Monellako kuusi jo sisällä ja koristeltu?

meilläkin
Meillä on, luonnonkuusi ja tänään koristeltiin. Ollaan joka vuosi tehty niin, että nelisen päivää ennen aattoa laitettu. Myös mun lapsuudessani jo liki 25 vuotta takaperin on perinne ollut meidän kodissa tämä :D
 
"vieras"
Ei oo vielä. Oli kyl tarkoitus, et olisin tänä viikonloppuna ottanut esiin ja koristellut. Mut onkin menny ihan ylitöiksi koko viime viikko ja viikonloppu, aika rumpaa on kyl ens viikkokin. Aatoksi taitaapi siis jäähä.
 
kertokaas samaan pinkkaan kaikki vinkit millä sen kuusen saa hengissä pysymään aattoon asti!
Meille tulee huomenna tänäpäivänä kaadettu luonnonkuusi. Sisälle en sitä tahdo, kun vasta aattona. PArvekkeella ajattelin sen pitää, mutta mistäs mä sille vedet saan ku jäätyyhän ne heti!?
 
"vieras"
Meillä on perjantaina tuotu aito kuusi sisälle ja koristeltu ja muutama lahja jo alla.
Lapset on kanssa vaan katsellet mutteivät koske. Haluisisvat kyllä jo että olisi joulu =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pähkinäinen;22707988:
kertokaas samaan pinkkaan kaikki vinkit millä sen kuusen saa hengissä pysymään aattoon asti!
Meille tulee huomenna tänäpäivänä kaadettu luonnonkuusi. Sisälle en sitä tahdo, kun vasta aattona. PArvekkeella ajattelin sen pitää, mutta mistäs mä sille vedet saan ku jäätyyhän ne heti!?
pakkasessa se ei tarvitse vettä vasta sulaessaan.
 
"vieras"
Meilläkin tänä vuonna ensimmäistä kertaa tekokuusi ja tänään koristeltiin. Töissä niin kova rumba koko ens viikon että ajattelin että kiva laittaa valmiiksi jo nyt. Aikaisempina vuosina koristeltu vasta aattona.
 
"vieras"
Poika lähtee keskiviikkona papan kanssa hakemaan kuusen ihan omasta metsästä. Kelkalla sen kuljettavat metsätien laitaan ja siitä kotiin. Se on joulu, eikä mikään muovikuusi.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22708363]Varmasti tunnelmallinen joulu. Mukavaa muovijoulua teille.[/QUOTE]

Tuliko mieleen, että muovikuusen valinta voi johtua terveydellisistä syistä?

Meilläkin on ollut muovikuusi jo varmaan 20 vuotta, kun joka joulu päättyi aina poskiontelotulehdukseen. Muovikuusen jälkeen ei ole enää koskaan tullut.
 

Yhteistyössä