moi kaikille...tulin kurkkaamaan..ainakin vuoden takaa

=) pakko oli tulla kattelemaan millanen meno täällä on.en oo täällä käyny niin pitkään aikaan että etes muistasin =)
vieläkö täällä on tuttuja?mitä kaikille kuuluu?
mulla on tää elämä tässä muuttunu aikalailla.
elelen siis nykysin kaukana hevosista...(okei,15km)
elikkä ero tuli aikoja sitten ja nyt siis elelen tyttöystäväni kanssa rauhallista elämää ilman elukoita.kissa ja rotta on jäljellä.
kaks lasta mulla vaan vieläkin on,ne siis on vuoroviikoin mulla. nyt mulla on menossa lapseton viikko.
ihana olis kuulla muitten kokemuksia tästä vuoroviikko systeemistä?
sit olis mukava kuulla että palstaileeko täällä ollenkaan näitä sateenkaari perheitä? =)
 
:wave:
Heipsu!
Muistankos mie nyt oikeen, vai olikkos sie se jota täällä alituiseen taivasteltiin, kun sulla ja miehellä on isohko ikäero..? =)
Ku alkaa näitä nikkejä täällä olemaan niin kauhian palajon, ettei tämmäte hidas hämäläinen oikeen meinaa pysyä kärryillä :ashamed: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
Mä muistan sut, vaikka sä et välttämättä muista mua :D Aika radikaalisti on sun elämä kyllä muuttunut :) Monesti oon mäkin nähnyt et joku sua täällä kyselee..
kyllä mä aika hämärästä sut muuten muistan =)
jep aika radikaalisti muuttunut on...mutta parempaan päin.
rankka kaapista ulostulo mutta pää pystyssä tässä ollaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
:wave:
Heipsu!
Muistankos mie nyt oikeen, vai olikkos sie se jota täällä alituiseen taivasteltiin, kun sulla ja miehellä on isohko ikäero..? =)
Ku alkaa näitä nikkejä täällä olemaan niin kauhian palajon, ettei tämmäte hidas hämäläinen oikeen meinaa pysyä kärryillä :ashamed: :D
juu,kyllä sitä taivasteltiin täällä ja paljon.ikäeroa siis =)
elikkä sehän minä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ötökkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
Mä muistan sut, vaikka sä et välttämättä muista mua :D Aika radikaalisti on sun elämä kyllä muuttunut :) Monesti oon mäkin nähnyt et joku sua täällä kyselee..
kyllä mä aika hämärästä sut muuten muistan =)
jep aika radikaalisti muuttunut on...mutta parempaan päin.
rankka kaapista ulostulo mutta pää pystyssä tässä ollaan :D
Hyvä hyvä :) Aina se on mukavampi, kun elämä menee parempaan suuntaan kuin huonompaan :D Päivän viisaus :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ötökkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
:wave:
Heipsu!
Muistankos mie nyt oikeen, vai olikkos sie se jota täällä alituiseen taivasteltiin, kun sulla ja miehellä on isohko ikäero..? =)
Ku alkaa näitä nikkejä täällä olemaan niin kauhian palajon, ettei tämmäte hidas hämäläinen oikeen meinaa pysyä kärryillä :ashamed: :D
juu,kyllä sitä taivasteltiin täällä ja paljon.ikäeroa siis =)
elikkä sehän minä :D
Nonni , olinhan mää si oikeessa henkilössä :D
Mutta siis on tosiaan sulla tuo elo saanu muutoksia, mutta mikäpäs siinä kun onnelliselta "kuullostat" =)
Saako udella, että tiskö miehesi mitä tuleman pitää? Ja miten on suhtautunut asiaan?
Kun mun yks opiskeluaikainen ystävä myös tuossa n. 2v sitten eros miehestään,(kolme lasta heillä) ja alkoi seurustella naisen kanssa, niin ukko heittäytyi TODELLA hankalaksi. :/
Mutta kaveri elää onnellisena avoliitossa nykyisin ja viis veisaa itsetuntoongelmaisen exän mutinoista :LOL:
 
Voi, mä muistan sut hurjan hyvin!:) Olin toisella nikillä silloin, juteltiin joskus yksityiselläkin:) Ja galleriassa kävin sua joskus kyttäämässä.. :whistle: ;)
Oon miettinyt hurjasti, että mihin olet hävinnyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Kun mun yks opiskeluaikainen ystävä myös tuossa n. 2v sitten eros miehestään,(kolme lasta heillä) ja alkoi seurustella naisen kanssa, niin ukko heittäytyi TODELLA hankalaksi. :/
Mutta kaveri elää onnellisena avoliitossa nykyisin ja viis veisaa tsetuntoongelmaisen exän mutinoista :LOL:
Mä taidan tietää tuon sun kaveris.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja ötökkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
:wave:
Heipsu!
Muistankos mie nyt oikeen, vai olikkos sie se jota täällä alituiseen taivasteltiin, kun sulla ja miehellä on isohko ikäero..? =)
Ku alkaa näitä nikkejä täällä olemaan niin kauhian palajon, ettei tämmäte hidas hämäläinen oikeen meinaa pysyä kärryillä :ashamed: :D
juu,kyllä sitä taivasteltiin täällä ja paljon.ikäeroa siis =)
elikkä sehän minä :D
Nonni , olinhan mää si oikeessa henkilössä :D
Mutta siis on tosiaan sulla tuo elo saanu muutoksia, mutta mikäpäs siinä kun onnelliselta "kuullostat" =)
Saako udella, että tiskö miehesi mitä tuleman pitää? Ja miten on suhtautunut asiaan?
Kun mun yks opiskeluaikainen ystävä myös tuossa n. 2v sitten eros miehestään,(kolme lasta heillä) ja alkoi seurustella naisen kanssa, niin ukko heittäytyi TODELLA hankalaksi. :/
Mutta kaveri elää onnellisena avoliitossa nykyisin ja viis veisaa tsetuntoongelmaisen exän mutinoista :LOL:
kyllä tää mies sano aavistelevansa jotakin.tosi ihanasti se otti koko asian,ja on ollu mulle tosi kiltti.ollaan jopa käyty tyttöystäväni kanssa siellä kahvillakin. aikuinen mies,osaa olla ihmisiksi.mitään ongelmia ei oo eron jälkeen ollu tän asian kanssa.
 

Yhteistyössä