Monetko pikkujoulut tiedossa??

Eli onko pikkujouluja tiedossa ja menetkö yksin vai yhdessä miehen kanssa? Mulla on kahdet mihin olen lupautunut. Toiset on vanhojen työkavereiden kanssa (kiva yllätys) ja toiset on ns. naisten pikkujoulut hyvien ystävien kanssa. Olis vielä ollut oman duunin pikkujoulut, mutta rajansa kaikella :D Miehen ymmärrys riitti just ja just näihin :xmas:

 
PahaSilmä
Ei yhdetkään. :'( :'( Paljastin miehelle, että olin itkenyt asiaa, niin mies lupasi järjestää minulle ihan omat "firman" pikkujoulut ja viedä minut jonnekin paljettipaidassa.
 
Niin ja miehellä ei toistaiseksi ole ainuitakaan, joten vähän sääliksi käy :ashamed: Lähinnä se että itse oon ihan tohkeissani, kun pikkujoulut saa viettää hyvien ent. työkaverien ja huippuystävien kanssa.
 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Ei yhdetkään. :'( :'( Paljastin miehelle, että olin itkenyt asiaa, niin mies lupasi järjestää minulle ihan omat "firman" pikkujoulut ja viedä minut jonnekin paljettipaidassa.
Olipa kiva juttu :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja muhku:
Höh, olenko ainut kuka on tohkeissaan pikkujouluista :(
Ole vaan tohkeissasi. Onhan ne toisaalta sellainen kohokohta joita monet odottaa pitkään. :) Mä oon kai niin kalkkeutunut etten jaksa enää innostua mistään. :ashamed: Paitsi nukkumisesta. :ashamed:

Mä luulen, että suurin syy tähän iloisuuteen on se hyvä seura :D
 
Marja
Meillä taas näinpäin; et ois seitsemät eri firmojen pikkujoulut (mies on yrittäjä) jotka ajottuu kahdelle viikonlopulle. Tässä kuumeisesti mietitään mihin keretään ja mennään ketään loukkaamatta ja suhdetoiminnan kärsimättä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja muhku:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja muhku:
Höh, olenko ainut kuka on tohkeissaan pikkujouluista :(
Ole vaan tohkeissasi. Onhan ne toisaalta sellainen kohokohta joita monet odottaa pitkään. :) Mä oon kai niin kalkkeutunut etten jaksa enää innostua mistään. :ashamed: Paitsi nukkumisesta. :ashamed:

Mä luulen, että suurin syy tähän iloisuuteen on se hyvä seura :D
Niin varmaan onkin. :)

 
meillä on mun porukoiden järkkäämät joulukadunavajaisten jälkeen,sinne tulee mun sisarukset puolisoineen ja yhteensä 17 lasta =) eli huikeet bailut :kieh: ja huomenna syödän laatikoita,pikkukinkku ja tirttuja plus pipareita kotona,omat perheen pikkujoulut =) yksiin ns ryyppäsjäisiin on kutsu tullut,väliin jää =)
 
vib
Yhdet mulla ja yhdet miehellä. Molemmat mennään yksin:)
Miehellä on työpaikan ja mulla on kaverin järjestämät, minne tulee myös vanhoja koulukavereita, tosi kiva nähdä!:)
 

Yhteistyössä