mll:n hoitaja ekaa kertaa..hmm..

Eilen puolivuotias tenava oli ekaa kertaa hoidossa, 3 1/2 tuntia, puoli 9 asti illalla. Ihan ok oli kuulemma mennyt, mutta mitä ootte mieltä: Ensinnäkin huomasin myöhemmin että hoitaja oli syönyt pari leipää, juonut kaikki tuoremehut ja syönyt paketillisen keksejä(yksi jäljellä)!Toiseksi annoin kirjalliset ohjeet iltapalasta, mutta oli kuitenkin antanut vielä ekstrapurkillisen hedelmäsosetta, jossa sattui vielä olemaan omenaa, mitä ei olla vielä maistettu :/ .

Jäi vähän outo maku.. Periaatteessa ihan mukava tyttö, 18 vee, ujo kylläkin. Onko se kirjoittamaton sääntö, että saavat syödä oma-aloitteisesti? Olen kuullut kyllä että jos hoitaja tulee esim koko päiväksi niin tehdään ruoka, mutta se on mun mielestä vähän eri juttu, kun siitä on sovittu.. vai? :\|
 
Ei tulis meille ainakaan toista kertaa tollanen hoitaja. Kyllä mä ymmärrän,että nälkä voi tulla,mutta eiköhän aikuinen ihminen kestä 3½ tuntia syömättä,jollei tosiaan ole sovittu,että saa ottaa ruokaa. Ja vetäsee vielä paketillisen keksejä naamaansa :eek: :LOL: :LOL: ei voi ku nauraa..

Niin ja se,että ei noudata annettuja kirjallisia ohjeita niin ei ole hyvä alkuunkaan :/ <br><br>
 
Jos hoitoaika on 3,5 tuntia, kuuluu hoitajalle mielestäni tarjota jotain syötävää. Eikö käytäntö ole, että hoitaja syö kun lapsetkin syövät?? Ja lapsellasikin oli iltapala! Meillä saa hoitaja aina ottaa, mitä haluaa. Ei tuollaisesta kannata nipottaa, jos muuten on hyvä hoitaja!
 
Minä oon käsittänyt, että hoitaja syö lapsen kanssa. Eli jos lapsella iltapala, myös hoitajalle iltapalaa. Siinä mielessä ne leivät ja mehu ok, mutta se kokonaisen keksipaketin kippaaminen kuulostaa vähän kummalliselta. Minkälaisista oloista tyttö on?

Itse suosin ennemmin vanhempia hoitajia ja olemmekin löytäneet yhden 40+ naisen, joka on aivan ihana. Laitan hänelle ja lapsille aina jotakin piirasta tms herkkua iltapalaksi. Eräs nuori mll-hoitaja kävi meillä kerran ja istahti suoraan sohvalle näpyttelemään tekstiviestiä. Ei otettu toista kertaa.

 
En tiedä yhtään minkälaisista oloista hän on.. niin tarkkaan en kysellyt. Mutta tollanen vanhempi täti kuulostaa kyllä just ihanalta, taidan kysellä ensi kerralla että olisko niillä siellä mll:ssä sellasia hoitajia tarjolla! Tätä tyttöä en taida enää pyytää, jotenkin tuntuu että uskaltaako luottaa.. vaikka kyse onkin vaan keksipaketista.. mutta oma eka lapsi, kukapa ei olis vähän ylihuolehtivainen. :saint:
 
Joo aina kannattaa kysyä. Itse tiedustelin alunperin olisko ollut mummoikäistä hoitajaa ja yks olis ollutkin, mutta häntä ei saanut silloin. Tämä 40+ oli sit seuraava vaihtoehto. Hän on itse kolmen pojan äiti ja lastentarhassa töissä, joten oikeaa otetta ja asennetta löytyy rauhallisen luonteen lisäksi =)
 
Tuo nuori tyttö on ihminen kuten sinäkin, ei orja tai yli-ihminen. jos on laittautunut lähtöä varten, ja ajanut teille, ollut teillä 3½ tuntia ja ajanut takaisin kotiin, on todennäköisesti melko pitkään ollut ilman ruokaa.

Tottakai kuuluu syödä, jos joku ruoka-aika on silloin. Teillä ollessa on ollut iltapala aika.
 
Juu, kyllä mll:n ohjeissa sanotaan, että kun lapset syövät, on hoitajankin saatava ruokaa. Näin ollaan mekin menetelty ja muutenkin kehotettu ottamaan mitä tykkää, keittämään kahvia tai teetä jos haluaa jne.
 

Yhteistyössä