Mövepickin suklaajäätelö. TÖRKEÄÄ:

Siis uskomatonta kuinka röyhkeää kuluttajan kusettamista Mövenpickiltä. Mövenpickin SwissChocolade jäätelö on ollut suosikkijäätelöni. No aloin kaupassa yhtenä päivänä katsoa, että ovatkin alkaneet myydä sitä puolen litran paketeissa. Ei siinä mitään, mutta vielä kuukausi sitten 900 ml maksoi 6.20 euroa. Nyt se 500ml maksaa saman! Hinta on siis noussut laakista melkein sataprosenttia. Sehän oli jo lähtökohtaisesti kallein jäätelö kylmäaltaassa. Luulevatko ihan oikeasti ettei kukaan huomaa, kun hinta on sama, mutta paketti puolet pienempi. Olkoon kuinka hyvää jäätelöä tahansa, meillä jäi kyllä tästä lähtien ostamatta. AARRRHGGGGGH
|O |O |O |O |O |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja jäde:
Kauppias sen hinnan määrää, ei valmistaja, ja Lidlin suklaajäätelö on vähintään yhtä hyvää kuin Mövenpickin.
just just.. eli mövenpick haluaa siitä saman kuin ennenkin ja kauppias määrittää hinnan.. eli ei mitään, lasketaan hinta puoleen, ei siinä mitään et jäädään tappiolle :xmas: haloo! ei ne kauppiaat kauppojaan huvikseen pidä :D
 
jäde
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja jäde:
Kauppias sen hinnan määrää, ei valmistaja, ja Lidlin suklaajäätelö on vähintään yhtä hyvää kuin Mövenpickin.
just just.. eli mövenpick haluaa siitä saman kuin ennenkin ja kauppias määrittää hinnan.. eli ei mitään, lasketaan hinta puoleen, ei siinä mitään et jäädään tappiolle :xmas: haloo! ei ne kauppiaat kauppojaan huvikseen pidä :D
Meidän lähi kaupassa on hintoja monesti muutettu. Puolen litran Redbull maksoi ennen saman verran kuin pienempi tölkki kunnes kauppias huomasi virheen (virhe se oli). Tuon jäätelön hintakin voi olla virhe, on jätetty vanha hinta vaikka pakkauksen koko muuttui.
 
jaa
onhan niitä kai muitakin hyviä jäätelöitä. Itse tykkää ben&jerry's jäätelöistä, lidlin jäätelöistä ja valion suklaanougatista. ja after eight jäätelö oli hyvää, nyt en ole löytänyt.

after eight ja suklaanougat vaarallisia, kun niitä voi syödä monta pakettia eikä tunnu missään.
 
nalkuttava talonmies
Alkuperäinen kirjoittaja lisko:
Alkuperäinen kirjoittaja nalkuttava talonmies:
mä tein itse suklaajäätelöä. Oli muuten yhtä hyvää kuin mövenpick ja aidoista aineista. Halpaa toki ei ole
Miten?
purkki kermaa vaahdoksi, parit munat vaahdoksi ja levy suklaata melkein sulaksi. Sekoitetaan ja pistetään jäätelökoneeseen. Odotetaan hetki ja syödään seuran kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jäde:
Kauppias sen hinnan määrää, ei valmistaja, ja Lidlin suklaajäätelö on vähintään yhtä hyvää kuin Mövenpickin.
Kauppias ei suinkaan määrää hintaa. Kauppias/kaupparyhmä maksaa tukulle tietyn hinnan ja lisää siihen päälle kateprosentin, joka on yleensä ennalta kussakin tuoteryhmässä määrätty.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nalkuttava talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja lisko:
Alkuperäinen kirjoittaja nalkuttava talonmies:
mä tein itse suklaajäätelöä. Oli muuten yhtä hyvää kuin mövenpick ja aidoista aineista. Halpaa toki ei ole
Miten?
purkki kermaa vaahdoksi, parit munat vaahdoksi ja levy suklaata melkein sulaksi. Sekoitetaan ja pistetään jäätelökoneeseen. Odotetaan hetki ja syödään seuran kanssa.
:p . Ja juu, eikös jäätelöt litroissa myydä? Eli 900ml on 9 dl?
 
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ettei sul oo menny millit ja grammat sekaisin? :)
Mä olen kyllä huomannut saman kuin ap, jos 900ml vaihtuu 500ml:si niin ei kai siinä voi kovin sekaisin mennä. Purkkikin on siis ihan selkeästi pienempi.
JOO, ajattelin eka kun näin sen pienenpienen purkin että kiva kun nyt sitä saa annoskoossa. Ja niinhän saakin. Hinta vaan on entinen.
 
vieras
Veikkaan, että Mövenpick yrittää hinnankorotuksella samalla nostaa imagoaan. Nyt on tullut mm. Ben&Jerrys ja aiemmin Haegen Daez ym perusjätskejä ylellisemmät jäätelöt pienissä pakkauksissa kovalla hinnalla.
 
"..."
Alkuperäinen kirjoittaja jäde;15866491:
Kauppias sen hinnan määrää, ei valmistaja, ja Lidlin suklaajäätelö on vähintään yhtä hyvää kuin Mövenpickin.
Heh, mutta tuskin yksikään kauppias tappiolla myy. Jos valmistaja nostaa hintoja, on kauppiaan tehtävä samoin.
Ja joo, on kyllä parasta jäätelöä tuo, eikä Lidlin suklaa yllä lähellekään, mutta on toki halvempaa.
 

Yhteistyössä