Monellako identtiset? Ja kenellä ei?

  • Viestiketjun aloittaja lumihiutale leijailee
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kielokki:
Identtiset tytöt 1,5 vuotta, todennäköisesti.
Emme ole teettäneet dna-testejä joten 100% varmoja ei voida identtisyydestä olla. Mutta yksi istukka vain löytyi, tytöt on samannäköiset, vaikka kuitenkin niin erilaiset. Mutta eiköhän ne kuitenkin ole identtisiä...
Meillä ainakin (TYKS) automaattisesti tehtiin sairaalassa testit ovatko identtiset vai ei. Minulla on siis 1kk ikäiset kaksos pojat.
 
lumihiutale leijailee
Onko identtisyystutkittu?
Meillä ei ole tutkittu, mutta ihan samannäköiset ovat. Taas sairaalassa kuulin, et jos olisivat, niin olis varmaan sanottu.... Näin ajattelin, mutta kehitys tapahtuu melko samaan aikaan ja samannäköisiä, oli tai ei, kukaan ei niitä erota, paitsi siitä pienestä korvannypykästä. :)
Itse lähdin siitä, ettei olisi. Jotenkin toivoin ettei olisi, mutta toisaalta jännäähän tuokin on.
 
lumihiutale leijailee
Alkuperäinen kirjoittaja vadelma-86:
Alkuperäinen kirjoittaja Kielokki:
Identtiset tytöt 1,5 vuotta, todennäköisesti.
Emme ole teettäneet dna-testejä joten 100% varmoja ei voida identtisyydestä olla. Mutta yksi istukka vain löytyi, tytöt on samannäköiset, vaikka kuitenkin niin erilaiset. Mutta eiköhän ne kuitenkin ole identtisiä...
Meillä ainakin (TYKS) automaattisesti tehtiin sairaalassa testit ovatko identtiset vai ei. Minulla on siis 1kk ikäiset kaksos pojat.
Aijaa, miten se tehtiin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja kaksosäippä samannäköiset:
Alkuperäinen kirjoittaja vadelma-86:
Alkuperäinen kirjoittaja Kielokki:
Identtiset tytöt 1,5 vuotta, todennäköisesti.
Emme ole teettäneet dna-testejä joten 100% varmoja ei voida identtisyydestä olla. Mutta yksi istukka vain löytyi, tytöt on samannäköiset, vaikka kuitenkin niin erilaiset. Mutta eiköhän ne kuitenkin ole identtisiä...
Meillä ainakin (TYKS) automaattisesti tehtiin sairaalassa testit ovatko identtiset vai ei. Minulla on siis 1kk ikäiset kaksos pojat.
Aijaa, miten se tehtiin?
Vissiin katsoivat istukasta ja/tai verestä joka otettiin napanuorista.
 
Meillä on identtiset tytöt (2,5kk), mutta erinäköiset ovat. Helposti erottaa.
Heillä on kylläkin samanlaiset silmät, nenä ja suu sekä kasvojen muoto, joten varmaankin alkavat muistuttaa toisiaan paljon enemmän isompana. Nyt on ollut kokoeroa niin paljon, että sekin helpottaa tunnistamista.
 

Yhteistyössä