Mitkä mahdollisuudet mulla on löytää kunnon mies?

  • Viestiketjun aloittaja Emmi-90
  • Ensimmäinen viesti
Emmi-90
Olen nuori yh ja poika 1,5v on puoliksi somali... Ei oo koulutusta, mutta oon ajatellut hankkia esim. lähäritutkinnon! :)

Tuntuu, et monille nuorille pojille toi mun poika on ylitsepääsemätön este =/ Enkä toisaalta mitään vanhaa ukkoa tahtoisi mieheksi. Haaveilen kyllä kovasti uudestan onnesta ja rakkaudesta...
 
"vieras"
Ihan samat kuin muillakin, lähinnä se on itsestäsi kiinni, että millaisen miehen huolit :) Niin moni nainen ottaa miehen joka ei omia sukkiaan saa pyykkikoriin vietyä tai joka ryyppää urakalla joka viikonloppu, ja sitten kitisee kun mies ei osallistu kodinhoitoon tai mies on jatkuvasti baarissa...

Tutustu hyvin ennen kuin alat vakavaan suhteeseen, jutelkaa miten teidän molempien mielestä esim. kodinhoito, raha-asiat, hoitovastuu lapsesta jne. tulisi jakaa, haluatteko ehkä joskus lisää lapsia jne. perusasiat, ettei käy vaikka niin että menette naimisiin ja alat haluta lisää lapsia ja miesilmoittaa, ettei koskaan halua tehdä lasta.
 
Emmi-90
No ehkä mä en ole penaalin terävin kynä. Ongelmiakin on elämässä ollut ihan riittämiin yhdelle nuorelle naiselle/pienelle tytölle. Rakkauteni poikani isään oli silti totta. En ole mikään jakorasia. Rakkaus ei katso rotua ja rakastuin hänen luonteeseen ja ihanaan olemukseen. Kuitenkin hän petti mua ja oli aika vastuuton... siksi meidän juttu loppui. Pikkupoikani on ihana ja villi :D Asumme kahdestaan vuokralla kaksiossa, mut jotenkin kaipaisihin tähän omaa poikakaveriakin. Pojan isällä on jo uusi tyttöystävä, joten ei me takaisin yhteen olla siksikään palaamassa. Eikä muutenkaan.

Oon vaan jotenkin surullinen. Tuntuu, että ehkä mun kohtalo on elää kahdestaan pikkupoikani kanssa. Ei tääkään kamalaa ole, mut haluisin saada rakkautta ja rakastaa lapsen lisäksi myös miestä. Lisää lapsiakin olis joskus vielä kiva saada, mut opiskeluaikeita ois ensin.
 
Katse tulevaisuuteen
Olet vielä nuori. Elä jokaista päivää nauttien. Jos sulla on aikeita vielä opiskella, se oma rakas voi löytyä opiskeluaikana tai myöhemmin vaikka työelämän kautta, eikä välttämättä mistään bilepaikoista. Pidä silmät auki!
 
"Vieras"
Askel numero yksi kumppanin löytämiseen on mielestäni se, ettei aktiivisesti etsi. Silmiä voi pitää kyllä auki ja olla ns. saatavilla, mutta elämän päätarkoitusta ei tuosta kumppanin etsimisestä pidä tehdä, sillä sellainen ei tee sinusta mielenkiintoista ja varteenotettavaa puolisoehdokasta.

Panosta siis siihen lähihoitajatutkinnon suorittamiseen, harrastuksiin, lapsesi kanssa olemiseen ja ystäviisi. Kun sinulla on mielekäs ja sisältörikas elämä semmoisenaan, olet paljon mielenkiintoisempi kuin pelkkä täytettä elämäänsä etsivä yksinäinen.

Haluathan tietenkin myös aidosti itsellesi soveltuvan kumppanin, etkä ketä tahansa? Silloinkaan ei liika epätoivoisuus ole hyvästä. Oikeastaan parinmuodostuksessa on keskeistä se, ettei ole ollenkaan epätoivoinen. Ei toki pidä olla myöskään mitään muuta, kuin aito oma itsensä, ja jos siihen kuuluu hieman epävarmuutta, se ei ole vaarallista. Tiedä kuitenkin arvosi.

