Mll hyvänmielen lahjakortti

"vieras"
Pitää käyttää kerralla, eihän siitä mitään tulisi jos kortteja lähetettäisiin monta yhtä 70e korttia varten. Meillä ainakaan 70e riitä edes viikonlopun ruokiin niin ei luulisi olevan ongelmaa käyttää.
 
"vieras"
MLL:n sivuilla on:

70 euron arvoisella lahjakortilla voi hankkia ruokatarvikkeita K-ruokakaupoista. Lahjakortti on käytettävä yhdellä ostoskerralla. Lahjakortin käyttämisen yhteydessä on varauduttava esittämään henkilöllisyystodistus.

Syötkö vaippoja? Tuskin, eli ihan vain ruokatarvikkeita...
 
"sssss"
ei saa ostaa kuin ruokaa!
edes sitä paskapaperia hyväksytä joka kassalla!
siinä lukee ELINTARVIKKEISIIN.ja kassat on nykyään tosi tarkkoja siitä miten käytetään ovat saaneet kaupat sanktioo.
 
Aattelinkin silleen, että joka tapauksessa summan pitää mennä yli 70e, lähemmäs 90e, tosi hankala laskea sitten että ei jää käyttämättä..
Joo vessapaperi olisi kanssa ihan jees :D
Mutta jos noita ei saa ostaa, niin pitääkö ne ostokset maksaa kahdessa osassa, kiva jos on muutenkin ruuhkainen aika :kieh:
 
elluprkl
Just hain isosta sittarista tuolla kortilla tavaraa, oli loppusumma 71e, ja siinä mukana vaippoja ja talouspaperia. Eikä kukaan huomauttanut mitään. Että näin ainakin Pirkanmaalla.
 
"mä"
On niin ristiriitasta tietoa tuosta ja ilmeisestikin hiukan kauppakohtainen. Jotkut antavat ostaa esim. hygieniatarvikkeita ja vessapaperia, jotkut ei. Olisi kyllä kiva, jos saisi käyttää kahdessa otteessa, mulla on vaikeuksia saada tuollainen määrä kerralla kannettua kotiin (autoton kun olen ja kauppaan matkaa 3km).
 
ssss
Aattelinkin silleen, että joka tapauksessa summan pitää mennä yli 70e, lähemmäs 90e, tosi hankala laskea sitten että ei jää käyttämättä..
Joo vessapaperi olisi kanssa ihan jees :D
Mutta jos noita ei saa ostaa, niin pitääkö ne ostokset maksaa kahdessa osassa, kiva jos on muutenkin ruuhkainen aika :kieh:
samassa saa maksaa mutta pitää mennä yli sen 70..
 
[QUOTE="mä";22720011]On niin ristiriitasta tietoa tuosta ja ilmeisestikin hiukan kauppakohtainen. Jotkut antavat ostaa esim. hygieniatarvikkeita ja vessapaperia, jotkut ei. Olisi kyllä kiva, jos saisi käyttää kahdessa otteessa, mulla on vaikeuksia saada tuollainen määrä kerralla kannettua kotiin (autoton kun olen ja kauppaan matkaa 3km).[/QUOTE]

Juu ei meilläkään oo autoo, ja noissa vaunuissa on pieni tavarakori. Bussilla kauppaan mentävä..Silläkin olisi kiva jos saisi edes vaippoja ostaa, ne on helppo kuljettaa, toisin kuin esim monta purkkia maitoa..
 
Täh
Siis mikä siinä nyt on ettei osata lukea, jos selvästi mll:n sivuilla on, että kortilla saa ostaa RUOKATARVIKKEITA, niin miksi pitää jauhaa niistä paskapapereista ja vaipoista. Eihän sillä koko 70€ tarvi ostaa, siittä ei vaan saa rahaa takaisin. Jos kortin käyttö on hankalaa, niin eihän sitä ole pakko vastaanottaa.
 
