Montako kissaa alkaa olla jo liikaa?

  • Viestiketjun aloittaja Hullu kissakuumeilija
  • Ensimmäinen viesti
Hullu kissakuumeilija
Meille on tulossa ensimmäinen kissa tällä viikolla. Ragdollpentu.
Olen kuitenkin niin rakastunut kyseiseen rotuun jo, että haaveilen jo toisesta raggarinpennusta, eri värisestä. Kauniita värivaihtoehtoja on kuitenkin niin monta, että en osaa tehdä valintaa.. saanko mä ne kaikki? :ashamed:

Jos vaikka vaan ois neljä kissaa.. eihän se ois paha, eihän?

Meillä on iso talo ja paljon tilaa..
 
Kolme kissaa, maatiaisia täällä. 5 oli parhaimmillaan, eikä sekään isossa talossa ollut liikaa. Toki sillon saivat kulkea pihalla, nyt nämä 3 pelkästään sisäkissoina. Nuorimmaiselle tekis mieli ottaa riehukaveri, mutta neljäs taitaa olla jo liikaa näihin neliöihin 5 koiran lisäksi.
 
Hullu kissakuumeilija
Tottakai kissat leikataan ja rokotetaan asianmukaisesti. En aio pentuja teettääkään, sillä ostan vain lemmikkitason kissoja ja niillä ei saa pentuja teettää. Meillä on iso ok-talo maalla, joten tilaa riittää :) Ja siis sisäkissoiksi, ulkoiluun vaan valjaissa tai sitten joskus ehkä ulkotarhassa, jos saan sellaisen tehtyä terassin yhteyteen.
 
mii
Neljä on ok vielä. Mustakin tuntu tolta sillon kun ekan katin otin mutta kyllä se tähän kolmeen jää. Niissä on niin paljon kumminkin työtä ja yhdellä on krooninen ientulehdud joka vaatii säännöllistä hoitoa ja puhdistusta joka maksaa eläinlääkärillä 160 e kerta. Sitten kun oot opetellu peseen sen ensimmäisen hampaat voit miettiä haluatko enempää...
 
ihana rotu
Alkuperäinen kirjoittaja Hullu kissakuumeilija:
Meille on tulossa ensimmäinen kissa tällä viikolla. Ragdollpentu.
Olen kuitenkin niin rakastunut kyseiseen rotuun jo, että haaveilen jo toisesta raggarinpennusta, eri värisestä. Kauniita värivaihtoehtoja on kuitenkin niin monta, että en osaa tehdä valintaa.. saanko mä ne kaikki? :ashamed:

Jos vaikka vaan ois neljä kissaa.. eihän se ois paha, eihän?

Meillä on iso talo ja paljon tilaa..

Ymmärrän sua oikein hyvin! :D Meillä on ragdoll 5 kk, ruskea bicolor naaras ja nyt jo haaveilen sinisestä bicolor uroksesta. Mies ei oikeen innostunut ajatuksesta, koska meillä on myös koira. Mistä teidän raggari tulee ja minkä värinen se on? Rotu on aivan ihana. Tää on meidän eka tän rotuinen ja ollaan oltu tosi tyytyväisiä sen luonteeseen. Aivan loistava rotu lapsiperheeseen.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ihana rotu:
Alkuperäinen kirjoittaja Hullu kissakuumeilija:
Meille on tulossa ensimmäinen kissa tällä viikolla. Ragdollpentu.
Olen kuitenkin niin rakastunut kyseiseen rotuun jo, että haaveilen jo toisesta raggarinpennusta, eri värisestä. Kauniita värivaihtoehtoja on kuitenkin niin monta, että en osaa tehdä valintaa.. saanko mä ne kaikki? :ashamed:

Jos vaikka vaan ois neljä kissaa.. eihän se ois paha, eihän?

Meillä on iso talo ja paljon tilaa..

Ymmärrän sua oikein hyvin! :D Meillä on ragdoll 5 kk, ruskea bicolor naaras ja nyt jo haaveilen sinisestä bicolor uroksesta. Mies ei oikeen innostunut ajatuksesta, koska meillä on myös koira. Mistä teidän raggari tulee ja minkä värinen se on? Rotu on aivan ihana. Tää on meidän eka tän rotuinen ja ollaan oltu tosi tyytyväisiä sen luonteeseen. Aivan loistava rotu lapsiperheeseen.
Meille tulee ruskea colorpoint :heart: Turun suunnalta.
Haluaisin kuitenkin vielä sinisen/lilan/ruskean bicolorin ja sitten cremen värisen. Ainakin. Kun en vaan osaa tehdä valintaa noitten bicolorien suhteen, mikä niistä nyt ois sitten se kaunein. Kun ne kaikki on! :)
 

Yhteistyössä