Montako alkion siirtoa sinulle on tehty ja mitä sillä on saatu?

Mun tilasto

1. nega (tuore)
2. nega
3. lapsi
4. haamu
5. nega (tuore)
6. nega
7. nega
8. nega
9. nega (tuore)
10. nega
11. nega(tuore, siirrettiin 2 alkiota)

Eli ihan vaan siirrot ja tulokset, ei väliä onko tuore siirto vai pas. Tai siirrettiinkö yksi vai kaksi alkiota. Saa tietysti kertoa jos haluaa :)
 
Viimeksi muokattu:
1. tuoresiirto (1 alkio), nega
2. tuoresiirto (2 alkiota), nega
3. PAS (2 alkiota), nega
4. tuoresiirto (2 alkiota), plussa, tuulimuna
5. PAS (2 alkiota), nega
6. tuoresiirto (2 alkiota), plussa, kemiallinen
7. tuoresiirto (2 alkiota), plussa, menossa 5+5
 
1. tuoresiirto, - (1 alkio)
2. PAS, - (1 alkio)
3. PAS, - (1 alkio)

4. tuoresiirto, + (2 alkiota, 1 täysaikainen vauva)

5. tuoresiirto, - (2 alkiota)
6. PAS, - (2 alkiota)

7. tuoresiirto, + (2 alkiota, 1 täysiaikainen vauva)

Nyt hoidot ohi meidän osalta... 11 siirrettyä alkiota, joista kaksi lasta, kaikenkaikkiaan alkioita saatiin yhteensä 19 kpl, joista osa siis kupsahti sulatuksessa.
 
Ilokseni saan päivittää uudet, toistaiseksi onnelliset tietoni:

11 alkionsiirtoa ---> negaa

12. alkionsiirto ---> plussa!

Eli neljä tuoresiirtoa ja kahdeksan pakastealkionsiirtoa, joista nyt viimeisen hoidon viimeinen alkio vihdoin jatkaa elämäänsä ilmeisesti ja toivottavasti edelleen.. Rv 8+5.
 
Minä kuulun niihin onnellisiin, joilla 1. alkionsiirto toi lapsen syliin asti. Sitä ennen tosin tehtiin viisi pieleenmennyttä hoitoa, mutta kun siirtoon asti päästiin niin onnisti heti. Tämä tsempiksi uusille hoitolaisille!
 
Minulla on aina siirretty yksi ja aina on raskaus myös alkanut, mutta vain tuoresiirrot ovat kantaneet hedelmää meillä.

1. siirto (tuoresiirto) --> plussa ja tyttövauva
2. siirto (pas) --> km 6+2 (ilmeisesti tuulimuna)
3. siirto (tuoresiirto) --> plussa ja poikavauva

Meidän osalta siis hoidot ja lapsettomuuskriisi ohitse, poikaan ja tyttöön tyydymme enemmän kuin onnellisina.

Tsemppiä kaikille, esimerkkini osoittakoon, että joskus lapsettomuuskriisi voi olla nopeastikin ohi: meillä oli kaksi lasta sylissä jo, kun lapsettomuusongelman toteamisesta oli kulunut noin kolme vuotta.
 

Yhteistyössä