Modea paikalla? Haudan vakava asia.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
FedWithGasoline:lle ei kyllä tietääkseni annettu bannia tai aiottu antaa bannia, oli ainoastaan huomautus että voisi harkita tulevaisuudessa tarkemmin mitä naputtelee. Eikä ketjua ainakaan klo 01 aikaan oltu poistettu.
No ei sitä enää ole? Ja mä en tosiaan oikeasti haukkunut ketään. Se on vinkeetä, kun välillä sallitaan mitä vaan (erityisesti harmailta), mutta välillä rutistaan joka sanasta. No, ei sen niin väliä :D
Tarkoitti varmaan sillä kommentilla muita ketjuja esim. jotain tukkaketjua. Sekä jatkuvaa aiheiden aloittelua samasta aiheesta.. provosointia. Ei voi kieltää että sitä ei tapahtuisi.
KUKAKOHAN sen koko tukka-episodin aloitti,kysynpähän vain :whistle: :saint:
Tarkoitin siitä seuranneita lukuisia ketjuja =)
Mutta tää takku eiku paksutukka tuli niihinkin ketjuihin lisäämään vettä myllyyn :whistle: Mä en ite niihin hirveästi osallistunut vaikka mulla on ihan OIKEASTI paksut hiukset niiden kansainvälisten standardien mukaan, mutta mä en mainosta sitä koko ajan :xmas:
Kyllä sitä on oikeus osallistua mihin ketjuun haluaa. Ei täällä ole kieltoja tai merkkejä jotka ilmoittaa että tämä ja tämä tyyppi ei saa ketjuun osallistua. Mikä niiden ketjujen pointti sitten edes ole? Jos sellaisia tehdään niin kyllä sitä tyhmempikin älyää että provosoiva aloitus lisää vettä myllyyn. Ja jos susta olisi täällä jokin ketju, mairitteleva tai epämairitteleva niin en usko että säkään sitä kommentoimatta voisit ohittaa. Siis kuka ei lähtis puolustelemaan omaa itseään. Ja huumoriksi tarkoitetut jutut, yleensä niitä ivallisimpia onkin, varsinkin jos huumoria vedetään jostain täälläkin olevasta henkilöstä. Mä kyllä muistan että todella monet niihin osallistui, nekin jotka myöhemmin kieltävät osallisuutensa =) Tuskin olen ainoa jolla on hyvä muisti.
 

Yhteistyössä