Mitkäs on mielestäsi täydellisiä Turn Off -ominaisuuksia miehessä?

Pix
:D

Mulla on tähän yksi aika erikoinen.. Vaikka olis muuten just täydellinen mies, mutta JOS sillä on lemmikkinä kani, marsu tai mikä tahansa muu jyrsijä, niin se on kyllä heippa ja soitellaan... :whistle:

Perhana, jos on pakko hyysätä syötäväksi tarkoitettua eläintä kotona, niin miksei samalla sitten laita akvaariota jossa on hauki tai ahvenia :D
 
Pix
No te laitatte ihan itsestäänselvyyksiä kaikki :|
Mä ilmaisin itseni huonosti... tarkoitin jotain sellaista, mikä jonkun muun mielestä ei ole yhtään huono ominaisuus (vrt. toi mun kani lemmikkinä)
 
miks kysyt jos vastaukset ei miellytä
Alkuperäinen kirjoittaja Pix:
No te laitatte ihan itsestäänselvyyksiä kaikki :|
Mä ilmaisin itseni huonosti... tarkoitin jotain sellaista, mikä jonkun muun mielestä ei ole yhtään huono ominaisuus (vrt. toi mun kani lemmikkinä)

sähän kysyit mitkä on niitä ominaisuuksia, kato ei nuo kaikille ole itestäänselvyyksii

 
no mua ällöttää
a) bodatut äijät
b)"äijäilijät" siis sellaset joita monet naiset just haluu, machot sovinistit
c) ehdoton turn-off on jos heittää kommenttteja tyyliin "kissa on paras rukkasena", "tykkään mäkin hevosista leivän päällä" tai jos alkaa komennella mun koiraa jotenkin oudosti
d) naisten vähättely esim. olettaen etten osaa käyttää porakonetta tai ymmärrä autoista kun oon nainen
e) älyn puuttuminen - pakko kyetä sivistyneeseen keskusteluun ja oltava omat mielipiteet esim. politiikassa
f) huumorintajuttomuus ja ennenkaikkea itselleen nauramiskyvyttömyys
 
Musta miehen ei kuulu viettää peilin edessä montaa tuntia kulmiaan nyppien ja tupeetaan värjäten.
Mies ei saa pitää vaaleanpunaista paitaa (juu, ei tartte käydä kurkkuun kiinni, mein POJALLA on kyllä oransseja ja punaisia vaattei... :whistle: ) tai pukeutua semmoisiin naisellisiin pellavasortseihin :x :x :x
 
Gloria Mundi
Jos miehella on valkoiset housut - siis en kesta sita - oli vaikka millainen tyyppi niin valkoisista housuista tulee niin roimasti miinus pisteita ettei niita plussalle millaan nosteta,,,,,
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:
Jos miehella on valkoiset housut - siis en kesta sita - oli vaikka millainen tyyppi niin valkoisista housuista tulee niin roimasti miinus pisteita ettei niita plussalle millaan nosteta,,,,,
joo toi on kyl totta! eikä muuten käy mun miehelle mitkään helkkarin cityshortsitkaan, siis sellaset keski-ikästen ukkojen shortsit :x mut pinkki paita on jees jos on oikeet vaatteet muutenkin! :d
 
Todellinen Turn Off-tyyppi viljelee koko ajan esim. Kummeli-huumoria, eli käyttää tiettyjä hokemia sun muita. :x
Ja jos mies omistaa pehmoleluja ja pitää niitä esillä, vaikkapa sängyn päällä, niin yök sanon mä..
Ihan pakko lisätä listaani vielä muutama ns. ulkonäöllinen seikka, eli bodarit, jotka kävelevät kuin olis suurikin sonta housussa eivät tosiaankaan saa pisteitä multa.
Liian lyhyet housunlahkeet tai reidestä väljät housut ovat myös jotakin ihan kamalaa, samoin farkut ja lenkkarit. :x
 
Olen teidän kaikkien kanssa melkein samaa mieltä, paitsi että miehelläni on nännilävistys ja hän tupakoi (olin kyllä joskus vannonut etten Ikinä nai tupakoivaa)

Se hygienia kirii kyllä kaikkien edelle...
 
TYHMYYS

Likaisuus
Epäsiisteys
^noihin kuuluu myös kaikki paskan yms. hajut
Kaikki aivottomat tekstipaidat on ehdoton turn off
Hihattomat paidat
Bändipaidat
Semmonen Jone Nikula -äijälook
...tota joo, jääköön tähän, multa löytyis vielä vaikka mitä... :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Korut. Jos ei ole takaraivoa. Kaulattomuus. Toisessa puntissa oleva heppi. :x
Mun mielestä kiva kaulakoru on ihan ehdoton turn-on sopivan lihaksikkaan kaulan / rinnan päällä...! :p :p :p Turn-off on jos mies tykkää lutkuttaa enempi vaikka varpaita kun jotakin muuta :whistle:
 

Yhteistyössä