Älä tee poikasi ihonväristä kysymystä, äläkä huoli edes treffiseuraksi sellaista ihmistä, joka niin tekee. Fiksu ei tee asiasta numeroa, jos et tee sinäkään. Ja fiksun miehenhän sinä haluat?
 
"Aslak"
Kyllä löytyy varmaan, mutta luulisin että vastuullisempaa seuraa nuori yh löytää pikkasen vanhemmista miehistä. En nyt tarkoita mitään ikäloppua, mutta esim. 30-35. Osa tuon ikäisistä on hyvin nuorekkaita. Kenties eläneet villiä ja vapaata nuoruutta vähän pidempään ja haluaisivat lopulta sitoutua. Parhaat oman ikäset naiset on viety jo tossa vaiheessa, joten kenties heitä kiinnostaisi vähän nuoremmat. 22v-yh ei ole ikäistensä seurassa mitään kauhean kovaa kamaa (ainakaan pidemmällä tähtäysellä, kyllähän nuorille miehille seksiseura kelpaa). Joten onko esim. 30-35v mies liian vanha?
 
kolmevitonen mies
[QUOTE="Aslak";27200960]Kyllä löytyy varmaan, mutta luulisin että vastuullisempaa seuraa nuori yh löytää pikkasen vanhemmista miehistä. En nyt tarkoita mitään ikäloppua, mutta esim. 30-35. Osa tuon ikäisistä on hyvin nuorekkaita. Kenties eläneet villiä ja vapaata nuoruutta vähän pidempään ja haluaisivat lopulta sitoutua. Parhaat oman ikäset naiset on viety jo tossa vaiheessa, joten kenties heitä kiinnostaisi vähän nuoremmat. [/QUOTE]Aamen. Ne kaikki parhaat ja edes jossain määrin hyvät samanikäiset tai hieman nuoremmatkin naiset on todellakin viety jo hyvin kauan sitten. Valikoimista löytyy kyllä yh-äitejä kaikenikäisiä ja yleensä syystäkin yksinhuoltajaksi joutuneita jotka etsivät epätoivoisesti elättäjää. Joillakin näistä on silti vielä aivan käsittämättömän suuret luulot itsestään ja järjettömät vaatimukset vaikka itsellään ei ole tarjota yleensä juuri mitään muuta kuin toisen miehen siittämä painolasti ja luonteeltaan ovat usein niitä peruspalstaämmän tyyppisiä pirttihirmuja jotka haluavat kontrolloida miestään. Pysyn kaukana moisista ja neuvon kaikkia muita miehiä tekemään samoin.
 
Gefla
Riippuu kanssa missä asuu. Tuppukylässä tummempi lapsi ja vaaleat vanhemmat-yhdistelmä saa aina ikävää huomiota. Isommissa kaupungeissa ei näin välttämättä ole. Tosin kyllä todella junttijengiä löytyy myös tietyistä lähiöistä esim. ok-seudulla. Joten missäs asut?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27201009]Mun yks tuttava, jolla mulattilapsi, löysi uuden onnen myöskin afrikkalaisesta miehestä, joten olisko siinä ratkaisu?[/QUOTE]

Mamupatjana toimiminen on ap:n elämäntehtävä.
 
Eiköhän se tuu kun on tullakseen.

Nuorissa, parikymppisissä miehissä on paljon fiksuja tyyppejä, ei tarvitse vanhempia äijiä ruveta katselemaan, tosin mun mielestä ei ole mitään järkeä varsinaisesti katsella ketään.

Nuoret on myös usein suvaitsevaisempia kuin keski-ikää lähestyvät miehet.
Riippuu tietysti paljon piireistäkin missä liikut, onko jollain ihonvärillä mitään merkitystä.
Jos on valkoinen äiti, jolla valkoinen mies ja heillä tumma lapsi, tulee itselläni ainakin mieleen, että lapsi on adoptoitu.
 
No, siinä mielessä mahdollisuutesi löytää kunnon mies on ehkä jopa paremmat kuin muilla saman ikäisillä, karsiutuu nimittäin rasistit, vastuunkammoiset ja muut urpot helposti pois jo alkupeleissä :)

Peesaan paria muuta vastaajaa, tee itsellesi ja pojallesi mukava, mielekäs elämä, mies tulee kyllä vastaan sitten kun tulee, ehkäpä silloin kun sitä vähiten odottaa...?
 

Yhteistyössä