Monet talvikengät teillä on lapsille?

  • Viestiketjun aloittaja "hiphei"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
2-vuotiaalla Kavatin lyhytvartiset, eccot sekä siistit saappaat "kauppakengiksi".
4½-vuotiaalla Vikingit goret, karvavuorikumpparit sekä nahkanilkkurit.
8-vuotiaalla Vikingin goret, Columpian talvikengät sekä kahdet siistimmät saappaat.
 
meillä on jokaisella kahdet "talvikengät" toiset uudet ja lämpimämmät ja toset jo käytetyt hieman ohuemmaksi kuluneet... ja kumpparit lisäksi.

meillä toi määrä todettu hyväksi. ainakin toi kohta 7v saa kahdet kengät heittämällä märäksi päivässä....
 
Meillä on ihan varmasti liian monet (molemmilla varmaan lähemmäs 10 paria), Mutta vähintään haluan että on goret loskalle, kuomat pakkasille ja fiksummat kengät kaupungille ja juhliin. Näiden lisäksi löytyy molemmilta loskarit, kävelykengät, parit muut goret, muutamat saappaat jne. Jotenkin kertynyt tänä vuonna, mutta ihan hyvin pärjäis noilla kolmilla kengilläkin. Tytöt 6v ja 3v.
 
Aika monet. Tytöllä on kahdet goret, Puman varrelliset talvilenkkarit, 2-3 nahka/mokkasaapikkaat, nahkaiset karvavuorelliset varsikengät, jne. Pojalla on kolmet goret, Kuomat, "kaupunkikengät" eli nahkaiset karvavuorelliset. Karvavuorikumppareita ei ole kummallakaan, pojalle ostan sellaiset päiväkotia varten.
 
"vieras"
meillä on pelkkä _NE_ putkivarsikuomat.
Lapset itse tahtovat, kun ne on niin helppo pukea ja lämpimät ettei tarvii villasukkaa. Kauheaa. Ja nämä lapsoset on siis jo koulussa molemmat. mä oon varmaan opettanu ne niin tyhmiksi.
Osatotuus on, että vain kuoma on tarpeeksi leveä, muut kengät on niin kapealestisiä, ettei sovi.

(lisäksi mä en usko kaikkea soopaa mitä "tukevista kengistä" sanotaan. Kun kerta 80% maailman ihmisistä ei edes ole kenkiä, niin miksei 80% maailman ihmisistä ole jalkavaivaisia...? No ehkä siksi, kun niillä on hyvät lihakset jaloissa.)
 
"mia"
Meillä vain Vikingin goret kummallakin, pitäis kunnon pakkasia varten hommata jotku mutten aina haluais niitä Kuomia hankkia. Mitkä ois hyvät ja lämpimät??? Täällä pohjosessa kun pakkasta takuulla riittää
 

Yhteistyössä