Moniko kehtaa tunnustaa?

maijasofia
olen sitten äärimmäisen vanhanaikainen varmaan... Ajattelen että jos mies ei kotoa saa, niin se lähtee muille maille. :eek: Nyt rv 34+1 ja eilen ei huvittanut ei sitten millään. Suostuin kuitenkin kun kerrankin mies teki aloitteen. Meidän seksielämä ei koskaan ole ollut tyydyttävää, olen vaan jaksanut oottaa parempaa...

 
manhattan
tunnustan kaikissa kolmessa raskaudessa, oikeesti ajatus seksistä oksettaa!näin ollut niin pitkään kunnes imetys loppui!mies kärsii ja ruinaa eniten tässä kolmannessa raskaudessa, ei voi ymmärtää ettei mua haluta!
 
Mulla oli niin raju ja kamala teurastussynnytys että meni puoli vuotta ennen kuin uskalsin antautua halukkaalle ukolleni ;)
Varsinaisesti halujen palaamiseen meni vielä kauemmin. Ja kyllä mä avoimesti aina toitotan ja kerron tätä asiaa :) Ja oon aina ihmetelly sitä "rakasteltiin jo 2 viikon päästä, olin ihan kuumana"-juttuja :ashamed: en ymmärrä miten ihmeen helppoja synnytyksiä ja lapsia muilla on?! *kade* :eek: :(
 
Meiilä tullaan raskaaksi kun mies vilkaisee..eli "sitä"ei juuri harrasteta.Kun tuli tieto raskaudesta tuli myös haluttomuus, kun ei nappaa,niin ei nappaa.Tyttö nyt kohta vuoden ja oltu kerran koko aikana. Tylyä,mutta totta.Arki tappaa halut ja yhteistä aikaa ei osata järjestää.Joskus käy mielessä et olihan se mukavaa,mutta eipäole mies silloin saatavilla ja kun olis, on jo itse nukkumassa.Meillä ei kahden vuoden tauotkaan ole outoa näiden kuuden vuoden aikana,(vanhin 5v.)Silti ei kumpikaan edes ajattele hyppiä vieraissa.Kyllä kotonakin saa jos vaan jaksais ja halut osuis samoihin aikoihin.Taidetaan onnekkaasti kummatkin kuulua siihen porukkaan joka ei niin kamalasti asiasta perusta.Meillä osataan halata,pusutella ja pitää huolta ja hyvänä muillakin tavoin. MUTTA, emme me sitä unohda se on vain välillä jäähyllä...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2005 klo 23:58 ansku kirjoitti:
Meiilä tullaan raskaaksi kun mies vilkaisee..eli "sitä"ei juuri harrasteta.Kun tuli tieto raskaudesta tuli myös haluttomuus, kun ei nappaa,niin ei nappaa.Tyttö nyt kohta vuoden ja oltu kerran koko aikana. Tylyä,mutta totta.Arki tappaa halut ja yhteistä aikaa ei osata järjestää.Joskus käy mielessä et olihan se mukavaa,mutta eipäole mies silloin saatavilla ja kun olis, on jo itse nukkumassa.Meillä ei kahden vuoden tauotkaan ole outoa näiden kuuden vuoden aikana,(vanhin 5v.)Silti ei kumpikaan edes ajattele hyppiä vieraissa.Kyllä kotonakin saa jos vaan jaksais ja halut osuis samoihin aikoihin.Taidetaan onnekkaasti kummatkin kuulua siihen porukkaan joka ei niin kamalasti asiasta perusta.Meillä osataan halata,pusutella ja pitää huolta ja hyvänä muillakin tavoin. MUTTA, emme me sitä unohda se on vain välillä jäähyllä...
Peesaan aika pitkälle sun juttuas! Kun ei haluta, ei haluta ja lapsilukukin on täynnä..ehkä... Eikä me taideta olla edes hereillä yhtä aikaa...
 
