Mitkä yhdistelmävaunut ?

Heihou!

Suositelkaa joitakin yhdistelmävaunuja loppuvuodesta syntyvälle vauvalle? Niitä on niin paljon, että päähän siinä sekoo kun yrittää katsella ja miettiä :)

Emmaljungista olen lueskellut paljon.. itse en välttis henkilökohtasesti tykkää siitä, että koppa ja istuinosa ovat erikseen kiinnitettävä runkoon.

Ehtona olisi vaan hyvät kestävät renkaat, heittoaisa, monikäyttöisyys, koppa ja muutenkin kauniit vaunut :)
 
Itsellä emmaljungan yhdistelmät, joissa koppa ja ratasosa erikseen. Olen ollut tyytyväinen. Käytettynä ostin. Plussaa isosta kopasta. Neiti on nyt 5 kk eikä enää mahtuisi pehmeisiin kantokasseihin, joita saa niihin ratasosiin. Jos suvussa on pieniä vauvoja, ei tätä toki tarvitse huomioida. Meillä on vähän ongelmia kun neiti painaa jo 9 kg eikä osaa vielä istua. Ostoskärryjen vauvaistuimissakin kun painoraja on 9 kg...
Tarvehan sen määrittää, mitkä kannattaa ostaa ja jokaisella omanlaisensa on tarpeet. Esim mahtuuko hissiin, pitääkö kulkea paljon ulkona säällä kuin säällä (=lumihakeen suos isot renkaat) jne. Itse kuljetin alkuun lähes kaikki perheemme ostokset vaunuissa joten ykkösvaatimus oli metallinen ritiläkori, joka kestää kuormaa. Myös tukevat piti olla ettei koirat saa kumoon. On siellä tavarakorissa 20 kg koirakin joskus käynyt :) Jos asut rivitalossa/omakotitalossa ja käytät vaunuja lähinnä sunnuntaikävelyyn, ei niillä oikeasti ole niin väliä, kunhan ostat laadukkaat että kestävät.
 
Meillä ollut emmaljunga yhdistelmät ja sitten happy baby merkkiset. Nämä on ostettu käytettyinä, mutta ajaneet asiansa todella hyvin.

Meillä (kuten edellinen kirjoittaja mainitsi), vaunujen pääsääntöinen käyttö koostui juuri vauvan ulkona nukuttamisesta ja kävelyistä, ei siis sellaista varsinaista käytännön tarkoitusta ollut. Joskus kun asuttiin vielä kaupunkialueella, kävin vaunujen kanssa kaupassa, joten se alaritilä joka kestää kuormaa tuli tarpeeseen. Mutta noin muuten, meille ainakin ihan perusvankkurit riittäneet oikein mainiosti.

Mutta näin kun tähän kommentoin, totean vaan että emmaljunga ainakin on hyvä merkki. Kestävät ja siistit. Vaikka meillä siis tosiaan kaikki on ostettu käytettynä, silti ei valittamista :D
 

Yhteistyössä