MODET!!!

  • Viestiketjun aloittaja järkyttävää
  • Ensimmäinen viesti
jenmo
Oottepas te herkkähipiäisiä... Osa vitseistä nyt oli hyvän maun rajoilla, mut suurin osa pelkästään hymyilytti.. Kai oon sit sairas tai jotn.. Ihan peruskamaa tollaset. Paitsi ne aborttijutut toki voi jotakuta loukata..
 
PikkasenPyöree
Alkuperäinen kirjoittaja jenmo:
Oottepas te herkkähipiäisiä... Osa vitseistä nyt oli hyvän maun rajoilla, mut suurin osa pelkästään hymyilytti.. Kai oon sit sairas tai jotn.. Ihan peruskamaa tollaset. Paitsi ne aborttijutut toki voi jotakuta loukata..
Ai ihan peruskamaa :eek: No todella oot sit sairas!!! Mua suurin osa niistä pelkästään oksetti!
 
jenmo
Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:
Alkuperäinen kirjoittaja jenmo:
Oottepas te herkkähipiäisiä... Osa vitseistä nyt oli hyvän maun rajoilla, mut suurin osa pelkästään hymyilytti.. Kai oon sit sairas tai jotn.. Ihan peruskamaa tollaset. Paitsi ne aborttijutut toki voi jotakuta loukata..
Ai ihan peruskamaa :eek: No todella oot sit sairas!!! Mua suurin osa niistä pelkästään oksetti!
:D Säälin sua. Miten kykenet katsoon esim. uutisia tai Salkkareita oksentamatta? :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja jenmo:
Niin ja peruskamaa sillai, että nuo vitsiketjut (mm. tää vauvaketju) pyöri jo mun yläasteaikana sähköpostissa...
noita on tosiaan joka foorumilla. oonkin jo aiemmin ihmetellyt, ettei kukaan ole niitä tänne kirjoitellut.

aika mustan huumorin omaan, mutta nuo ei kyllä jaksa naurattaa.
 
jenmo
Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja jenmo:
Niin ja peruskamaa sillai, että nuo vitsiketjut (mm. tää vauvaketju) pyöri jo mun yläasteaikana sähköpostissa...
noita on tosiaan joka foorumilla. oonkin jo aiemmin ihmetellyt, ettei kukaan ole niitä tänne kirjoitellut.

aika mustan huumorin omaan, mutta nuo ei kyllä jaksa naurattaa.
No mä oonkin tosi väsynyt.. Ei tollasista varmasti moni tykkää. osa kyllä nauratti, vaik samalla vähän itemielessä hirvitti. :ashamed:
 
en ymmärrä
miten äiti voi pitää tuollaista normaalina tai nauraa noin sairaille jutuille?
Tarkoitan nyt Jenmoa..Ihan oikeasti ,jotenkin sairas mieleltäsi olet...

Herranen sentään,kun maailma on muutenkin sairas..lapsia kohdellaan oikeasti noin..kyllä oksettaa minuakin...Miten voi nauraa tuollaiselle..
 

Yhteistyössä