Eka kerta oli joskus 3vkoa synnytyksestä,teki mieli kokeilla vaikka ei tehny mieli seksiä ;) Mutta aika hiljasta on,tyttö on reilu 6kk ja ehkä 10 kertaa on ihan tosissaan tehny mieli.Pisin tauko on ollu ehkä reilu kaks viikkoa,mies alkaa lämmitteleen ja kyllä siinä aina sit sen verran innostuu.Ja jos ei innostu,niin hoidellaan muuten :whistle: Mutta en pelkää et mies menis vieraisiin vaikka ei saiskaan,kai mulla vaan säälittää... :D
 
JenniV
Näyttää olevan kovin yksilöllistä halut ennen ja jälkeen synnytyksen. s Meillä mies kokoajan kimpussa, mutta ymmärtää ellei itseäni haluta tai huvita. vauveli nyt 1.5v. ja toine syntyy kesäk. synnytyksen jälkeen 3 vko, sillä ei repeämiä yms ja j.vuoto 2 vko. viimeksi hän sanoi "ettei yksinkertaisesti pysty pitämään näppejään erossa minusta". onhan tuo kauniisti sanottu, kun itsellä enemmänkin "valas" olo =o)
 
sektio
Meillä meni näin että, sektion jälk. meni 3vko kun kokeiltiin eka kerran..totesin ettei tää mitää nautintoa oo kummallekkaa..ja nyt vauva 1,5 kk ja nollia pitelee edelleen..eikä oo hirveesti ees kiinnosta koko homma, miestä kyl siitäki esstä, mutta voihan sen miehen hoidella monellakin tapaa..ja tai olla vain lähekkäin..
 
Mulla halut kadoksissa lähes koko raskauden ajan. Ei vois vähempää kiinnostaa. Oon huomannu et jos vaan aloittaa sänkytouhut, niin ylennsä se on ihan mukavaa. Ei kai sitä aina voi olla täynnä hekumaa. Mun vinkki siis kaikille, peiton alle vaan peuhaamaan, vaikka halut oliskin hukassa. Kyllä ne sieltä heräilee! :)
 
Meni sellainen 4vk kun uskallettiin kokeilla. "Hyväiltiin" kyllä toisiamme jo pari viikkoa synnytyksestä. Halut palasivat heti synnytyksen jälkeen, mutta tikkien ja vuodon takia ei voinut harrastaa seksiä. Nyt on toinen tulossa ja harrastukset jatkuu. Alkupahoinvoinnin aikana oli hiljaisempaa nyt taas kumpaakin kiinnostaa ja kivaa on.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.02.2005 klo 20:17 Jones kirjoitti:
Luin tuossa kuinka nopeasti mammat ovat aloittaneet seksin synnytyksen jälkeen ja en voi olla kommentoimatta! Ne joita ei nappaa moneen kuukauteen, ei taida paljon olla tai sitten heitä hävettää oma "saamattomuutensa". Miten on, kuka uskaltaa tunnustaa, että seksielämä on kuivahtanut moneksi kuukaudeksi sekä ennen synnytyksen että sen jälkeen???
Minä itse kuulun tähän vähemmistöön. Ei se kivaa ole, mutta niin kauan kun ei hotsita, niin en aio ruveta millekään. :ashamed:
MINÄ TUNNUSTAN JA SANOIN SEN MIEHELLENIKIN MUTTA NYT TAAS KAIKKI KOHDALLAAN TYTTÖNI ON PUOLIVUOTIAS =)
 
Totuus
Meillä ennen synnytystä oltiin ilman seksiä runsas pari kuukautta ja nyt poika 4 kk, eikä olla vielä kertaakaan "peuhattu". Läheisyyttä ja hellittelyjä ei kyllä ole puuttunut, mutta siihen se on jäänyt. Mutta HUOM! meillä minä olisin jo halunnut, mutta mies vielä ei :( Minä olen meistä ollutkin aina se aktiivisempi osapuoli.... Mutta ei tmä maailmaa kaada - ihana mies on!
 
