Mitkä on hyvät laskettelu välineet(merkki)?

Kellään tietoa mitkä on hyvän merkkiset välineet kun ostaa laskettelu välineitä?Vai onko sillä mitään merkitystä kun omaksi iloksi rinteessä pyörii.Onko esim ihan cittarin valikoimissa olevat hyviä vai tekeekö niillä mitään.Tulee siis peruskäyttöön ihan vain.
 
Kaikilla valmistajlla on monentasoisia vehkeitä, mun mielestö ei voi sanoa että merkki A on parempi kuin merkki B. Kaikki tunnetut valmistajat on OK.

Monoissa on eroja lestissä eli johonkin jalkaan joku on parempi kuin toinen, selviää vain kokeilemalla. Mulle passaa Nordica.

En ostaisi välineitä cittarista vaan mieluummiin osaavalta myyjältä urheilukaupasta.
 
bb
Onko jossain muka Citymarketissa laskettelusuksia?

Hyviä merkkejä on esim. Atomic, Nordica, ja Fisher. Kaksi ensimmäistä tekee myös kohtuuhintaisia paketteja. Kannattaa mennä johonkin urheiluliikkeeseen, jossa myyjä osaa neuvoa oikeanlaiset välineet sinun tarpeisiisi. Kun pelkästään se "normaalikäyttö" ja "muutaman kerran talvessa" ei kerro yhtään mitään, vaan tarvisi tietää lisäksi minkätyylisissä paikoissa lasket, minkätyylisissä rinteissä ja millä tyylillä. Merkillä ei sinällään ole merkitystä vaan sillä että sukset ja monot on oikeat juuri sinulle, mutta Atomicia suosin itse ja siltä löytyy malleja joka käyttöön.
 
Kiitos vastauksista. Pitää mennä urheiluliikkeeseen ja katsoa sieltä. Meillä lasketaan joka päivä lähes tai ainakin monta kertaa viikossa kun asutaan rinteen juurella. Vuosiin en ole laskenut itse mutta nyt kun lapset laskee niin pitää olla menossa mukana itsekkin.
 
"heh"
Onko siinä teidän rinteessä suksivuokraamoa? Testaa sieltä muutamia erilaisia suksia ennen ostosreissua niin saat vähän osviittaa minkälaisilla suksilla lasket mieluiten.
 

Yhteistyössä