montako lasta haluatte???

-Tumpula-
Iso perhe olisi ihana mutta mä tunnen rajani ja tiedän etten jaksaisi. :ashamed:
Toinen lapsi meille on kyllä varmasti tervetullut. =) Kun vaan kuukautiset alkaisi niin voisi alkaa sitä yrittämään.
 
Tuota.. viime aikoina mies on osoittanut epäilyttäviä sekoamisen merkkejä puhumalla talosta jossa on tilaa sitten "kaikille neljälle tai viidelle" lapsellekin... Ennen se on ollut sitä mieltä että korkeintaan kolme, mieluiten vain kaksi. Mutta toki, kyllä mullekin neljä kelpaa. Viittä sentään ehkä ei. Luulisin. ;)
 
Haluaisin monta, toisesta on ainakin ollut miehen kans puhetta jo, mutta ei kiirettä, tässähän on n 20 vuotta aikaa niitä pyöräytellä. mies on 11-lapsisesta ja minä 5-lapsisesta (+2 velipuolta) perheestä :D, joten ihan luonnollista kai se olis, kun monta ois. :heart:
 
nuorempana ajattelin että kolme kun minullakin on kaksi sisarusta ja meillä on aina mennyt hyvin...
Nyt myöhemmin ajattelin että kaks olis ihan kiva, jos vaikka tekis tuon toisen kun tuo poju on 3-4vuoden ja ehkä vois sen kolmannenkin tehdä sitten vähän pitemmän ajan päästä... Saa nähdä vaikka lapsia tulisikin viisi.. =) Mitään ei ole päätetty
 
Kaksi on, kolmas tulossa n. kuukauden päästä. Ja alkaa tuntua, et ei... ei tää voi olla jo viimeinen kerta... Vaikka raskausaika ollut taas tosi rankkaa aikaa... NEljä alkais kuulostaa houkuttelevalta. Mutta tiedostan toki rajani ja katsotaan nyt kun tää kolmonen syntyy, et kuinka menee ja miltä sit tuntuu kuin vois olla sen mahdollisen neljännen paikka. Mies vähän samoilla linjoilla...
 
Kahdesta olen aina haaveillut lapsesta saakka, ja olisi kiva kun olisi tyttö ja poika. No nyt aikusena minulla on 2 lasta, tyttö ja poika, joten tähän jää. En tykkää olla raskaana, koska vaivoja ilmaantui niin paljon, varsinkin viimeisen aikana. Ja minulla on niin lyhyt pinna, että kyllä sen näiden kahdenkin kanssa on ihan tarpeeksi venyneenä. Ihailen kyllä äitejä, joilla on esim. 4-5 lasta, ja aina tuntuvat hymyilevän tai olevan tyytyväisiä, harvoin heiltä kuulen valituksen sanaa, tosin kuin meiltä 2 lasten äideiltä, en toki yleistä, mutta näin minun lähi piirissäni on, mistä sitten johtunee..Seksin vähyydestäkö :LOL:
 

Yhteistyössä