Meillä aikaa kului synnytyksestä 5 viikkoa ja paljon ennemminkin mieli teki, mut ei uskaltanut, kun tikkejä oli liki 30..Ja musta ainakin seksi tuntuu synnytyksen jälkeen paljon paremmalta kun ennen! Raskausaikana taas ei tehny yhtään mieli..
 
susa05
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2005 klo 17:54 Äiti80 kirjoitti:
Ihanaa löytää ihmisiä joilla samanlaisia kokemuksia. Ihmetellä täytyy niitä, ketkä on pystyny 3viikon jälkeen, ei oo tainnu repeämiä paljoo olla.
3kk synnytyksestä eikä vois meikäläistä vähempää kiinnostaa!! Synnytykseni oli sen verran rajua, että kyllä siinä tovi sitten ommeltiin kun ensimmäinen lapsi oli syntynyt maailmaan..
Ahdistaa kyllä seksittömyys mut jos ei niin ei. Mies onneks ymmärtää eikä oo hyppiny muualla mut mistä sais apua jos seksi oikein todella alkaa ahdistaa. Musta tuntuu etten halua enää ikinä. Nyt alko kuukautiset vaiks imetän säännöllisesti kummallista.
:'( :'(
samalla lailla mulla mutta kyllä mä kovasti odotan milloin halut palaa sellaisiksi kun ne oli raskausaikana.ainut vaan että loppuaikana mies ei enää halunnut kun oli niin hankalaa.taidan lopettaa minipillerit kun ne tekee sellaisen olon ettei kyllä tarvitse ehkäisyä :LOL:
 
EKA KERTA SYNNYTKSEN JÄLKEEN KAMALA!!! ...siis,minulla ainakin.. synnytyksestä oli kulunut varmaa n.3.viikkoa,kun ensi kerran oltiin mieheni kanssa sängyssä,tunsin TODELLAKIN löystyneeni,oikeesti en juuri tuntenut mitään!!!! harmitti tosissaan,sen jälkeen ei kyllä oikeen seksi kiinnostanut (miksi olis kiinnostanut,kun ei saa mitään irti!) ..ajattelin että tässä se nyt sitten oli,vasta ensimmäinen lapsi saatettu maailmaan ja jo alapää täysin piloilla.. no,onnex sitten parin kuukauden päästä uskaltauduin kokeilemaan uudestaan, ja kas vain, alapää oli palautunut lähes entisiin mittoihinsa,vaikka en ollut edes tehnyt mitään lantiopohjan lihas harjoittelua (koska kuvittelin silloin että alapää on niin lopullisesti pilalla,että sitähän ei enää mitkää jumpatkaan pelasta)..nyt taas seksi maistauu -ja hyvältä!!! ...mutta kyllä se silloin alussa oli vaikeaa,onko kellään samanlaista kokemusta..??
 
phks- synnyttäjä
täällä kehdataan tunnustaa, että seksielämä loppui rv22, istukan verisen vuodon seurauksena. ilman aktiviteettia oltiin siihen saakka kunnes vauva oli n.7kk. Tämän rouvan vehkeisiin ei ollut asiaa aiemmin . Kaksi kaavintaa(synnytykseen liittyviä), episiotomia haava ym.tekivät tehtävänsä. Limakalvot olivat aivantohjona. Olenkin päätellyt että nämä toisten seksi kehuskelut ovat osaksi liioiteltuja. Jos synnyttää alatietä on turha väittää sekstailevansa heti viikon päästä synnytyksestä.
 
seksielämän palautuminen riippunee hyvin pitkälle kuinka synnytys on sujunut,itselläni 3 raskautta,kaikki synnytykset kestäneet lyhyen aikaa,pisin ponnistusvaihe 10min,ei repeämiä,jälkivuoto kestänyt 2 puoli viikkoa ja kyllä hetimmiten jälkivuodon päätyttyä on halut palautuneet,asiahan olisi täysin erilainen jos olisi pikittynyt synnytys,repeämiset,tai runsaasti tikkejä.en tiedä ollaanko oltu sitten hiukan varovaisempia ekoilla kerroilla,mutta ei kyllä ole sattunut kertaakaan...
 

Yhteistyössä