Monestako lapsesta haaveilet tällä hetkellä?

  • Viestiketjun aloittaja Öinen munkinsyöjä
  • Ensimmäinen viesti
Khimaira
Niin, minähän jo sanoin, että mikäpä siinä. Tarkoitin sillä tosiaankin, että mikäpä siinä. Tiedän montakin, jotka haluaa syystä tai toisesta suuren lapsikatraan ja ison perheen ympärilleen. Sehän on ihan ok, jos sellaiseen kerran ihmisestä on.
Ok. Mä ymmärsin viestisi huutomerkkeineen tarkoittavan sitä, ettet ymmärrä miksi ystäväsi haluaa seitsemän lasta.
 
Khimaira
[QUOTE="Jäätelö";21976750]Mä puolestani haluaisin kuulla, monestako lapsesta haaveilitte joskus aikoinaan ennen raskautta tai raskauksia? Onko mielipide muuttunut?[/QUOTE]

Mä en ole koskaan haaveillut äitiydestä tai lapsista. Mielipide muuttui vasta ensimmäisen lapsen saamisen jälkeen.
 
"Vieras"
Minä odotan ensimmäistä lastani, miehen kanssa välit ovat... mielenkiintoisessa tilassa. Mutta keskityn nyt tähän lapseen ja elämään, ehkä se tuo meille uusia tuulia. :)
 
"vieras"
[QUOTE="Jäätelö";21976750]Mä puolestani haluaisin kuulla, monestako lapsesta haaveilitte joskus aikoinaan ennen raskautta tai raskauksia? Onko mielipide muuttunut?[/QUOTE]

haaveilin kolmesta, nyt on 2 ja enempää en halua..
 
Olen aina tiennyt haluvani suuren perheen.
Jostain syystä jo varsin varhain lapsena/teininä jämähdin ajatukseen kahdestatoista lapsesta eikä se haave ole vuosien varrella kadonnut minnekään, vaikka jo pitkään on ollut selvää, ettei toteudu.

Lapsia on nyt 8(9) ja iltatähteä vielä kovasti toivomme.
 
IhanaValo
Ihme kyllä mutta tää luku 2 tuntuu just oikeelta. Ekan jälkeen se vauvakuume tai joku semmoinen iski melko nopeesti. Toisen jälkeen se käväisi mut sitten se menikin ohi ja nykytilanteessa en kuumeile paljoakaan..no ei vaan, tottahan vauvoja tulee ihasteltua mut en sinällään enää omaan massuuni semmoista kaipaa.
 
"zenn"
Aiemmin luulin haluavani yhden sitten joskus. Nyt kun olen saanut sen yhden, haluaisin toisen pienellä ikäerolla :) Valitettavasti ainakaan tuo pieni ikäero ei toteudu, mutta 2 olisi haaveiden lapsiluku.
 

Yhteistyössä