"harmaa"
Jaa no mulle viime vuonna sanottiin et osta sillä lapsille jotain kivaa (ei ollut varaa lahjoihin )
ja vaikka ihan vaan ruokaa.
Niin tein,ostin molemmille muksuille pienet lahjat ja ruokaa.Ei laittanu kassa hanttiin,mut palstalta kuulin et monelta muulta oli jääny esim. wc-paprut saamatta.
 
v
aiak höveliin noita kortteja vissiin jaellaan semmoisillekkin jotka ehkä pärjäisivät ilamn. tuntuu etten enää halua antaa tuohon keräykseen rahaa kun niiden korttien saajat hengailevat palstoilla... HMMMMM
 
"miw"
Nyt on varmasti joka paikassa lunta maassa niin ei muuta, kun pulkka mukaan kauppaan siinä on hyvä vetää ruuat kotia :)

Ja esim. juustoissa (ihan tavalliset oltermannit yms.) niissä on pitkät päiväykset niin niitähän voi ostaa esim. jo jemmaan jos tavallisesti ei semmosiin ole varaa :)
 
"mä"
Alkuperäinen kirjoittaja Täh;22720073:
Siis mikä siinä nyt on ettei osata lukea, jos selvästi mll:n sivuilla on, että kortilla saa ostaa RUOKATARVIKKEITA, niin miksi pitää jauhaa niistä paskapapereista ja vaipoista. Eihän sillä koko 70€ tarvi ostaa, siittä ei vaan saa rahaa takaisin. Jos kortin käyttö on hankalaa, niin eihän sitä ole pakko vastaanottaa.
Kyllä se on vaan koko summa käytettävä. Ali ei saa summa jäädä. Vessapaperi on kevyttä kannettavaa, siksi mieluusti sitäkin ostaisin. Mutta älä sinä tästä herneitä nenään vedä, anna meidän muiden pohtia keskenämme, joilla ei käyrä nouse liian korkealle :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Täh;22720073:
Siis mikä siinä nyt on ettei osata lukea, jos selvästi mll:n sivuilla on, että kortilla saa ostaa RUOKATARVIKKEITA, niin miksi pitää jauhaa niistä paskapapereista ja vaipoista. Eihän sillä koko 70€ tarvi ostaa, siittä ei vaan saa rahaa takaisin. Jos kortin käyttö on hankalaa, niin eihän sitä ole pakko vastaanottaa.
Eihän tässä kyse ole hankaluudesta, vaan haluan välttää noloja tilanteita kassalla :ashamed:
Noloa on se jos se alkaa inttämään että vaipat ym pitää maksaa erikseen. Ja tarkkaan saa miettiä ostoslistan, kun tuon 2 viikon ikäisen vauvan kanssa kauppaan lähtee, ja 70e pitää kerralla käyttää. Sen verran jänskättää tuo kaupassa ym käynti, että jos ei tavarat lue listassa, niitä ei tule ostettua. Ja tosiaan jos vaunuilla + bussilla mennään, niin ei kaikkea saa tuotua kovin helposti..
 
[QUOTE="miw";22720136]Nyt on varmasti joka paikassa lunta maassa niin ei muuta, kun pulkka mukaan kauppaan siinä on hyvä vetää ruuat kotia :)

Ja esim. juustoissa (ihan tavalliset oltermannit yms.) niissä on pitkät päiväykset niin niitähän voi ostaa esim. jo jemmaan jos tavallisesti ei semmosiin ole varaa :)[/QUOTE]

toi juusto juttu olikin hyvä vinkki, kiitos :) Aina se säästöä tuo lisää, kun ei tarvi ostaa sit niitä muutamaan viikkoon..Ja ehkä esikoiselle jotakin herkkua, johon normaalisti ei laitettaisi rahaa. Pitää varmaan ostaa tällä kertaa jotain extraa. Vaikeaa se vaan on, kun vuosia joutunut miettimään kauppalistan halvimman mukaan, nyt ei osaa miettiä valmiiksi, mitä voisi ostaa..
 
v
totta! jos täällä pitää miettiä mihin tuon summan laittaa ei mielestäni ole sitä tarvinnutkaan.
MONI varmasti osaisi ostaa suoraan siltä seisomalta 70e ruokaa ja kantaa ne kotiin monta kilometriä mutta täällä sitä vaan inistään et mitä mä voin ostaa HALOO?!
 

Yhteistyössä