monelta teidän ekaluokkalaiset menee nukkumaan ?

Kouluiltoina eskarilainen ja ekaluokkalainen menevät sänkyyn heti klo 20 jälkeen. Joskus tietysti venähtää, mut pääsääntöisesti noin. Eskarilainen nukahtaa yleensä heti, ekaluokkalainen lueskelee jonkin aikaa akkareita. Heräävät itsestään siinä kuuden jälkeen, harvoin nukkuvat ihan seitsemään asti.
 
Meillä kaikki lapset 3-8v menee sänkyyn klo 21.
Mutta ovat huonoja nukahtamaan vaikka herätys arkiaamuisin klo 7 tasan.
Saiskin lapset nukkumaan joskus klo 19-20, mut ei toivoakaan.
Ovat aina olleet aika vähäunisia, vaikka pienempänä olisi ollut mahdollisuus nukkua kuinka pitkään vaan :eek:
 
Mulla on ekaluokkalainen ja eskarilainen. Nukkumaan menevät kello 20 tai vähän ennen, ja yleensä kummatkin on unessa 20.30 aikaan usein jo sitä ennen. Aamulla heräävät usein ihan itsekseen hieman ennen 7:ää. Herätys on joka aamu 7,jos eivät ole sitä ennen itse heränneet.

Minun mielestäni itse kukin saa unta silloin tarpeeksi,kun itse herää ilman herätystä.
 
Meillä on jo tokaluokkalainen mutta menee nukkumaan siinä 21-21.30 väliin ja herää itsestään siinä ennen 8.00 =)

Ainoastaan yhtenä aamuna joudun neidin herättämään ja se on perjantaisin kun koulu alkaa jo 8.00, muutoin kun alkaa joko 9 tai 10
 
meillä menee yleensä 20.30 ja noin 7 herätys kun taksi tulee puol8 jälkeen hakemaan.. ja on väsynyt aamulla eikä meinaa aina nousta.. mutta ei millään menisi nukkumaan ajoissa, usein koittaa pitkitellä yli 21! täytynee alkaa taas laittamaan jo 20 sänkyyn ja lukea saa yleensä myös tovin.. koska selvästi on hankalaa aamuisin nousta.
 
Ekalla luokalla meni sänkyyn klo 20 ja luki iltasadun itsekseen, nukahti klo 21 mennessä ja herätyskello soi kouluaamuina klo 7, ellei ollut aiemmin noussut ylös (usein kävi näin). Nyt tokalla luokalla menee klo 20.30 lukemaan iltasatua ja nukahtaa klo 21.30 mennessä, herätys on klo 7 kouluaamuina, mutta herää ennen sitä lähes aina ja nousee ylös. =)
 

Yhteistyössä