Montako 600mg Buranaa uskaltaa päivässä ottaa???

Tos
Alkuperäinen kirjoittaja jepulis:
Alkuperäinen kirjoittaja Tos:
3g päivässä voi olla jo tappava annos.
oioi, onnexi mä olen silti vielä hengissä.

:LOL:
VOI olla. Ihmiset yrittää itsemurhaa mitä ihmellisimmillä lääkkeillä mutta todellisuudessa pystyt kyllä lahtaamaan itses vaikka ihan tavallisella Buranallakin.
 
Helekutti
Joo, kyllä buranalla hengen saa pois. Siks sitä ei saa ostaakaan kuin max. kaks pakettia yleensä. Joutuu kiertämään ainakin kaks apteekkia että takuuvarmasti lähtee henki. Siinä reissatessa on sitten aikaa miettiä.....
 
Tos
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Joo, kyllä buranalla hengen saa pois. Siks sitä ei saa ostaakaan kuin max. kaks pakettia yleensä. Joutuu kiertämään ainakin kaks apteekkia että takuuvarmasti lähtee henki. Siinä reissatessa on sitten aikaa miettiä.....
TÄMÄ on fakta.
 
surku suomenmaassa
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Joo, kyllä buranalla hengen saa pois. Siks sitä ei saa ostaakaan kuin max. kaks pakettia yleensä. Joutuu kiertämään ainakin kaks apteekkia että takuuvarmasti lähtee henki. Siinä reissatessa on sitten aikaa miettiä.....
Mä olen hollanissa ostanu tavallisesta kaupasta keraalla 400 buranaa. Siis niitä 400grammasia. Eikä maksanu ku alle kympin.

Pikkasen epäreilua, itsarinkin tekeminen on näköjään helpompaa / halvempaa euroopassa.
 
vieras
Montako Buranaa pitää syödä jos haluaa tappaa itsensä? En oo itteäni tappamassa kunhan vaan kyselen kun ennen en oo tiennyt että silläkin saa päivänsä päätettyä.
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Montako Buranaa pitää syödä jos haluaa tappaa itsensä? En oo itteäni tappamassa kunhan vaan kyselen kun ennen en oo tiennyt että silläkin saa päivänsä päätettyä.
:hug:

senverran monta, että ei kannata koklata.
 
Alkuperäinen kirjoittaja surku suomenmaassa:
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Joo, kyllä buranalla hengen saa pois. Siks sitä ei saa ostaakaan kuin max. kaks pakettia yleensä. Joutuu kiertämään ainakin kaks apteekkia että takuuvarmasti lähtee henki. Siinä reissatessa on sitten aikaa miettiä.....
Mä olen hollanissa ostanu tavallisesta kaupasta keraalla 400 buranaa. Siis niitä 400grammasia. Eikä maksanu ku alle kympin.

Pikkasen epäreilua, itsarinkin tekeminen on näköjään helpompaa / halvempaa euroopassa.
Minä hain reseptillä 100kpl 600mg, ja maksovat 4.80!
 
hihii
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:
Alkuperäinen kirjoittaja surku suomenmaassa:
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Joo, kyllä buranalla hengen saa pois. Siks sitä ei saa ostaakaan kuin max. kaks pakettia yleensä. Joutuu kiertämään ainakin kaks apteekkia että takuuvarmasti lähtee henki. Siinä reissatessa on sitten aikaa miettiä.....
Mä olen hollanissa ostanu tavallisesta kaupasta keraalla 400 buranaa. Siis niitä 400grammasia. Eikä maksanu ku alle kympin.

Pikkasen epäreilua, itsarinkin tekeminen on näköjään helpompaa / halvempaa euroopassa.
Minä hain reseptillä 100kpl 600mg, ja maksovat 4.80!

joo, mulla on ollu 800mg reseptillä, ja muistan vaan, että laskin, että halvemmaksi tulee tuolta raahata. Olivat muuten penkoneet matkatavarat ja avanneet ko paketit tullissa vissiinkin.

Kai se ny epäilyttää jos läpivalasussa näkyy 400 vaaleanpunaista nappia.

:LOL: :LOL::LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Rouva on napsinut joskus toista kymmentä 600mg buranaa vuorokaudessa. Eli ei ne ihan helpolla tapa.
Ootko istunu vieressä peukut pystyssä laskemassa???
:)
Silloin ei ollut vielä vakuutusta mutta nytpä on! :saint:
Minä en ottanu vakuutusta, ettei ukolle tuu kiusausta!!!!.

Ei vaan, oisin ottanu vakuutuksen, mutta en saanut!!!!
 

Yhteistyössä