Monta löytyy samalla sukunimellä

  • Viestiketjun aloittaja kattokaas
  • Ensimmäinen viesti
ap
oli mun vanhalla sukunimellä,,mut nyt tuo 14.. Hienoa ettei nouse 5 ihmistä lääkärin vastaan-otolla,ku sanotaan sukunimi.. :D Joskus on niin käynnyt, ennen ku menin avioon.. :D tai 2 ihmistä oli menossa samaan huoneeseen.. heh :D
 
Korhonen
Alkuperäinen kirjoittaja kattokaas:
väestörekisteristä..?? Meidän nimeä näyttäis olevan 14 ja 1 ulkomailla..

Onneksi ei tavallinen Virtanen,vaikka ei nimi miestä pahenna...

http://verkkopalvelut.vrk.fi/Nimipalvelu/default.asp?L=1
Taasko ne perhanan Virtaset on pyyhkineet ohi.
 
vieraw
Alkuperäinen kirjoittaja Korhonen:
Alkuperäinen kirjoittaja kattokaas:
väestörekisteristä..?? Meidän nimeä näyttäis olevan 14 ja 1 ulkomailla..

Onneksi ei tavallinen Virtanen,vaikka ei nimi miestä pahenna...

http://verkkopalvelut.vrk.fi/Nimipalvelu/default.asp?L=1
Taasko ne perhanan Virtaset on pyyhkineet ohi.
Paljonko niitä Virtasii ja Korhosii sit on?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap :
oli mun vanhalla sukunimellä,,mut nyt tuo 14.. Hienoa ettei nouse 5 ihmistä lääkärin vastaan-otolla,ku sanotaan sukunimi.. :D Joskus on niin käynnyt, ennen ku menin avioon.. :D tai 2 ihmistä oli menossa samaan huoneeseen.. heh :D
Mulle on käynyt kans noin. Sama käynyt verikokeissa kun huutelee välillä vain sukunimellä... Ja se kun samas kerrokses vastapäätä asui henkilö jolla sama sukunimi kuin mulla niin postit sekos harva se päivä...
Ei onneks kauaa enää tätä :D
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Alkuperäinen kirjoittaja ap :
oli mun vanhalla sukunimellä,,mut nyt tuo 14.. Hienoa ettei nouse 5 ihmistä lääkärin vastaan-otolla,ku sanotaan sukunimi.. :D Joskus on niin käynnyt, ennen ku menin avioon.. :D tai 2 ihmistä oli menossa samaan huoneeseen.. heh :D
Mulle on käynyt kans noin. Sama käynyt verikokeissa kun huutelee välillä vain sukunimellä... Ja se kun samas kerrokses vastapäätä asui henkilö jolla sama sukunimi kuin mulla niin postit sekos harva se päivä...
Ei onneks kauaa enää tätä :D
Minun siskolla ja veljen vaimolla on sama etunimi ja sukunimi :)
 
no
täl palstallahan jokaisel on ihan tosi tosi uniikki sukunimi, et siis niinku hirveen harvinaisii sukunimii vaa tääl. Mullaki nii harvinainen et meit ei oo ku kolme siis koko maailmas, kelatkaa hei!
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Alkuperäinen kirjoittaja ap :
oli mun vanhalla sukunimellä,,mut nyt tuo 14.. Hienoa ettei nouse 5 ihmistä lääkärin vastaan-otolla,ku sanotaan sukunimi.. :D Joskus on niin käynnyt, ennen ku menin avioon.. :D tai 2 ihmistä oli menossa samaan huoneeseen.. heh :D
Mulle on käynyt kans noin. Sama käynyt verikokeissa kun huutelee välillä vain sukunimellä... Ja se kun samas kerrokses vastapäätä asui henkilö jolla sama sukunimi kuin mulla niin postit sekos harva se päivä...
Ei onneks kauaa enää tätä :D
Minun siskolla ja veljen vaimolla on sama etunimi ja sukunimi :)
Aika jännä sattuma että etunimet ovat samat :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja no:
täl palstallahan jokaisel on ihan tosi tosi uniikki sukunimi, et siis niinku hirveen harvinaisii sukunimii vaa tääl. Mullaki nii harvinainen et meit ei oo ku kolme siis koko maailmas, kelatkaa hei!
Enpä ole moista huomannut vaikka jokuseen tällaiseen ketjuun täällä törmännyt ;) Aika tasaisesti jakautuu nimien määrät kuten pitääkin.
 

Yhteistyössä