Montako lasta haluat? Montako tyttöä ja montako poikaa haluat? (Mitä sait?)

  • Viestiketjun aloittaja "Noo"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Nyt on neljä lasta 3 tyttöä ja poika, niin haluisin vielä toisen pojan, sitten sais loput olla mitä ovat. Tai saavat ne tietenkin olla muutenkin. Lukumäärästä ei erityisiä toiveita, mutta saattaishan tuo rankaks käydä jos pitkälle toistakymmentä menis.
 
yeps
Haluaisin ehkä kaksi lasta, vaikea sanoa, kun vasta eka lapsi on tulossa. Sukupuolta ei tulokkaasta tiedetä, eikä asialla isommin merkitystä. Meillä lasten hankkiminen on mutkikas operaatio, icsillä sai tämä alkunsa. En tiedä voimmeko saada enää enempää lapsia, yksi alkio on pakastettuna, ja miehen lapsettomuus on sen verran vaikea laadultaan. Mutta ajattelen näin, että ihanin lahja elämässä, kun tämä yksi lapsi nyt on viimein tulossa, katsellaan sitten myöhemmin, saadaanko toinenkin :)
 
Olen näemmä tähän jo vastannut, mutta vastaan uudelleen, koska tilanne on muuttunut :D

Haluan 4 lasta ja aikalailla siinä tilanteessa ollaan, että meille se 4. lapsi tulee päivänä minä hyvänsä :)

Edelleen haaveenani oli 4 tyttöä, mutta luonto päätti olla täyttämättä toivettani ja tämän lapsen syntymän jälkeen perheessämme on 3 tyttöä ja yksi poika. Mutta sopii tämä näinkin :D
 
fffff
Jotenkin olen aina ajatellut että haluan kolme lasta. Ehkä siksi koska lähipiirissä ja suvussani kaikilla on se tylsä vakio kaksi lasta. Sukupuolia en ole sen tarkemmin ajatellut mutta aina olen hieman enemmän poikia toivonut.

Nyt mulla on kaksi lasta tyttö ja poika. Saattaapi olla ettei sitä kolmatta lasta ikinä sitten tulekaan.
 
Halusin kovasti lasta. Sukupuolella ei väliä. Vihdoin sen sain ja tuli ihana poika. Näin on hyvä tai sitten vielä ehkä yksi lapsi. Poika passaisi hankintojen puolesta, mutta tyttö käy ihan yhtä hyvin.
 
nk
En ole nuorempana ajatellut montako lasta pitäisi olla, pitkään ajattelin että ihan pyöreä 0. Sitten kun esikoinen syntyi niin, totesin että tämä yksi saa riittää.

Nyt kuitenkin on kolme lasta ja tämä on minulle melkein jo liikaa, en ole mikään "superäiti" enkä edes "vuoden-äiti "- semifinalisti. Kolmas oli vähä sellainen jokeri. Kaksikin olisi riittänyt.

Kaksi poikaa ja yksi tyttö, voishan sitä spekuloida, mutta antaa olla.
 
"Vieras"
halunnut neljä lasta. Ja jo lapsena ymmärsin, että sukupuoliasiaan ei voi vaikuttaa. Ehkä jossain määrin kuitenkin haaveissa oli 1 poika ja 3 tyttöä.

Nyt, 33-vuotiaana, minulla on yksi 9-vuotias tyttö ja odotan kaksosia rv 13. En siis tiedä, kumpia on tulossa, toivon ja rukoilen vain, että kaikki menisi hyvin.

Toivottavasti joskus saan vielä sen yhden lapsen. Vaikka noin muutoin tämä ei olekaan mennyt ihan suunnitellusti, esim. näitä kaksosia yritettiin 5v ennenkuin tulin raskaaksi!
 

Yhteistyössä