkaa kerääntyny(vähä liikaaki :D ), sano että tykkää kun nainen näyttää hyvältä :p vähä tässä ylpeyttä tosiaan niellään kun miehen kukkarolle joutuu, mutta ehkä mä kestän tämän puol vuotta tai vuoden:D
 
Tottakai maksaa :D Meillä on tosin yhteiset rahat. Ja jos mä sanon, että hiuslakka loppui, kysyys mies melkein samantien, että tarviiko sitä lähtee hakemaan.
Ja hiusvärejä ja vaatteita ja koruja saan ostaa ilman mtn mutkuja.
 

Yhteistyössä