mitkä euroviisuvoittajabiisit on jääny mieleen?

  • Viestiketjun aloittaja euroviisut edessä
  • Ensimmäinen viesti
euroviisut edessä
Niin mitkä on jäänyt mieleen mistä tykkäätte? Mistä ette ole tykännyt? Joskus noista jotkut jää niin päähän soimaan :) vuosikausiksi ;)

Tai miksei vois kertoa myös niistä jotka on olleet euroviisuissa mukana muttei voittaneet? Kaikista euroviisubiiseistä siis.
 
Non compos mentis
Se Viron kappale, jossa se nuori tyttö ja vanhempi mies lauloivat. Enpä muista biisin nimeä. :D Voittiko edes?

Muoks: löytyihän se biisin nimi päästä.

[video=youtube;CKW9gmJvUCY]http://www.youtube.com/watch?v=CKW9gmJvUCY[/video]
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voittajista mieleen jäänyt
Lordi 2006:
YouTube - Lordi - Hard Rock Hallelujah (Eurovision 2006)

Marija Serifovic, Serbia 2007:
YouTube - Eurovision 2007 - WINNER - Marija Serifovic - Molitva

Olsen Brothers, Tanska 2000, tämä on varmaan paras voittaja koskaan:
YouTube - eurovision 2000 denmak

Sitten hyviä, jotka eivät koskaan voittaneet:
Kreikka 2002: YouTube - Eurovision 2002 - Greece - S.A.G.A.P.O. - Rakintzhs
Belgia 2003: YouTube - Eurovision 2003 * Belgium * Urban Trad - Sanomi [HQ]
Venäjä 2003: YouTube - Eurovision 2003 11 Russia *t.A.T.u* *Ne ver', ne boysia*16:9 HQ

Ja Abban Waterloo tulee myös helposti mieleen, vaikka en silloin ollutkaan syntynyt kun se voitti.
 
"vieras"
Suomen voittajabiisin lisäksi Ruslanan biisi Wild Dances. Voittajien ulkopuolelta Verka Serduchkan biisi on syöpynyt lähtemättömästi mieleen. Sieben sieben Ai Lyu lyu, Sieben sieben eins zwei... :D
 
nomä
Mä rakastan kaikkein eniten sitä Alexander Rybakin satubiisiä, fairytale. Biisi on hyvä ja koskettava ja se poika on syötävän söpö... poika itse tehnyt sen biisin ensirakkaudestaan. Monipuolinen, lahjakas kaveri. Voittaja 2009

Myös abban waterloo on hyvä, tais olla voittaja 1974, Herreys kans hyvä voittaja 1984.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja nomä;22904980:
Mä rakastan kaikkein eniten sitä Alexander Rybakin satubiisiä, fairytale. Biisi on hyvä ja koskettava ja se poika on syötävän söpö... poika itse tehnyt sen biisin ensirakkaudestaan. Monipuolinen, lahjakas kaveri. Voittaja 2009

Myös abban waterloo on hyvä, tais olla voittaja 1974, Herreys kans hyvä voittaja 1984.
YÖK *juoksee vessaan yrjöömään*
 
nomä
[QUOTE="vieras";22905180]YÖK *juoksee vessaan yrjöömään*[/QUOTE]

Eiks se poitsu ole söpö vai? Vai siitä biisistäkö et tykkää? Moni kuitenkin tykkäs, kun se voitti.
 

Yhteistyössä