Möin huutiksessa yhden tuotteen, nyt kaduttaa.. Kehtaisko pyytää kauppojenpurkua?

  • Viestiketjun aloittaja harmitus
  • Ensimmäinen viesti
harmitus
Osta heti - tuotteesta kyse.
Paljon olen myynyt ja IKINÄ ennen ei ole tuollaista katumusta tullut.
Nyt harmittaa tosi paljon, enkä haluaiskaan luopua tästä tavarasta.
Olisko ihan hirveetä pyytää kaupppojenpurkua?
Miten te ostajana suhtautuisitte? :)
Äh.. :(
 
Kyllä mä ymmärtäisin jos saisin selityksen. Ehkä harmistuisin vähän mutta päätyisin siihen lopputulokseen että turhaan harmittelen, tärkeämpi se tavara oli myyjälle kuin olisi mulle.

Tosin mä taidan olla vähän kiltimpi ja epämaterialistisempi kuin moni...
 
"Vieras"
Ja kohta joku palstamamma tekee aloituksen jossa harmittelee kun ei saanutkaan ko. Tuotetta huutiksesta.
Tai joku lukee tän sun ketjun, sitten selität sille jonkun hätävalheen ja koska onnlukenut tän, tietää valheeksi :)
 
harmitus
Kiitos vastauksista!
Kehtaisko keksiä jotain..
Itsekin olen sen verran "kiltti", etten varmasti loukkaantuis jos joku mulle ehdottais kauppojenpurkua mutta meitä on niin moneen junaan..
Harmittaa sitten jos hyökkää kimppuun viesteillä ynnä muilla.
Mä en vaan haluaiskaan myydä tätä juttua..
 
"vieras"
Noo, eiköhän se ostaja ymmärrä jos ei ole ehtinyt vielä tuotetta maksamaan. Seuraavalla kerralla kannattaa sitten miettiä kaksi kertaa raskiiko myydä ennen kuin huutikseen pistää.
 
"kiskis"
Alkoi kiinnostamaan, että mikä tuote on kyseessä? Että ensin on myymässä ja sitten alkaakin KADUTTAA kauheasti? En mä ainakaan osaisi kuvitella, että alkaisin jonkun tavaran perään haikailemaan.. :O
 
Rohkeasti vaan
Mikä tuote kyseessä? Jos on joku elektroniikkalaite niin tarkistuksessa huomasit, että laitteesta löytyi sellainen vika, että voi vaikuttaa käytettävyyteeen. Tai sitten joku vaateenkappale niin "oho, kainalon puolelta löytyi koin purema iso reikä"....
 
"vieras"
Itse huusin eilen osta heti kohteen eikä myyjästä ole kuulunut mitään. Oletkohan sinä se myyjä? Jos nyt tulit katumapäälle, niin ilmoitapa heti ja ilman typeriä selityksiä niin selviät neutraalilla palautteella. Jos taas viivyttelet ja keksit jotain älyttömiä tarinoita niin saat negan! Lupasin tavaran jo lapselleni ja alan katsella sitä vaikka ebaystä jos näitä kauppoja ei synny. (No, toivotaan että kyse ei ole samasta kohteesta...)
 
---
[QUOTE="vieras";25676869]Itse huusin eilen osta heti kohteen eikä myyjästä ole kuulunut mitään.[/QUOTE]

Aika kärsimätön olet, jos päivässä jo oletat ettei myyjä ole myymässäkään kun hänestä ei ole kuulunut mitään?

Itse en joskus pääse useampaan päivään lukemaan sähköposteja, eikä ole kukaan valittanut jos tilitiedot tulevat vähän myöhässä pahoittelujen keran. Kaikki eivät Huutiksen takia pysty päivystämään jatkuvasti koneella...

Minun mielestäni parin päivän viivästys suuntaan tai toiseen ei ole mitenkään outoa. Joskus sitä maksua saa sentään odottaa jopa pari viikkoa.
 
"vieras"
Aika kärsimätön olet, jos päivässä jo oletat ettei myyjä ole myymässäkään kun hänestä ei ole kuulunut mitään?

Itse en joskus pääse useampaan päivään lukemaan sähköposteja, eikä ole kukaan valittanut jos tilitiedot tulevat vähän myöhässä pahoittelujen keran. Kaikki eivät Huutiksen takia pysty päivystämään jatkuvasti koneella...

Minun mielestäni parin päivän viivästys suuntaan tai toiseen ei ole mitenkään outoa. Joskus sitä maksua saa sentään odottaa jopa pari viikkoa.
Joo, no odotan kyllä mielellään silloin kun tiedän että kaupat syntyy, mutta jos kyse on nyt siitä että myyjä haluaa purkaa kaupat niin kannattaa olla heti yhteydessä ostajaan. Mutta enhän tiedä onko kyse nyt tästä aloittajan kaupoista, mutta jos itse on ostajan asemassa ja kauppoja ei ole tarkoitus tehdäkään niin siitä kuulisi mielellään nopeasti.
 
"vieras"
Minä voisin olla niin v-mäinen, että pistäisin ylläpidolle menemään viestiä hupimyyjästä. Jos olisin tyytyväisenä viimeinkin löytänyt jotain, mitä olen kauan etsinyt ja myyjä tekisikin oharit.
 
  • Tykkää
Reactions: Katylina
"vieras"
[QUOTE="vieras";25676920]Minä voisin olla niin v-mäinen, että pistäisin ylläpidolle menemään viestiä hupimyyjästä. Jos olisin tyytyväisenä viimeinkin löytänyt jotain, mitä olen kauan etsinyt ja myyjä tekisikin oharit.[/QUOTE]
Hanki elämä.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25676920]Minä voisin olla niin v-mäinen, että pistäisin ylläpidolle menemään viestiä hupimyyjästä. Jos olisin tyytyväisenä viimeinkin löytänyt jotain, mitä olen kauan etsinyt ja myyjä tekisikin oharit.[/QUOTE]

Itse laittaisin ylläpitoon viestin, että jätit kohteen lunastamatta ja pyytäisin sulkemaan tunnuksesi.
 
"JAA"
[QUOTE="vieras";25676869]Itse huusin eilen osta heti kohteen eikä myyjästä ole kuulunut mitään. Oletkohan sinä se myyjä? Jos nyt tulit katumapäälle, niin ilmoitapa heti ja ilman typeriä selityksiä niin selviät neutraalilla palautteella. Jos taas viivyttelet ja keksit jotain älyttömiä tarinoita niin saat negan! Lupasin tavaran jo lapselleni ja alan katsella sitä vaikka ebaystä jos näitä kauppoja ei synny. (No, toivotaan että kyse ei ole samasta kohteesta...)[/QUOTE]

Oletko itse ollut yhteyksissä ensiksi kun olet ostaja? Ja oletko katsonut mahdollisen vakioviestin?
 

Yhteistyössä