Mittanne?

  • Viestiketjun aloittaja Metrimatonen
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Metrimatonen :
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Tulee taas tunti turpaan kun vastaan, mutta 27v, 171cm ja 49kg.
höh, miksi tulisi? :/
No kun joskus olen erehtynyt vastaamaan näihin niin olen saanut kuulla olevani ties kuinka sairas anorektikko jonka elämässä ei ole muuta sisältöä kun paino :headwall:
Sä oot oikeen sopivan kokonen. Mä olen ollut liian laiha kun oli 176/43 :snotty:
Ohhoh, aikas laiha tosiaan! Noin kevyt mä olisin vaan leikkaamalla pääni irti :saint: :LOL:
 
Metrimatonen
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Metrimatonen :
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Tulee taas tunti turpaan kun vastaan, mutta 27v, 171cm ja 49kg.
höh, miksi tulisi? :/
No kun joskus olen erehtynyt vastaamaan näihin niin olen saanut kuulla olevani ties kuinka sairas anorektikko jonka elämässä ei ole muuta sisältöä kun paino :headwall:
Pöh :/ Samaa saan joskus kuulla minäkin, vaikka ihan normit ovat.
Itse olen sitä mieltä, että mielummin hoikka kuin ylipainoinen. Ja kun tuntee itsensä terveeksi ja hyvinvoivaksi, niin kaikki on hyvin. Eikä kaikille tule painoa, vaikka kuinka yrittäisi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sara:
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
22v, 42 kg ja 146cm :D

Keijukainen :D
:D :LOL: No ei tää kyl kovin kivaa oo olla näin "keijukainen" :(
onkos sinulla lapsia, minkä kokoisia he ovat?

itelläni pituutta 153 ja molemmat lapset kasvaa tasaisesti -1.8 käyrän tuntumassa. Yhtenä iltana tv.stä tuli ohjelma missä tosi pitkiä teinejä, yksikin 231cm. Mietin siinä et mieluummin ole pienempi kuin jättipitkä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Sara:
Ai :D Mulla ei oo koskaan ollut tarvetta olla pidempi, ihan tyytyväinen olen tähän 157cm varteen. Ainoa, että sais syödä enempi, kun olis vähän pidempi :LOL:
No mut sähän olet mua 11cm pidempi ja sekin on jo aika paljon :D Voiku olisin edes 5cm pidempi niin ei tarviis olla tän 150 alapuolella :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Ohhoh, aikas laiha tosiaan! Noin kevyt mä olisin vaan leikkaamalla pääni irti :saint: :LOL:
En kyl suosittele kokeilemaan :LOL:
Taidan ihan suosiolla skipata :LOL:
Eikä kannata muutenkaan olla niin pieni. Ihmisten kommentit kun on sillon mitä on. Ylipainosille ei varmasti koskaan lauota yhtä törkeitä :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sara:
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
22v, 42 kg ja 146cm :D

Keijukainen :D
:D :LOL: No ei tää kyl kovin kivaa oo olla näin "keijukainen" :(
onkos sinulla lapsia, minkä kokoisia he ovat?

itelläni pituutta 153 ja molemmat lapset kasvaa tasaisesti -1.8 käyrän tuntumassa. Yhtenä iltana tv.stä tuli ohjelma missä tosi pitkiä teinejä, yksikin 231cm. Mietin siinä et mieluummin ole pienempi kuin jättipitkä.
Kaksi tyttöä. Toinen täyttää tiistaina 3v ja on n.90cm ja 13kg. Toinen tyttö oli 8kk neuvolassa 6870g ja 65cm :heart: :heart: Et pieniä ovat =) -2 käyrällä menee tuo pienempi.
 
Sara
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sara:
Ai :D Mulla ei oo koskaan ollut tarvetta olla pidempi, ihan tyytyväinen olen tähän 157cm varteen. Ainoa, että sais syödä enempi, kun olis vähän pidempi :LOL:
No mut sähän olet mua 11cm pidempi ja sekin on jo aika paljon :D Voiku olisin edes 5cm pidempi niin ei tarviis olla tän 150 alapuolella :LOL:
Piti ottaa ihan viivotin käteen, että kuinka paljon sä oot mua lyhyempi :D Oothan sä tosiaan aika paljon vielä muakin pienempi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Ohhoh, aikas laiha tosiaan! Noin kevyt mä olisin vaan leikkaamalla pääni irti :saint: :LOL:
En kyl suosittele kokeilemaan :LOL:
Taidan ihan suosiolla skipata :LOL:
Eikä kannata muutenkaan olla niin pieni. Ihmisten kommentit kun on sillon mitä on. Ylipainosille ei varmasti koskaan lauota yhtä törkeitä :|
Niinpä :|
Laihoille saa heittää mitä tahansa, ylipainoisille ei..
Mutta mä en kyllä ede haluaisi olla ainakaan tätä laihempi, itse asiassa muutama kilo lisää tekis hyvää! Mutta kun ei ne kilot vaan jää tähän kroppaan vaikka kuinka yritän :snotty:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Niinpä :|
Laihoille saa heittää mitä tahansa, ylipainoisille ei..
Mutta mä en kyllä ede haluaisi olla ainakaan tätä laihempi, itse asiassa muutama kilo lisää tekis hyvää! Mutta kun ei ne kilot vaan jää tähän kroppaan vaikka kuinka yritän :snotty:
Mä olen aina ennen ollut kokoa mini, mutta kun palasin töihin alkoi kilot jotenkin kertyä :/ Vielä hoitovapaan lopulla painoin vaan 53 kg Välillä oli jopa 20kg enemmän :ashamed:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sara:
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
22v, 42 kg ja 146cm :D

Keijukainen :D
:D :LOL: No ei tää kyl kovin kivaa oo olla näin "keijukainen" :(
onkos sinulla lapsia, minkä kokoisia he ovat?

itelläni pituutta 153 ja molemmat lapset kasvaa tasaisesti -1.8 käyrän tuntumassa. Yhtenä iltana tv.stä tuli ohjelma missä tosi pitkiä teinejä, yksikin 231cm. Mietin siinä et mieluummin ole pienempi kuin jättipitkä.

Se ärsyttää kun välillä kohdellaan ku lasta. Mitäs tekemistä pituudella on älykkyyden ja muun kanssa. Aikoinaan jouduin kouluun mennessäkin koulukypsyystesteihin kun olin liian "pieni" kouluun. Semmonen loukkaa jotenki vieläki.
 

Yhteistyössä