molluskat

  • Viestiketjun aloittaja onneton onsku
  • Ensimmäinen viesti
onneton onsku
Meillä tyttö ekaluokalla ja ongemaksi tulleet molluskat eli ontelosyylät. Niitä alkanut ilmestymään kaulaan ja kavoille. Kaverit ovat kaikonneet tarttumisen pelossa, äidistä tuntuu tosi pahalta ja tietysti tytöstäkin. Onko teillä vastaavia ongelmia ollut? Miten saisi helposti kotikonstein pois?
 
osterivinokas
Omalla tytöllä oli muutama vuosi pahat molluskat (kymmenittäin) polvitaipeissa. Sain tutulta vinkin ostaa luontaistuotekaupasta osterivinokaskapseleita. Tyhjensin kapseleiden jauheen puuron päälle. Sanoisin, että jo viikossa tuo alkoi vaikuttamaan. Molluskat jotenkin muuttivat muotoaan; alkoivat kuivumaan. Hoitoa piti kylläkin jatkaa useamman viikon ajan. Tämän lisäksi puhkoin puhdistetulla neulalla sitkimpien molluskojen päät rikki sekä puristin keyesti möhnät ulos. Tein tämän tytön nukkuessa. Noin kuukauden päästä tilanne oli täysin parantunut. Lääkärit eivät valitettavsti myönnä tuon osterivinokkaan tehokkuutta, kun ei ole lääkefirman tuote, eikä virallisissa tutkimuksissa todettu sen hyötyä. Minä suosittelen, samoin ystävän lapselle tehosi!
 
midasa
meilläkin on tehonnut tuo osterivinokas kaikkien kolmen lapsen molluskoihin.Itse annoin jauheen johonkin ruokaan sekoitettuna aamulla ja illalla.Mutta mä en kyllä itse puhkoisi niitä molluskoita,voivat vaikka tulehtua.Meillä tehosi pelkkä osterivinokas,molluskat alkoivat kuivumaan noin viikon käytön jälkeen,mutta kyllä mä sitä annoin silti noin kuukauden ajan.Suosittelen ainakin kokeilemaan.
 
Meillä kanssa ollut kahdella tytöllä todella pahat molluska ongelmat ja hoidettiin niitä myös kyseisellä osterivinokapseleilla.Sen lisäksi lääkäri neuvoi "puhkomaan"niitä ja sen jälkeen valkovaseliiniä päälle ja laastari.Oli aika työlästä hommaa mutta kun muutaman puhkoo,siitä käynnistyy kehon oma hylkimis reaktio kuulema..meillä tehosi.
 
Ne häviävät aikanaan itse, koska on virusperäinen tauti ja kasvojen alueelta en menisi arpien pelossa ronkkimaan.

Meillä tytöltä poistin molluskat polvitaipeista siten, että puudutin apteekista saatavalla Emla-voiteella ensin ja sitten puristin molluskat tyhjiksi. Sitten tietysti puhdistin polvitaipeet hyvin ja laastarit päälle. Molluskajäljet kuivuivat heti ja hävisivät lopullisesti.

Kädet on hyvä desifioida itseltä ennen ja jälkeen hyvin.
 
Fabulous Patsy Stone
Meillä ei auttanut osterivinokaskapselit mutta minä myös puristin ne tyhjäksi. Aika etovaa touhua kun sieltä tulee valkoista möhnää ja sitten aika tavalla verta. mutta ihme ja kumma molluskat lähti eikä jäänyt yhtään arpea. Poika antoi hyvin puristaa pois koska häntä myös kiusattiin niistä. Oli jaloissa ja näkyivät hyvin kun oli shortsit :( Lapsi sai palkkioksi joka kerta ksylitolipurkkaa kun niitä puristettiin.
 
Hyrre
Meillä on kans pojalla, melkein 6 v., molluskoita naamassa, ei missään muualla, on ollu siinä n. puoli vuotta. Käytin kesällä lääkärissäkin, kun niitä tuli silmäluomien päällekin, mutta lääkäri vaan sano, että ne lähtee pois itsekseen. Perusvoidetta käski laittaa, mutta ei siitä kyllä mitään apua ole. Lääkäri sano myös, että molluskat voi olla 2 vuottakin ja hävitä sit itekseen pois. Poikaa ei itseään molluskat yhtään häiritse, eikä oo kiusattu niitten takia. Meidän kahdelle muulle lapsellekin tuli sit molluskoita, pienimmälle vaan pari, kolme jalkoihin ja isoimmalle tosi paljon jalkoihin ja käsiin. Vanhimmalta lapselta on jo melkein kokonaan lähteny pois itekseen, oli ehkä 3kk. Tiedän tytön, jolla oli molluskoita naamassa puolitoista vuotta ja sitten hävisivät itekseen pois.
 

Yhteistyössä