Montako etunojapunnerrusta te naiset jaksatte tehdä?

  • Viestiketjun aloittaja "nobody"
  • Ensimmäinen viesti
49 v.
No en ole laskenut montako jaksaisin tehdä.

Mutta joka ilta teen 20 jumppani ohjelman mukaan. Paitsi sillon kun on kuntosalipäivä (kahdesti viikossa), silloin en tee niitä.

Ehkä jaksaisin noin 40 ennen kuin olis pakko pitää taukoa... täytyy kokeilla.
 
"plösö"
nyt raskausaikana en voi tehdä, kun tulee supistuksia, mut ennen raskautta tein 30 melkein joka ilta. Ja kuntoni oli ehkä sellaista keskikastia, tai ehkä allekin. Koskaan en edes yrittänyt enempää. =)
 
mnbv
Kokeilin, mutta polviin alkoi sattua 20 kohdalla liikaa. Olisi kai pitänyt ottaa joku tyyny tai jotain. Nuorena jaksoin "miesten" punnerruksia hekä 30 parhaimpaan aikaan.
 
"vieras"
Se kuuluu jokapäiväiseen treeniini että teen 2X50 punnerrusta, siis niin että varpaat on vaan maassa ei polvet ja joka kolmannella punnerruksella pitää läpsyttää kädet yhteen ilman että nenä osuu maahan. Vatsalihaksea ei mene kuin vajaa 80 kerralla.
 
"vieras"
En tiedä, ehkä 0? Ei tulisi mieleenikään kokeilla. Koululiikunta on jättänyt pysyvät traumat.
Inhoan kaikkea jumppaa.
Minulle riittää että jaksan painaa vaikka raksalla miesten töitä enkä ole lihava.
 
vrs
15-20 niitä oikeita, "miesten punneruksia", menee ihan kevyesti, että kai noita pilipaliversioita vähintään tuplat menee...? Eipä oo käyny mielessä kokeilla.
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="nobody";27221589]Naisten tyylillä eli polvet maassa? Mulla ei ole koskaan ollut hyvät lihasvoimat joten en saa kuin jotain 15..[/QUOTE]

Meneehän noita varpahillaanki muutama.

Päivittäin kun kiskot menemään niin alkaa mennä useampi.
 
"vieras"
En tiedä, useita? Kunnon punnerruksia vaan varmaan muutama. Käsissä on voimaa mutta vatsalihakset on ollut synnytyksen jälkeen täysin hukassa niin luulen et se on se varsinainen syy miksi en jaksa kunnon punnerruksia tuon enempää. En pysy kasassa :D
 
[QUOTE="vieras";27222187]En tiedä, useita? Kunnon punnerruksia vaan varmaan muutama. Käsissä on voimaa mutta vatsalihakset on ollut synnytyksen jälkeen täysin hukassa niin luulen et se on se varsinainen syy miksi en jaksa kunnon punnerruksia tuon enempää. En pysy kasassa :D[/QUOTE]

Sama... Vatsalihasreeniä tosin teen nykyään päivittäin (pakko tai selkä hajoaa), josko se tästä :D Sektiot jätti jälkensä keskivartalon lihaksistoon.
 

Yhteistyössä