mitkä välikausihaalarit 1v3kk?kokemuksia?

Silja
Ai muillakin samanlaisia ongelmia. Saako kysyy tässä samalla miten muitten Reimapuvut meni rikki? Meijän pukuun tuli meinaan ns.viiltoja, se puku kului ja viiltyi puhki heti alussa. Eikä poika edes könyä yhtä paljon kuin isoveljensa! Vein kauppaan ja siellä sanoivat että liian kovalla kulutuksella??? Lähetin valmistajalle ja on kuulemma normaalia kulutuksesta johtuvaa?? Ihan hullua! Puku oli meillä alle 6 vikkoa käytössä ja jouduin ostamaan uuden syyspuvun, eli kaksi pukua 2 kuukauden sisällä!!
 
meillä oli viimevuonna pojalla travellen remu puku ja oon tosi tyytyväinen siihen, piti jonkin verran myös vettä. Nyt puku on vieläkin niin hyvässä kunnossa että tuo juniori perii sen. reiman pukuja on ollut pari eikä tosiaan ole niin kestäviä kuin mitä hinta antaa ymmärtää
 
juuliska
mun on pakko sanoa että reiman on kyllä meillä ainakin kestänyt kulutusta..nytkin kummallakin pojalla reimatecit talvipukuina sekä kevääksi..vaikka meitinki pojat konttaa ym ulkona ei ole kulunut..
 
ostin juuri tytölle keväthaalariksi reimatecin. pojalla sellainen on ollut jo kahtena vuonna peräkkäin. parasta reimassa on sen kaikkialta liimatut saumat, jolloin ei tavita erillisiä sadevarusteita. itse arvostan sitä ettei tarvitse pukea sadevaatteita haalarin päälle vaan pärjää samalla varustuksella säällä kuin säällä. kulutus on kovaa ja se kyllä näkyy haalarin polvissa (ollut käytössä huhti-marraskuu), mutta esim. jonathanin toppahaalari alkaa olla yhtä kulunut kuin toi reiman välikausihaalarikin.
 
mä tajua miks haalarin pitää olla monen kk:den jälkeenki vielä kuin kaupan hyllyltä :snotty:
meillä on pojalle ostettu aina reimatec,musta hyvän laatunen on ollut ja tyytyväisiä ollaan,tietenki ku poika möyriin missä milloinki niin haalari kuluu,mutta entäs sitten,aina se on käytön kestäny loppuun. polvet ja peppu saattaanu kulua paljonki mutta kun haalaria ei enään ole tarvittu niin onko sillä merkitystä onko se kuin uusi.
 
Rasavill Tottakai! Kestää parhaiten vettä ja sen lisäksi että saumat on teipattu, sisäsaumoja ei ollenkaan ole, eli ei altista samanlaiselle kulumiselle kuin monet muut merkit. Aivan ihana puku, ei vaadi usein pesua ja kuivuu nopeasti. Laadusta kannattaa maksaa ja vielä samalla tukee kotimaista työtä, se on plussaa. =)
 

Yhteistyössä