moi

  • Viestiketjun aloittaja moi
  • Ensimmäinen viesti
Joskus kuulee että odottajat ovat itse kokeilleet paljonko kohdunsuu on auki, mutta itse olen aika monta sisätutkimusta tehnyt joten epäilen kovasti tämän tutkimuksen onnistumista.
Ennen synnytystä kohdunsuu on usein niin takana että on hankala yltää sinne, saati että ison mahan ollessa vielä edessä voisi kokeilla sinne itse! Synnytyksessä (tai sen ollessa lähellä) kohdunsuu tulee ns. johtoviivaan jolloin siihen ylettyy helpommin. Kuitenkin se tapahtuu useimmiten vasta synnytyksessä, joten harvemmin kukaan itse ylettyy sitä ennen kohdunsuutaan kokeilemaan.
Periaatteessa, jos kalvot ovat ehjät voi puhtain sormin ( tai hanskat kädessä) ihan turvallisesti sitä yrittää kokeilla, jos tuntee siihen jonkinlaista tarvetta :LOL:
 
ICP
On se hassua ku ihmiset luulevat, että oman alapäänsä ronkkiminen sormin olisi kamalan paha asia (vie bakteereita ym), mutta sitten ku miehen elin sinne työntyy niin ei kukaan bakteereista puhukaan... :D

Taitaa se kohdunsuu olla senverran kaukana kuten ylempi sitä sanoikin, että taitaa se olla aika mahdotonta tutkia itse. Ja varsinkin jos ei ikinä oo tutkinut ketään "auki olevaa" niin voi olla mahdotonta sanoa että "dodii, nyt on pehmeä, auki sormelle ja kohdunkaula lyhentynyt..."
 

Yhteistyössä