MÖKKIHÖPERÖT riviin!(mars)

oma mökki vai jonkun toisen?onko oma suunnitteilla/rakennusvaiheessa?
mulla on nyt jo tullut kova hau päästä sinne laittamaan mökkiä kuntoon taas pitkän talven jälkeen.
mökki on vedetön ja sähkötön paitsi että siellä on pieni agregaatti millä saa valaistukseen ja muuhun pieneen virtaa.
oon suunnitellut tässä vähän uutta sisustusta,äiti on alunperin hankkinut sinne kaiken ja ajattelin nyt kysästä että sopisko hälle jos laittas vähän sisustusta uusiksi ja olis siellä pientä remonttiakin,ikkunakarmien maalausta jne..
mutta mä oon ainakin vähän sellanen etten mä kovin kesken mene sinne ainoastaan löhöilemään,siellä on huomattavasti kivempaa se remppaaminen ja laittaminen kuin kotona ;)
 
tamara
Täällä toinen mökkihöperö!
Me ostettiin tässä syksyllä merenrannan äärellä olevan tontin jossa on vanhempi, pieni aika huonokuntoinen mökki jota ei kannata ruveta suuremmin rempaamaan. Mutta me käydään siellä yhtä mittaa ja ollaan ruvettu miettimään että halutaan rakentaa sinne uusi mökki joka eristettäisiin niin hyvin että siellä voisi nauttia rauhasta ja luonnosta vuoden ympäri jos halutaan. Minulla on vain se paikka mielessä ja olen aina niin onnellinen kun siellä käydään oli sitten mikä tahansa ilma ulkona. Siellä on sähköt ja kesävesi. Ja olet PuPULI oikeassa, voin vain kuvitella että mökissä on paljon kivempi duunailla kuin kotona ja odotan niin kovasti että päästään sinne mökille oikein oleilemaan kun nyt mennään kovaa kevättä kohti..Ei me siis ihan lähiaikoina olla rakentamassa mutta joskus.
 

Yhteistyössä